دالبی Atmos چیست؟

اپل تلویزیون 4 k یخ لون پشتیبانی دالبی صدای فراگیر برای Atmos در دو عنوان 12. دستگاه های دیگر از جمله انتشار فوق العاده تلویزیون چهار آمازون با 4 k یک ایکس باکس و حتی ویندوز 10 عدد پشتیبانی دالبی Atmos. اما Atmos چیست؟

در حالی که سایر دستگاه های پشتیبانی از صدای دالبی Atmos k اپل تلویزیون 4 بازیکن جریان تنها با پشتیبانی از هر دو دالبی فراگیر صدا دالبی Atmos و چشم انداز HDR ویدیو خواهد بود.

صدا شامل هفت زبان به همراه ساب ووفر چگونه سنتی فراگیر آثار صوتی

7.1 سنتی را احاطه کرده است. این بلندگو اتاق خود قرار می گیرند: جلو سمت چپ، مرکز، ساب ووفر، چپ، راست، جلو راست به چپ و به راست جلو. 5.1 فراگیر صدا مشابه، اما بلندگو سمت چپ و راست را حذف می نماید و فقط جلو و عقب زبان استفاده می کند.

هنگامی که شما بازی ویدیو یا هر منبع مطالب دیگر که 7.1 صدای فراگیر صوتی صدا, در واقع هشت کانال های صوتی در حال ارسال به شما سیستم صدا وجود دارد. این کانال هر یک را از طریق بلندگو های مختلف پخش می شود. صداهای مختلف از سخنرانان مختلف در اطراف شما تولید تجربه های صوتی فراگیر.

به عبارت دیگر 7.1 صدای فراگیر محتوای صدا فقط شامل هشت کانال های جداگانه صوتی. هر یک از کانال دیر به سخنران جداگانه است.

سیستم صدای فراگیر 7.1.

دالبی Atmos کند متفاوت

دالبی Atmos چه نوع پیشرفته تر از صدای فراگیر. دالبی Atmos فعال منابع صوتی فقط شش یا هشت کانال های صدا که دیر به زبان خود می باشند. در عوض، تلفن های موبایل نقشه برداری دو مکان مجازی سه بعدی دارد. به عنوان مثال، صدای نقشه برداری ممکن است بالاتر از شما.

داده های فضایی این اواخر به دالبی Atmos فعال گیرنده، که سخنرانان کاربردها خصوص کالیبراسیون دو موقعیت این تلفن های موبایل در منطقه شما گوش دادن است. به عنوان مثال، که soudd بالای سر شما قرار کردن سقف خود توسط بلندگو سمت بالا رو باشد منعکس می. برخی از سیستم های دالبی Atmos سقف نصب بلندگو در عوض استفاده کنید.

به عبارت دیگر صدای دالبی Atmos فقط کانال های صوتی بازی شامل نیست. آن را با استفاده از یک گیرنده خاص با سخنرانان ویژه و صوتی بازی سه بعدی قرار و دقت کالیبره شده با توجه به زبان خود و آکوستیک در اتاق خود. این نتایج در تجربه بیشتر immersive فراگیر صدا.

این فقط برای استفاده در منزل نیست. دالبی نیز Atmos دالبی در سینما برای بهبود فراگیر صدا در فیلم سنگ فرش است.

دالبی Atmos تنها گزینه برای این نوع از صدای فراگیر نیست. در راه همان است که DTS رقابت با صدا دالبی دیجیتال و DTS: X است جایگزین استاندارد دو دالبی Atmos.

مرتبط با: چه تفاوت بین صدای دالبی دیجیتال و DTS است و باید توجه کنم؟?

تمام این ویژگی های بالماسکه نمی آیند رایگان دالبی Atmos نیاز به سخت افزار خاص و محتوای

. لازم است محتوای Atmos دالبی را فعال کنید و سخت افزاری برای استفاده از آن را. اول، شما نیاز به منبع محتوا است که صوتی دالبی Atmos را فعال کنید.

پس از یافتن محتوا شما نیاز به دستگاه پخش صوتی دالبی Atmos به خود سیستم صوتی مانند اپل تلویزیون 4 k، یک ایکس باکس, k دارای انتشار 4 منتقل می کند که یا دستگاه تلویزیون چهار 4 k.

نیاز سیستم صوتی دالبی Atmos فعال گیرنده به انجام کار سخت و سخنرانان دالبی Atmos فعال است که گیرنده می توانید به آن نیاز دارد. همه زبان های خود نیاز به Atmos دالبی را فعال کنید، اما شما نیاز یا بلندگو رو شلیک یا بلندگو سقف نصب شده برای تکمیل بسته.

این زبان رو به رو یا سقف نصب کلید دارد. در سیستم دالبی Atmos 5.1.2 سیستم سیستم صوتی با پنج زبان عادی و ساب ووفر و دو زبان رو به رو است. 7.1.4 سیستم با زبان طبیعی هفت ساب ووفر و چهار بلندگو رو به رو است.

5.1.2 سیستم دالبی Atmos.

شما لزوما سیستم صدای فراگیر به استفاده از صدای دالبی Atmos اما لازم نیست. شما می توانید خرید دالبی Atmos فعال صدا نوار، که برای تلفن های موبایل خاموش خود سقف گزاف گویی خواهد شد. این همان راه اندازی کامل فراگیر بلندگو صدا را تولید نمی، اما آن را استفاده می کند برخی از ترفندهای Atmos دالبی.

دالبی Atmos فعال صدا نوار.

چه در مورد محتوای

دالبی لیست فیلم هایی که با صدا دالبی Atmos فعال و دالبی دید HDR منتشر شده را فراهم می کند. این لیست فقط شامل فیلم است، اما انواع دیگر محتوا نیز پشتیبانی Atmos. به عنوان مثال، نسخه بلو-ری بازی تخت و تاج اول نشان می دهد تلویزیون شامل صوتی دالبی Atmos است. تعداد انگشت شماری از بازی های ویدئویی پشتیبانی صوتی دالبی Atmos بیش از حد.

فیلم Vudu در حالی که Netflix صوتی دالبی Atmos موجود در “عنوان را انتخاب کنید” اگر شما برای پخش در HD. فوق العاده

به عبارت دیگر می گوید: ارائه آن 4 k UHD فیلم با صدای دالبی Atmos جریان، می تواند شما را برای رفتن از راه خود را برای پیدا کردن دالبی Atmos فعال را داشته باشد محتوا. با این حال، سیستم صدای دالبی Atmos فعال می تواند تابع به عنوان سیستم صدای فراگیر معمولی و طبیعی فراگیر صوتی صدا، به بازی بیش از حد.

چه در مورد صدای دالبی Atmos برای هدفون

دالبی نیز توسعه فن آوری های مرتبط با نام Atmos دالبی هدفون. بر خلاف استاندارد صوتی دالبی Atmos Atmos دالبی برای هدفون با هر جفت از هدفون های استریو کار می کند. دالبی Atmos هدفون به صورت مجازی فراگیر صدا برای هدفون است.

بلیزارد Overwatch شامل پشتیبانی از دالبی Atmos هدفون. بنابراین شما می توانید آن را در هر بازی کامپیوتر استفاده آن در ویندوز 10 نیز است–با این حال، شما باید پرداخت 15 دلار برای باز کردن این ویژگی.

دالبی می گوید Atmos و بهبود صدای فراگیر مجازی آسانتر به دقت اشاره کردن که در آن برای تلفن های موبایل در Overwatch، می آیند از این که آیا آنها بالا و یا پشت سر شما فراهم می کند.

مرتبط با: چگونه به استفاده دالبی صدای فراگیر Atmos 10 ویندوز

در دنیای سینمای خانگی, همیشه وجود دارد یک استاندارد جدید چیزی به صرف پول اضافی اگر شما می خواهید بهبود صدا یا تصویر. دالبی Atmos است تنها یکی از آخرین و بهترین راه برای بهبود تجربه های صوتی خود را–اگر شما مایل به سرمایه گذاری پول.

تصویر های اعتباری: Zern Liew / Shutterstock. com, دالبی