چرخ دنده های جنگ آینده به موبایل اما پاپ ها نیست چه است

  • مایکروسافت اعلام کرد ها پاپ, بازی جدید موبایل مبتنی بر حق رای دادن چرخ دنده های جنگ خود شما انتظار است.
  • Mashes بازی کردن شخصیت ها و محیط با سبک هنر چهره های محبوب پاپ Funko.
  • بازی در 2019 برای آندروید و iOS است.

مایکروسافت ساخته شده بسیاری از اطلاعیه ها بازی روز یکشنبه که آن E3 رویداد مطبوعاتی 2018 در لس آنجلس, اما یکی از آنهایی که بیشتر تعجب آور بود آشکار اولین بازی های تلفن همراه در آن ضربه چرخ دنده های جنگ حق رای دادن تیرانداز فی. آن خواهد شد، با این حال، به جای بازی تاریک و ریگ دار این عنوان می رسد خوب، زیبا.

پاپ چرخدنده ها!, دلیل خارج زمانی در 2019 برای آندروید و iOS، خواهد reimagine شخصیت ها مانند Fenix مارکوس و دیگران به عنوان راه رفتن، صحبت چهره های پاپ Funko. بله، حق رای اسباب بازی Funko پاپ بسیار محبوب و کلکسیونی به بازی انشعاب است. تیزر تریلر گیم پلی غیر نشان می دهد که پاپ ها! هنوز بازی هاردکور جمعیت هدف خواهد شد.

دفعات بازدید: بازی اکشن بهترین برای آندروید

جزئیات بیشتر درباره پاپ ها! دیگر از آن را توسط بریتانیا بر اساس Mediatonic، که قبلا ایجاد یکی دیگر از بازی های مبتنی بر مالکیت مایکروسافت حکایت ثروت شرکت توسعه رتبهدهی نشده است، نازل شده است. چرخ دنده های از طرفداران جنگ است که به دنبال تجربه هاردکور بیشتر فراموش شده است. مایکروسافت همچنین اعلام تاکتیک ها بر اساس نوبت بازی برای رایانه های ویندوز و چرخ دنده 5, بازی های بزرگ بعدی در حق رای دادن برای یک ایکس باکس و 10 ویندوز در 2019.