موهاوی MacOS خواهد شکست خبر بد دسته پسوند صفری

، کاربران صفری: اپل شکستن همه به طور مستقیم دریافت. پسوند safariextz با انتشار 12 صفری بعد از این سال.

اپل توسعه دهندگان فرمت نسبت به پسوند برنامه صفری فشار شده است برای چند سال در حال حاضر. این پسوند است که همراه با برنامه های کاربردی، دانلود از فروشگاه App مک اما پسوند گالری صفری در مک فروشگاه App نوع احساساتی است.

پس از آن می باید به عنوان جای شگفتی نیست که اپل لیست از پسوند صفری آینده این خلاصه کمی شامل:

پشتیبانی از توسعه دهنده امضا. safariextz صفری پسوند در 12 صفری در اطلاعیه حذف شده. آنها دیگر در اولویت های صفری ظاهر می شود و نمی توان فعال کرد. در راه اندازی اولین کاربران هشدار اطلاع رسانی خواهد شد و این فرمت بارگیری خواهد شد.

به زبان ساده به این معنی که پسوند دانلود شده از وب خارج از فرمت گالری و فروشگاه App در 12 صفری کار نمی کند. و آن را ختم نمیشود وجود دارد: سیب depreciating پشتیبانی از برنامه های افزودنی از گالری پسوند رسمی:

رستوران پشتیبانی صفری safariextz سبک پسوند نصب شده از گالری برنامه های افزودنی صفری است توصیه می شود با 12 صفری در اطلاعیه. مطالب ارسالی به گالری برنامه های افزودنی صفری دیگر بعد از دسامبر سال 2018 پذیرفته خواهد شد. توسعه دهندگان را تشویق به انتقال به برنامه های افزودنی برنامه صفری است.

چنین توسعه هنوز با 12 صفری کار می کنند اما depreciated که معنی آن فقط یک ماده از زمان تا زمانی که پشتیبانی به طور کامل، که در آن نقطه فقط پسوند برنامه صفری کار کاهش یافته است.

پس چه معنی دارد؟ اگر شما در حال حاضر با استفاده از فرمت است که شما را از وب دریافت آن می گذرد به شکستن در پاییز، و شما باید جایگزین پیدا کنید. اگر شما با استفاده از فرمت دانلود شده از وب سایت بر اساس پسوند گالری مدتی کردم اما در نهایت خواهد شد نیاز به پیدا کردن جایگزین در فروشگاه App (به احتمال زیاد پاییز 2019.) به میزبانی

این احساس مانند حرکت واقعا گنگ در بخشی از اپل. صفری را فرمت اکوسیستم نهایت بودن “خوب” برای اکثر کاربران در چند سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر برخی از این حرکت است که کشته. صفری خیلی بهتر از Chrome از بسیاری جهات در مشکوک بسیاری از کاربران با تعویض به Chrome واکنش نشان می دهند که شرم آور است.

اما نه همه خبر بد: favicons نهایت می آیند به صفری. Horray?