GoPro طب مکمل و جایگزین اقدام XtremePro را فراموش کرده ام تنها 69،99 دلار

 XtremePro عمل طب مکمل و جایگزین از پایین در GoPro بزرگ می یابید 4 k دوربین است است صرف $300، یا 400 $ برای آخرین مدل. حتی اگر که در داخل بودجه شما چیزی می خواهید در حمل به ماجراهای همه اقدام است؟

که همچنین فرض می شود که شما قبول این ارزش خوبی برای پول . وقتی ک XtremePro 4 فوق العاده HD اکشن طب مکمل و جایگزین در حال حاضر پیشنهاد تنها 69،99 دلار است شما نیست، فکر کنم ممکن است.

پاک کردن همه در کریستال 4 k با کیفیت فوق العاده HD آیا شما پایین کوه شنا با کوسه های برخورد است هستید و یا خود پرتاب کردن صخره به نام اوقات فراغت, این دوربین بالا پایان آن را ضبط خواهد شد.

طب مکمل و جایگزین اقدام XtremePro همراه با بنابراین مانت های بسیاری که شما می توانید ضمیمه آن را به تقریبا هر چیزی . که شامل ماشین شما و دوچرخه خود را و کلاه خود یا بخش های مختلف از خود آناتومی. اگر می خواهید مطمئن شوید که همه دوستان فیس بوک در بدون شک مورد بسیار سرگرم کننده شما ، با داشتن این دوربین استفاده است هستند.

 بادامک اقدام XtremePro

نیز مچ دست از راه دور ، که handily شما را به ضبط فیلم از تا 33 فوت دور و یا 10 متر زیر آب اجازه است.

XtremePro عمل طب مکمل و جایگزین در یک نگاه:

  • 4 k ضبط توانایی و 12 MP رزولوشن عکس هنوز کریستال تصویربرداری روشن شما را می دهد.
  • نرم افزار WiFi و همدم ساخته شده برای معکوس روی صفحه نمایش در گوشی های هوشمند خود اجازه می دهد.
  • پوشش ضد آب برای تا 98 متر عمیق تاریخ است.
  • مچ دست بی سیم از راه دور اجازه می دهد تا شما از راه دور گرفتن عکس از 33 فوت دور.
  • انواع مانت & لوازم جانبی اجازه شما سوار دوربین عملا در هر نقطه.

قیمت خرده فروشی را برای طب مکمل و جایگزین اقدام XtremePro و کل گسترش از لوازم جانبی قابل احترام $150 است. چون این هفته در ارتقاء فقط 69،99 دلار ما آن امروز spotlighting هستیم. زنگ ناقوس مقرون به صرفه.

آیا می دانید که اگر backflip در اسنوبرد خود را انجام می داد و هیچ کس آن فیلم برداری، سپس آن اتفاق می افتد آمار دکمه زیر را XtremePro در حالی که آنها در ارائه.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!