تمام شایعات و نشت در یک جا

 رندر گوگل 3 پیکسل پیکسل 3 نشت و شایعات اخیر است طراح تلفن

در این پست که به طور منظم به روز خواهد شد، ما خواهید بود اطراف پیکسل Google است به نگاه کردن به آخرین شایعات 3 و XL پیکسل 3. 


سال گذشته گوگل پیکسل 2 دریافت مقدار زیادی از تحسین، حتی اگر آنها تصمیم به رها کردن جک هدفون. با وجود ناامیدی صوتی پورت شما تلفن قدرتمند سهام اندیشه و تجربه بزرگ دوربین گرفتن.

چه شرکت کوه مشاهده این سال به بعد است. خوب، آسیاب شایعه 3 پیکسل گوگل فقط در روزهای اخیر چند morsels بالقوه خوشمزه از اطلاعات به ما دادن chugging آغاز شده است.

کد نام ممکن است این نکته است که سه گوشی جدید پیکسل و شاید چهارم

شایعات موجود است که Google ممکن است از سه مدل تلفن پیکسل در سال 2018 راه اندازی نشان می دهد به نظر می رسد. راه پشت در اكتبر 2017 یک گزارش تائید نشده ادعا کرد که نام کد برای آینده تلفن های پیکسل خواهد بود “albacore” “blueline” و “crosshatch.” از آن زمان مرتکب ASOP از گوگل هم “crosshatch” و، جاری “blueline” اشاره شده است. در حال حاضر، ما هنوز مراجعه کنید به “albacore” در ASOP است.

با این حال، در حال حاضر وجود دارد گزارش دیگری تأیید نشده از WinFuture.de که گوگل در حال کار در یک گوشی جدید است که در نیمه اول سال 2019 راه اندازی می تواند ادعا کند. همین سایت ادعا می کند اسم رمز تلفن “bonita” است و که آن تازه اعلام Qualcomm گل میمون پردازنده 710 طراحی شده است که برای دستگاه های متوسط ($400-$ 500) استفاده کنید. اين نسل دوم چنین دستگاه از شرکت می باشد. هنوز شایعات است که گوگل می تواند یک گوشی متوسط جدید زمانی در تابستان سال 2018 راه اندازی، که بازار هدف توسعه می خواهم هند وجود دارد.

Notch پیکسل های معمول خود را?

احتمالا بزرگترین سوال بر لب همه است است که آیا 3 پیکسل بی نظیر صفحه نمایش جنجالی اتخاذ خواهد شد. خب، اول از همه، گزارش از ادعای کره است که صفحه نمایش ال جی تهیه OLED بریده صفحه نمایش به گوگل. این گزارش که آیا این گوشی خاص است، اما این است که در آن گزارش بعدی می آید روشن نکرد…

گزارش بلومبرگ این هفته با استناد به “افراد آشنا با این موضوع” XL 3 پیکسل نمایش بریده شده را می گوید. منابع اضافه کنید که مدل استاندارد هدایت روشن قطع جریان از خواهد شد.

دو گزارش بی اساس توییتر و Weibo نشت، شکاف برای مدل XL نیز این ادعا را دنبال کنید.

به عبارت دیگر، ما می توانیم شکاف برای حداقل یک گوشی جدید گوگل، انتظار با توجه به کره ای و گزارش بلومبرگ .

چگونه 3 پیکسل بریده شده نگاه? شخص پشت تلفن توییتر طراحی حساب است مفهوم است که طول می کشد نشت به حساب (نگاه کنید به بالا صدای جیر جیر) گردد. شما می توانید مشاهده بهتر از بی نظیر (و کل گوشی) با چک کردن بیرون درز تصاویر 3 خیلی بزرگ پیکسل در زیر.

طراحی

 را 3 پیکسل گوگل ادامه سری پیکسل طراحی زبان?

2 پیکسل و پیکسل 2 خیلی بزرگ ال جی و HTC ساخته شده بود، اما بود که قبل از گوگل تیم سخت افزار HTC را به دست آورد. پس آنچه ما در حال حاضر باید انتظار داشت؟

با توجه به WinFuture . آنها ، گوگل است همکاری با Foxconn تابعه. و همراه دو 3 پیکسل و XL 3 پیکسل ساخت. تلفن همراه و شرکت کننده های جدید، تولید گوشی های هوشمند نوکیا مارک HMD را نبود. مقاله های مرتبط “/>