باید دفعات بازدید: بالا 10 داستان اندیشه

بسیاری از چیزهای بزرگ اتفاق افتاد جاری در جهان اندیشه. ما بررسی HTC U12 پلاس و عملی با KEY2 بلک بری موتور بازی Z3 و Asus ROG تلفن بازی رفت. ما همچنین کردم ما نگاه اول خیلی بزرگ 3 پیکسل ادعایی، و فرصتی برای بررسی پیشنمایش توسعهدهنده P اندیشه سوم.

در اینجا این است که آنچه شما نیاز دارید که در مورد این هفته در اندیشه گذشته.

که می خواهد به نفع خود سامسونگ کهکشان S9 پلاس

سامسونگ کهکشان S 9 به علاوه یکی از داغ ترین گوشی در بازار است و شما شانس برای برنده شدن یک. اینجا این است که چگونه به سادگی یکشنبه این هفته!

10 داستان اندیشه ما دست چین برای شما

HTC U12 به همراه بررسی: فشردن تنها می توانید شما تا دور HTC U12 به علاوه یک تلفن بزرگ خدشه توسط نرم افزار بدون زرق و برق و دکمه های وحشتناک است. بررسی کامل گوشی U12 به علاوه ما اینجا است.


بلک بری KEY2 دست: همه مورد سرعت بلک بری با KEY2 شاه توت صفحه کلید toting است. به ما دست ها را به ما بپیوندید!


موتور Z3 دست بازی: دیدار با دو دوربین مدها موتور موتور Z2 بازی بود موتورولا را موفق ترین گوشی های هوشمند در مدت طولانی و امروز این شرکت اعلام کرد به دنبال آن تا موتور Z3 بازی. دست می رویم!


رسمی: ZTE خواهد داشت در کسب و کار به زودی دولت آمریکا رسیده توافق با ZTE به ممنوعیت عرضه فلج کننده اعمال شده در تاریخ 16 آوریل.


OnePlus 6 در مقابل اپل آی فون x: می توانید دیوید را بر جالوت? آی فون اپل X یکی از بهترین گوشی های هوشمند در جهان است اما 6 OnePlus تر می توانید آن را شود؟


اندیشه P توسعهدهنده پیشنمایش 3 است نورد در حال حاضر گوگل رتبهٔ سوم نورد P اندیشه توسعهدهنده پیشنمایش (بتا 2) و امروز شروع. همه چیز شما باید بدانید اینجاست!


دست: Asus ROG تلفن انجمن جانور است Asus ROG تلفن رسمی است. این تلفن Razer به عنوان بهترین تلفن بازی در بازار را خلع می? در دست های ما در پیدا کردن.


در اینجا ما اول در گوگل پیکسل XL 3 دو مجموعه از بیرون درز تصاویر دست این گزارش نگاه ما نگاه اول ما در گوگل XL 3 پیکسل.


چگونه خیر را از ساعت دو شکست تا سریع رفت؟ خیر refocusing است تلاش های خود را در بازار چین بودجه گوشی پس از کاهش فروش اما چگونه بود یک بار ساعت را در نهایت در این وضعیت?


Huawei عزیز لطفا نرم افزار دوربین خود را رفع Huawei است تولید برخی از سخت افزار عکاسی گوشی عالی به تازگی، اما نیاز به قرار دادن همان مقدار کار به دوربین های آن حدود


فراموش نکنید این اندیشه بیشتر به سازمان دیده بان فیلم

 فیلم ها در کانال یوتیوب ما.

بیشتر داغ اخبار

از ما شبکه