چگونه جدید محرمانه حالت آثار در Gmail

پس از ارسال آن تقریبا خارج از کنترل شما است. جیمیل جدید حالت محرمانه تلاش می کند تا شما را به کمی از کنترل پشت ارائه پیام تاریخ انقضا و سختتر برای ایمیل به ارسال در ساخت.

دلیل آن مشخصات فنی نیست استفاده از پروتکل های استاندارد ایمیل برای رساندن پیام حالت محرمانه بخش رابط جدید جیمیل کار می کند. پیام های محرمانه به سرورهای Google جای میزبانی شده است. این جنبه های منفی آن است — گیرندگانی که ایمیل در جیمیل مشاهده نشده اند به کلیک بر روی لینک برای باز کردن پیام ها در یک مرورگر برای مثال. با این حال، آن تلاش شایسته در ساخت ایمیل امن است و هنگامی که همه طرف ها با استفاده از جی میل آن بسیار آسان بوده. در اینجا این است که چگونه کار می کند.

که ما در نوشتن این ارسال ایمیل های محرمانه

گوگل است نورد کردن پیام محرمانه. شما با استفاده از Gmail جدید و در نهایت نشان می باید مطمئن شوید. وقتی رول به شما، به شما دکمه “تبدیل محرمانه حالت روشن/خاموش” جدید در نوار ابزار در پایین پنجره پیام نوشتن می کنید.

کلیک کنید و جی میل بپرسید هنگامی که شما می خواهم ایمیل به پایان رسید و اینکه آیا شما می خواهم برای پیام کوتاه تایید فعال.

شما فقط ایمیل خود را به طور معمول نوشتن. نشان به شما اطلاع شما در حالت محرمانه می دهد.

اگر ویژگی SMS را فعال شما نیز خود را به طور معمول هر چند ارسال ایمیل، شما برای شماره تلفن پرسيده مي شود.

توجه داشته باشید: : اگر شما دان ‘ می منتظر موعد مقرر برای پیامی که ارسال دو به پایان رسید, شما همچنین پیام هر زمان در پوشه های ارسالی خود را باز کنید. یک گزینه وجود دارد برای غیر فعال کردن دسترسی بلافاصله را ببینید.

پس که آنچه به نظر می رسد مانند، اما چه کسی که شما را در ارسال پیام محرمانه ارسال باید برای مقابله با در پایان خود را?

دریافت ایمیل محرمانه

دریافت پایان نامه محرمانه ایمیل بدون درز اگر دریافت کننده یک کاربر Gmail با نسخه جدید فعال است. در اینجا این است آنچه در آن مانند به نظر می رسد:

جلو دکمه غیر فعال شده است و یک بنر توضیح ویژگی وجود دارد. اما دیگر از آن, این به نظر می رسد مانند ایمیل استاندارد.

که منقضی ایمیل متن کاملا از بین می رود:

پیچیده نیست, حق? متاسفانه همه چیز اگر گیرنده یک کاربر Gmail و یا حتی اگر یک کاربر Gmail است که با استفاده از نرم افزار شخص ثالث ایمیل آنها کمی متفاوت است. به جای دیدن پیام آنها یک لینک شبیه این را ببینید:

به کلیک بر روی این لینک به پیام محرمانه را در مرورگر خود را باز می کنند. کمی دست و پا چلفتی است، اما آن کار انجام میشود.

راه حل آشکار: تصاویر و کپی/چسباندن

این ویژگی مردم از ضربه به سادگی به “جلو” به اشتراک گذاشتن پیام خود را متوقف می کند. اما آن آنها را از به اشتراک گذاری آن متوقف نمی شود. ندارد کسی مانع از کپی کردن و چسباندن محتویات پیام خود را به جدید پیام و ارسال که به دیگران. نیز وجود دارد هیچ چیز آنها را جلوگیری از گرفتن عکس. اگر کسی ایمیل می تواند اعتماد، این ویژگی غیر از علامت که شما ترجیح می دهید پیام خصوصی اقامت فرقی نیست.

ایمیل نیست امن است

چیز دیگری به خاطر داشته باشید که ایمیل امن نیست. این طراحی شده بود. پیام های رمزگذاری نشده فرستاده می شوند و بی اهمیت برای هکرها برای رهگیری آنها است. هنوز هیچ کس استفاده از پیام های رمزگذاری شده زیرا آنها چنین درد به راه اندازی.

این ویژگی جدید جیمیل سازش انواع ارائه می دهد. عمدتا تنها بین کاربران جیمیل مفید است، اما سخت است تصور کنید چگونه از این کار می تواند در غیر این صورت. من: این را به ارسال اطلاعات بانکی و یا کلمه عبور، اما آن ضربه را برای مسائل شخصی که شما را نه هنوز ایجاد رکورد بارگذاری را استفاده نکنید.