چگونه برای پاک کردن یک برنامه داده و کش در اندیشه برای حل مشکلات

برنامه باز می کنید، بلافاصله زور آن می بندد. شما آن را دوباره باز کنید، این همان چیزی نیست. مشکل در اینجا به وضوح وجود دارد — اما به سادگی پاک کردن داده های app و کش ممکن است ثابت به ثابت بسیار آسان.

درست مانند هر سیستم عامل دیگر، آندروید app فروشگاه خاص داده که موجب صرفه جویی در تنظیمات خود را باری و مانند آن. همین دلیل است که شما می توانید فقط آتش تا فیس بوک یا نمایش مشخصات عمومی و مجبور به ورود به سیستم در هر زمان. اما گاهی اوقات، این اطلاعات می تواند فاسد می شوند و باعث مشکلات.

دو نوع اساسی از فایل است که می تواند از درون برنامه روشن وجود دارد: کش و داده ها. فایل های کش هستند فقط «موقت ذخیره شده فایل هایی که برنامه بارگیری شده است. هنگامی که جریان موسیقی به عنوان آن را برای جلوگیری از هرگونه اختلال نقش به عنوان مثال، نرم افزار از قبل دانلود آهنگ ممکن است. این پرونده ها پس از آن به عنوان فایل های کش را نجات داد. پس از پاکسازی حافظه نهان، برنامه به سادگی نیاز به دانلود هر فایل که آن ذخیره شده برای استفاده مجدد. در غیر این صورت، هیچ حرکت نزولی بزرگ وجود دارد.

داده ها، از سوی دیگر اطلاعات حیاتی ذخیره شده توسط برنامه است. این اطلاعات ورود به سیستم تنظیمات برنامه و مانند آن است. هنگام پاک کردن داده های برنامه شبیه به حذف نصب و نصب مجدد نرم افزار است. هر آنچه در برنامه ذخیره شده است، در واقع آن را وادار به دولت تازه را پاک می کند. این نوع از “بدترین مورد” راه حل است — اگر پاک کردن حافظه پنهان کمک نمی کند، سپس پاکسازی داده ها باید.

اگر شما با داشتن یک مسئله با نرم افزار چگونه به پاک کردن کش های App و داده ها

شما با پاک کردن حافظه پنهان خود باید شروع. این ممکن است به علت مشکل شما است، اما گام اول آسان و بی ضرر را امتحان کنید.

برای این کار، ابتدا منوی تنظیمات و سپس ناوبری به بخش “واژهنامه & اطلاعیه” بگشایید.

اگر شما تلفن در حال اجرا آندروید Oreo یا جدیدتر، شما باید دکمه “مشاهده تمام برنامه ها” برای مشاهده لیست کامل شکست. در غیر این صورت، فقط یافتن app است که مسائل را در لیست دادن است.

هنگامی که شما برنامه داشت، اولین چیزی که شما نیاز به کشتن همه از نمونه های در حال اجرا از آن است. از دست دادن “نیروی توقف” را فشار دهید و سپس تایید آن عمل را در پاپ آپ.

برنامه بسته است، از دست دادن مطلب “ذخیره سازی”.

در منوی ذخیره سازی دکمه “پاک کردن کش” را ضربه بزنید.

سعی کنید برنامه دوباره اجرا کنید. اگر مشکل ادامه یابد، شما می توانید مراحل بالا، اما از دست دادن دکمه “ذخیره سازی روشن” (یا “پاک کردن داده”) جای تکرار. آگاه باشید که شما داده های مرتبط با آن حدود

دفعه بعد شما در راه اندازی برنامه از دست بدهند، شما باید آن را تنظیم که انگار فقط فقط نصب شود اما این امیدوارم تعمیر هر گونه مشکلی که شما را با آن دارا بودند.

اگر هیچ کدام از این مراحل مشکل را حل می کنند سپس مشکل در پایان خود را ممکن است. ممکن است به روز رسانی نادرست توسط توسعه دهنده نرم افزار تحت فشار قرار دادند و در آن نقطه است بهترین چیز شما می توانید ارسال گزارش برای توسعه و امیدواریم که آن را ثابت می شود.