3 پیکسل گوگل ممکن است لبه های فعال

  • با توجه به شخصی که به بیرون درز تصاویر پیکسل XL 3 ویژگی، او فعال لبه فعال بر روی گوشی های هوشمند.
  • کد در آخرین اندیشه P پیشنمایش توسعهدهنده leaker ادعای پشتیبان.
  • لبه فعال ابتدا در 2 پیکسل و پیکسل 2 XL نشان داد.

با گوگل 3 پیکسل شایعات و نشت سریع و داغ در آینده آن نیست که هست هنوز گزارش دیگری تعجب ممکن است. این یکی از انواع squeezable با این حال، به عنوان است که قابلیت فعال لبه پیکسل 2 و پیکسل 2 خیلی بزرگ ممکن است بازگشت در 3 پیکسل و XL 3 پیکسل را به گزارش XDA توسعه دهندگان .

با توجه به XDA توسعه دهندگان فروم عضو meraz9000، که در دور اول و دوم خیلی بزرگ 3 پیکسل تصاویر منتشر شده، او طور تصادفی نرم-گوشی های هوشمند و آجر. قبل از آن اتفاق افتاده است، با این حال، او هنگامی که او آن را فشرده و لبه فعال حاضر شد که گوشی های هوشمند ارتعاش ادعا.

XDA توسعه دهندگان سپس در آخرین اندیشه P پیشنمایش توسعهدهنده نگاه کرد و متوجه که کلاس “WakeMode” در SystemUIGoogle APK تغییر یافته است. کلاس به روز شده سپس منجر به روش جدیدتر “isWakeSettingEnabled” که در آن Blueline هاشور زدن صلیبی و در لیست دستگاه های سازگار در بر داشت. هاشور زدن صلیبی و Blueline codenames ادعایی پیکسل 3 گوشی های هوشمند است.

لبه های فعال بر روی گوشی های 2 پیکسل عرضه و اجازه می دهد تا شما را اگر شما فشار دو طرف گوگل دستیار. شما همچنین می توانید تماس های دریافتی با همان ژست، که یک ابزار مفید شگفت آور در طول زمان سکوت. مقاله مرتبط

هیچ تضمینی وجود ندارد که می گرداند لبه فعال بر روی گوشی های 3 پیکسل، با این حال وجود دارد. اگرچه شواهد ظاهر corroborates فعال لبه دوم ظاهر، این همه نمونه های مهندسی و نرم افزار ناقص بر است. گوگل به سادگی می تواند زمانی که تولید نهایی لگد کردن از ویژگی قراضه.

از سوی دیگر آن را حس برای دیدن لبه های فعال را بازگشت و حتی برخی از بهینه سازی را دریافت کنید. به عنوان مثال، لبه حس در HTC U12 به علاوه می تواند حس جایی که هستند دست شما و اجازه می دهد تا قابلیت های اضافی. شاید گوگل می تواند پیشرفت های مشابه را و حتی برخی از سفارشی سازی اجازه می دهد.