رقبای واکنش در حال حاضر در زمین تب

  • تسخیر فرمان تازه اعلام کرد: & رقبا است در حال حاضر گرفتن پاره جدا آنلاین.
  • پارسه از EA تصمیم به انتشار نسخه تلفن همراه محبوب بازی های C & C هستند.
  • واکنش هایِ شبیه به جنگ ستارگان جدید است: Battlefront 2 و هری پاتر: backlashes رمز و راز هاگوارتز.

اگر ما به هر چیزی از افتضاح اطراف ستارگان یاد گرفته: Battlefront 2 پارسه دوست الکترونیک آرتز دست زدن دست و پا چلفتی خواص بازی عظیم واقعا ندارم آن است. به همین دلیل کمی که است که EA آزاد از تسخیر فرمان تلفن همراه جدید تعجب & بازی در حال حاضر گرفتن زهم جدا آنلاین.

EA اعلام کرد فرمان: & رقبای بیش از آخر هفته که E3 توسط چوب بست playthrough زنده با کارشناسان استراتژی زمان واقعی iNcontrol و nickatnyte. فکر می کنم از حق رای دادن درجه اول مرده برای تقریبا یک دهه شده است که بازی C & C جدید طرفداران هیجان زده، دریافت کنید.

با این حال، طرفداران هیجان زده هستند. در واقع اینترنت یک بار دیگر با خشم انفجاری است که EA برای آثار متوجه معشوق حق رای دادن. مقاله مرتبط

شکایت غالب اطراف ج & ج: رقبا است که این بازی موبایل است. در حالی که بازی های موبایل به وضوح محبوب پدر محبوب تر از طرفداران بازی کامپیوتر که C & C متعلق در کامپیوتر و EA porting بازی C & ج دلیلی است بر این باورند به موبایل به عنوان پول نقد گرفتن این فرصت. بعد از همه شناخته شده حق رای دادن + بازی موبایل = محبوبیت.

مربوط به شکایت این واقعیت است که به منظور بازی عظیم و پیچیده به عنوان فرمان & فتح به کار بر روی تلفن همراه، مکانیک کنترل باید به ساده شده است. این نتایج در عنوان قابل دسترس بیشتر، اما یکی که بازیکنان زمان درمانده خواهد شد.

در نهایت، فقط با ستارگان مانند: Battlefront 2 ارتقاء به ارتش خود را می تواند خریداری شده از طریق microtransactions. بازیکنان به این خرید به پیشرفت از طریق بازی اما را پرداخت شما را به پیشرفت سریع تر، آن را قادر خواهد ساخت که به چنگال رتبهٔ نقدی بازیکنان موفق تر از کسانی که نمی لازم نیست.

الکترونیک آرتز است یک بار دیگر درنگ، شهرت خود را به عنوان یک شرکت است که به مشتریان خود گوش نمی کند.

مفهوم کلی ساخته شده توسط پارسه EA آگاهی نام تجاری از فرمان & تسخیر دیدم به عنوان تنها دلیل برای ایجاد بازی موبایل برای حق رای است. EA به احتمال زیاد می خواهد به رقابت با تاسیس دولت موبایل RTS بازی مانند برخورد قبیله و برخورد رویال و آسان تر برای انجام این کار را با نام تجاری از را به بازی جدید از ابتدا است.

در گفت وگو با Eurogamer ، گرگ سیاه و سفید-که کار بر روی پروژه های قدیمی تر ج & C مانند گسترش قرمز هشدار 2 بسته-C & ج دفاع: رقبای:

“وقتی شنیدم این افراد بودند ساخت موبایل بازی فرمان تسخیر & بودم مانند،” که نمی رفتن به بسیار خوب. ” اما من می خواستم به آن را برای دیدن آنچه که به آنها نگاه و شگفت انگیز بود. تجمع های کوچک در من اولین مصاحبه ما نشستم به بازی و در عرض چند ثانیه بودم مانند، “آنها این figured خارج. این شگفت انگیز است. ” فقط فوق العاده سرگرم کننده بازی و واقعا زمینه مانند تجربه RTS واقعی بود. و من در عشق با آن از زمان بوده است.”

اعطا شده، سیاه و سفید توسط EA به کمک لهستانی ج & ج پرداخت شد: رقبا تا نظر خود را در اینجا کمی مغرضانه است. اما واقعیت این است که کسی با C & ج پرورش پشت بازی پارسه که سهولت تنظیم باید حداقل فکر می کنم. نگاهی گذرا به YouTube نظرات اعلام تصویری در بالای این مقاله رنگ های داستان کاملا متفاوت.

خود ویدیو 34.000 بیش از downvotes و upvotes تنها حدود 1500 که شگفت آور است. سپس نظرات مانند این:

 تصویر را از فرمان و تسخیر رقبای YouTube نظرات.

با سطحِ مکانیک پرداخت به بازی هری پاتر: رمز و راز هاگوارتز هنوز تازه در ذهن ما آن بسیار بیش از برخی از کلمات زیبا از فردی مثل گرگ سیاه و سفید به پارسه در سایت EA برای C & ج بکشد: رقبا.

ج & ج: رقبا برای پیش ثبت نام در حال حاضر در گوگل بزرگ بازی در دسترس است. با پیش ثبت نام، دسترسی به ساخت پیش آلفا است که شما را قادر به اوایل بازی داده می شود. با این حال، تمام ویژگی های پرداخت هنوز زنده نیست.

تو چی فکر می کنی? آیا فن بزرگ فرمان & فتح. شما این بازی شات ارائه خواهد شد و یا شما آن را در اصل تنها اجتناب هستند? ما در نظرات اطلاع دهید!