تیغه در حال آمدن است به اندیشه این پاییز

  • بتسدا اعلام کرده است که کتیبه سالمند: تیغه آمدن به اندیشه در پاییز سال 2018.
  • بازی شخص اول نقش بازی بازی مجموعه ای در جهان حرکت بزرگتر خواهد بود.
  • شما برای فرصتی برای پیوستن به برنامه دسترسی اولیه و پخش آن را قبل از هر کس دیگری پیش ثبت می تواند.

بتسدا اعلام کرده است که کتیبه سالمند: تیغه برای آندروید که 2018 E3. بازی “عظیم شخص اول نقش بازی بازی” و دوم بازی کتیبه آن را به تلفن همراه خواهد شد. آزاد به بازی خواهد شد و برای انتشار در پاییز سال 2018 تنظیم شده است.

شما به عنوان عضوی از نظم کهن تیغه است که پس از مجبور شدن به خارج از آن کشور زادگاه خود را بازیابی باید از آوار بازی. این بدان معنی است وجود داشته باشد که عناصر شهر سازی مقدار زیادی از quests و زمان واقعی جنگ.

گرافیک در تریلر و تصاویر فوق العاده نگاه. نور خاموش واقع شمشیر و سپر در حالی که جزئیات کوچک در سیاه چال، قلعه ها، مفید نبوده و کوه است که پس زمینه بازی را تشکیل می دهند نگه داشتن چیزهای مناسب جوی. بتسدا خود می گویند که محیط های ارائه شده در کنسول بازی خواهد شد با کیفیت.

عنوان اولین کتیبه نقش بازی بازی به آندروید — قبلا منتشر شده کتیبه سالمند: افسانه است بازی کارت — بسیاری از چیزهای دیگر مورد هیجان زده وجود دارد. عرصه حالت’ به شما آن را نبرد علیه دیگر مخالفان در مبارزه با زمان واقعی یک وعده. همچنین بی پایان “ورطه حالت’ که خواهید دید ادامه مبارزه تا مرگ وجود دارد.

 سالمند کتیبه تیغه روستا بتسدا مقاله مرتبط

بتسدا اگر آن پشتیبانی می شود یا باید در برنامه خرید اشاره نمی کند. با این حال، بتسدا قبلی بازی Fallout پناهگاه و کتیبه دیگر: افسانه است توسط پشتیبانی در برنامه خرید پس از آن به احتمال زیاد که تیغه خواهد بود همان. 

در حالی که انتشار این بازی هنوز چند ماه دور است، اگر شما می خواهید دسترسی اولیه شما شانس به یکی از اولین کتیبه که امتحان می برای ثبت نام: وب سایت پره. ثبت نام نیز منحصر به فرد در بازی شمشیر و کلاه شما خواهد شد. به عنوان ثبت نام 15 ژوئن بسته هر چند، سریع باشد.

یا اینکه، شما که بازی گوگل در مورد بازی به روز نگه داشته شود قبل از ثبت نام می تواند. لینک زیر به صفحه بازی کلیک کنید.