چگونه iPlayer پراکسی تشخیص ارائه دهندگان VPN

من امیدوار بود که سازمان دیده بان جام جهانی با iTV و پراکسی، هر دو بریتانیا بر اساس و رایگان اما جغرافیایی محدود به بریتانیا است.

من حساب VPN با CactusVPN، اما نظر نمی مانند آثار iPlayer پراکسی در حال حاضر بر روی سرور خود انگلستان مسدود شده است. آنها باید این پیام ارسال شده در سرویس وضعیت-“مشکلات با iPlayer پراکسی! در حال حاضر به iPlayer پراکسی با استفاده از سرویس های ما امکان پذیر نیست. ما در تلاش برای حل آن. Appologies برای هیچ ناراحتی!”

من بعضی از جستجو اطراف در اینترنت و به نظر می رسد که این شکایت شایع از کاربران VPN مختلف است. من تعجب اگر کسی می دانستند که چگونه پراکسی شناسایی تونن دارد؟ استراتژی خود را به دیدن اگر بیش از حد بسیاری از جریان با یک یا مجموعه ای از پلیس عراقی وجود دارد? اگر چنین است، کسی که راه اندازی VPN با جعبه EC2 در منطقه لندن تلاش کرده است.

سوال اضافی کند جغرافیایی پراکسی-محدود کردن محتوای دو ایرلند نیز? اگر نه, AWS IP دوبلین بالقوه می توانید این بررسی را دور زدن?

خرید فیلترشکن

4 دیدگاه برای “چگونه iPlayer پراکسی تشخیص ارائه دهندگان VPN”

  1. there are well maintained lists / databases of IP ownership. You just kinda catchall ban those. Big tier 1 providers own large blocks of IPs. If you purchase a vpn / vps from a reseller or tier 1 provider you are going to find it being blocked most likely.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.