چه $ % CryptoKitty است؟

CryptoKitty گران ترین تا کنون خریداری شده برای $110.707 برای خریدار مایل به فروش می رسد. مردم بیش از 24 میلیون دلار در CryptoKitties هیجان زده است و این پروژه 12 میلیون دلار در سرمایه گذاری سرمایه دریافت کرده است. اما دقیقا CryptoKitty چیست؟

CryptoKitties است “بازی blockchain”. آن شامل جمع آوری تجاری و پرورش CryptoKitties با “cattributes.” این kitties نشانه واقع در blockchain ذخیره شده است.

آیا CryptoKitties دیجیتال دارایی ها

فروخته بنیانگذار گربه #18 253.3368 اتر است که ارزش 110.707 دلار در آن زمان بود.

CryptoKitties بازی بالا Ethereum blockchain و قرارداد های هوشمند ساخته شده است. CryptoKitties برنامه های غیر متمرکز، و یا “DApp” در بالا Ethereum محاسبات پلت فرم ساخته شده است. این به این معنی که برنامه اجرا می شود و kitties در شبکه توزیع رایانه های دارای گره Ethereum ذخیره می شود.

چون بر Ethereum اساس است CryptoKitties نشانه cryptocurrency اتر استفاده می کند. اتر “altcoin،” که فقط به معنی آن است cryptocurrency که نیست Bitcoin است. انجام وظایف مانند پرورش CryptoKitties شامل پرداخت و اتر به شبکه Ethereum ‘جبران’ مردم آن گره Ethereum برای قدرت محاسبات خود را در حال اجرا. اتر نیز در هنگام خرید و فروش CryptoKitties استفاده می شود.

CryptoKitty خود را نشانه ارز، با این حال نیست. در عوض، “دارایی دیجیتال” بود که در Ethereum blockchain ذخیره شده است. مشخصات فنی, CryptoKitty هر نشانه ERC-721 منحصر به فرد است که در Ethereum Blockchain ذخیره شده است.

هر CryptoKitty ترکیبی از “cattributes” است که آن را منحصر به فرد است. این ویژگی ها گرد هم می آیند به هر CryptoKitty نگاه منحصر به فرد. برخی از CryptoKitties “mewtations،” است که cattributes نادر است. این CryptoKitties می توانید معامله، فروش، و خریداری شده مانند هر دیگر دارایی های دیجیتال. آنها می توانند همچنین با CryptoKitty دیگر برای ایجاد بچه گربه جدید تربیت.

مرتبط با: Ethereum چیست و قراردادهای هوشمند چیست?

CryptoKitties تکثیر از طریق هوشمند قراردادهای

اینجا بچه گربه 110.707 دلار است.

CryptoKitty اول — “پیدایش گربه” — در تاریخ 2 دسامبر 2017 متولد شد. از آن زمان، گربه جدید “نسل 0” هر 15 دقیقه به دنيا آمد. در سال 2018 نوامبر، سال پس از بازی در نوامبر 2017, آخرین “نسل 0” گربه متولد شود. همه جدید kitties از طریق پرورش از آن تولید خواهد شد.

شما می توانید “نژاد” دو CryptoKitties مختلف با هم می CryptoKitty جدید. اگر موافقت صاحبان آنها تا CryptoKitties هر دو به عنوان یک جفت پرورش عمل می CryptoKitties جنس بیولوژیکی ندارد. یک CryptoKitty در معامله “لیدی” است و دیگری “پدري.” صاحبان این است که گربه است که تصمیم. صاحب CryptoKitty “لیدی” بچه گربه فرزندان جدید را دریافت می کند. حتی اگر CryptoKitty بانوی یا پدري در یک جفت پرورش است، آن نقش مخالف را در یک جفت پرورش آینده داشته باشند.

این فرایند پرورش — و تمام کارهای CryptoKitties از جمله CryptoKitties — می گیرد از طریق قراردادهای هوشمند Ethereum. از آنجا که این قرارداد در Ethereum blockchain را اجرا کنید، شما باید در اتر به انجام آنها پرداخت. پرداخت اتر که انگیزه ای برای مردم عامل Ethereum گره به کار محاسبات و ضبط فعالیت های خود را در Ethereum blockchain می کند.

Kitties مختلف سرعت های مختلف “لول”، که چه مدت آنها را به “استراحت پس از پرورش قبل از آنها دوباره می توانید نژاد” است.

CryptoKitties تمام مورد Blockchain

با استفاده از پسوند مرورگر MetaMask است که برنامه های Ethereum می تواند در مرورگر شما اجرا می شود.

در سطح CryptoKitties است فقط یک بازی است که شامل جمع آوری تصاویر دیجیتال گربه پرورش آنها را به گربه جدید تصاویر عکس گربه ها و تجارت. که بسیاری از بازی وجود دارد که در فیس بوک و یا تلفن خود را توصیف می تواند — پس چه کنم؟

قرعه کشی منحصر به فرد CryptoKitties حزب blockchain است. گربه ها هستند و ذخیره شده در Ethereum blockchain و بازی خود را از طریق Ethereum هوشمند قرارداد اجرا می شود. این به این معنی که هیچ شرکت خود را بچه گربه را از شما دور می تواند. بچه گربه خود را در شرکت سرویس دهنده ذخیره شده نمی باشد–آن را در blockchain ذخیره شده است. و از بازی از قرارداد های هوشمند ساخته شده است، آن می تواند همچنان به وجود داشته باشد حتی اگر شرکت در پشت CryptoKitties بسته تا فروشگاه. راهی برای فراهم کردن “مالکیت” دارایی های دیجیتال به افراد بدون اتکا به سرور مرکزی است که همچنین می تواند یک نقطه مرکزی از شکست است.

فقط به عنوان داشتن Bitcoin واقعا “کیف پول” حاوی کلید خصوصی اجازه می دهد شما را به صرف Bitcoin در blockchain داشتن CryptoKitty شامل کیف پول است که دارای کلید خصوصی خود را برای CryptoKitty خود را شامل. همانطور که اتر و Bitcoin است به عبارت دیگر CryptoKitties خود را در کیف پول دیجیتال ذخیره می شوند.

مرتبط با: “Blockchain” چیست؟

چرا افراد پول زیادی در CryptoKitties صرف?

شما ممکن است تعجب که چرا مردم پول زیادی در CryptoKitties صرف هستند. اما مردم صرف پول در همه نوع چیز. کسی که میلیون ها دلار صرف هنر 54.970 دلار در کارت تالار نادر در سال 2016 و مردم هیجان زده. هک، یک مرد بیش از 2 میلیون دلار در موبایل بازی جنگ های مدرن بسیار هیجان زده.

همه چیز ارزش چه کسی حاضر به پرداخت برای آن است، و برخی از مردم حاضر به پرداخت زیادی برای CryptoKitties است. به عنوان اقلام، نادر. دارند: هر CryptoKitty منحصر به فرد است و تنها همیشه وجود خواهد داشت 50.000 «نسل 0″تولید CryptoKitties.

از آنجا که این گربه کلکسیونی در blockchain ذخیره می شود، هر کاربر به طور مستقیم کنترل خود CryptoKitties. حتی اگر اصل ذن شرکت پشت CryptoKitties، خاموش، شرکت نمی CryptoKitties بردن یا پایان بازی. باعث می شود احتمال دارد که بعضی از مردم احساس راحتی بیشتری خرید این نوع گربه.

و اجازه دهید در این مورد صادقانه: CryptoKitties برنامه blockchain است که با استفاده از cryptocurrency است. مؤمنان بزرگ در blockchain و cryptocurrency به احتمال زیاد به آن کشیده شده است. که کمک می کند تا توضیح دهد چرا زمان CryptoKitties در دسامبر 2017 خاموش. اتر تمام وقت با ارزش آن تا اواسط ژانویه، 2018 بازماندند که همان ماه که Bitcoin ضربه با ارزش آن تمام وقت بود.

چگونه شما می توانید بازی CryptoKitties

CryptoKitties این مال شما برای کمتر از $2 هر می تواند.

ساده ترین راه برای شروع به کار با CryptoKitties به وب سایت CryptoKitties است. صفحه “شروع میومیو” شما را از طریق نصب پسوند مرورگر MetaMask است که توابع به عنوان کیف پول امن است که شامل CryptoKitties خود را طول می کشد.

کلمات عبور و یا دانه خود را فراموش نکنید. با Bitcoin کیف پول، اگر اطلاعات را فراموش کرده ام، شما نمی خواهد قادر به باز کردن کیف پول خود را و شما تمام CryptoKitties و اتر بدهند.

در ایالات متحده، شما می توانید خرید اتر (ETH) به طور مستقیم در MetaMask و استفاده از آن را به بازی پرداخت. اگر شما خارج از ایالات متحده، شما می توانید از اتر از exchange مانند Coinbase خرید در راه همان شما می فروش Bitcoin و ارسال آن به MetaMask کیف پول خود را.

شما پس از آن CryptoKitty که می توانید خرید حراج اگر می خواهید شروع کنید. با وجود قیمت های بالا از برخی از CryptoKitties عجیب و غریب و در تقاضا، وجود دارد بسیاری از CryptoKitties که ETH 0.003 که تبدیل دو فقط 1.68 دلار در زمان نوشتن شروع.

مرتبط با: چگونه به فروش Bitcoin هیچ راهی آسان

ما نه توصیه شما بازی CryptoKitties

البته، ما توصیه داریم شما را جمع آوری و بازرگانی CryptoKitties اگر شما علاقه مند در آن. هیچ یک از ما در اینجا در چگونه به گیک بازی CryptoKitties — ما واقعا نقطه نمی بیند. ما فقط قصد توضیح شوق.

در نهایت، CryptoKitties مورد بیش از تصاویر گربه است. این یکی از اولین بازی ها blockchain است و آن مطمئنا اول بزرگ است. همچنین نمونه ای از استفاده از نرم افزار توزیع شده Ethereum blockchain داخل مرورگر وب است.

بسیاری از مردم معتقدند blockchains به طور گسترده ای برای دارایی های دیجیتال در آینده استفاده خواهد شد. اگر چنین است, CryptoKitties تنها یکی از اولین نمونه است.