ال جی آینده سیستم عامل پوشیدن smartwatch بازديد smartwatch FCC

 ال جی LG پوشیدن OS

  • در FCC شماره مدل CH-W319 نشان داد.
  • Smartwatch اجرا می شود سیستم عامل پوشیدن هر چند لیست FCC بسیار کمی را نشان داد.
  • این گاه شمار آینده پخش، که ال جی این گزارش قصد دارد برای مدتی این ماه راه اندازی می تواند.

حتی اگر ما به نام ال جی پخش ورزشی بهترین smartwatch شما می توانید خرید, آن تقریبا یک سال و نیم ساله است. با جانشین شایع مدتی به زودی می رسند، FCC دریافت بازدید کننده صورت CH-W319.

با توجه به اسناد FCC W319 smartwatch مبتنی بر سیستم عامل پوشیدن است که ویژگی های بلوتوث و WiFi است. اسناد هر چند بود هیچ اشاره ای به اتصال تلفن همراه خود را نیز به منوی تنظیمات نشان داد.

جالب توجه است، دیگر ال جی smartwatch نیز متوقف شده توسط FCC در مه. ذکر شده به عنوان CH-W315, smartwatch همچنین فاقد اتصال تلفن همراه و بلوتوث و وای فای برجسته.

می تواند وجود داشته باشد شانس W315 و W319 انواع مختلفی از همان شایعه LG پخش گاه شمار, در ورید ال جی پخش ورزشی و سبک پخش هستند.

همچنین باید توجه داشت که W315 و W319 در مرکز توزیع کد موتورلا ال جی را ذکر شده. هر دو دستگاه به عنوان دستگاه های تلفن همراه شده و اجرا Oreo آندروید و سیستم عامل می پوشند.

Rumored به smartwatch بعدی ال جی, گاه شمار پخش این گزارش پخش آنالوگ دست بر روی صفحه نمایش دیجیتال ویژگی های. هر چند آن نیز می تواند آزاردهنده باشد اگر شما قصد استفاده از برنامه های منظم پوشیدن سیستم عامل های روزانه این روش تا قابلیت های جدید باز می کند.

گاه شمار پخش این گزارش قابلیت 1.2 اینچ دایره ای صفحه نمایش، گل میمون 2100 4 GB از ذخیره سازی باتری 240mAh و مقاومت گرد و غبار و آب IP68. ال جی این گزارش قصد راه اندازی smartwatch در کره جنوبی در ماه ژوئن، با انتشار بین المللی به دنبال دارد.