6 آیا بهترین گربه تخت برای شما گربه ها دوست بررسی گیک

در حالی که آن را بسیار دشوار است برای جلوگیری از گربه ها از بالا رفتن بر روی مبلمان شما آنچه شما می توانید است که برای آنها مکانی برای خواب، ابتدا، کشش و متفرقه. بنابراین شما به راحتی می توانید بازی کامل برای شما دوست آنها ما ام است تا برخی از تخت گربه ردیف بالا گرد می شود.

قیمت در 50 دلار یا کمتر، همه ما تراکم بستر گربه بسیار مقرون به صرفه است — به علاوه، آنها آسان برای تمیز و گربه خود را در هر کجا که تخت قرار داده شده است احساس گرم و نرم باعث می شود. آیا می خواهید به گربه خود را به خواب با مشاهده از پنجره یا شما می خواهید در اینجا به پست خاراندن بنابراین او می تواند خواب پس از کشش، شما آن زیر پیدا کنید. در بهترین سناریو مورد نه تنها بچه گربه خود را جایی جدید به خواب شما را اما شما باید یک جای جدید برای گربه مو برای جمع آوری (علاوه بر خود مبل). 

آسپن حیوان خانگی خود گرم تخت (16 دلار)

بهترین ساده بستر گربه: گربه عشق پیچش یا حلقه زنی در نقطه دنج و گرم، چون لایه های داخلی منعکس کننده حرارت بدن گربه بسیار اسلم غوطه دادن انتخاب آن گرم می تواند گربه خود را بدون برق آسپن حیوان خانگی خود بستر گرم زیبا است. نه تنها آن گرم، اما پر درونی برای گربه خود را به توپ به تا نرم و پوسته پشم بره — چیزی اکثر گربه نمی رسد به اندازه کافی از.

این تخت ساده است که در آن متناسب با تمام اندازه گربه ها و نژادهای، در حالی که همچنین ارائه محل بصری برای گربه تا گرم و نرم و خواب رفتن. پت آسپن بنابراین گربه شما هنوز جایی برای خواب بعد از آن را داشته باشد و اگر هر messes خود بستر گرم شدن کره زمین هم قابل شستشو، ماشین تمیز است. اما اگر شما مایل به صرف چند دلار اضافی برای گرم شدن تخت با یک عنصر الکتریکی, بررسی کنید ALEKO پد حرارتی گرم پت تخت –کامل مناسب برای گربه های مسن تر است که دریافت خود گرم کردن ممکن است بالا و جوان برو و بیشتر گربه های فعال هنوز هم دارند.

بهترین بستر گربه و خاراندن پست دسته کوچک موسیقی جاز: پنجه & پالس (pals) گربه درخت خانه (14)

این چنگال & پالس (pals) گربه درخت خانه تهدید سه گانه است: گربه خود را می توانید در آن بازی آن خراش های خواب در آن. این توپ معلق پف کرده که گربه می تواند سوات در توپ و سرگرم خودش (در حالی که همچنین اینجا رفلکس تیز)، همراه با 2 خاراندن پست در طناب سیزال پیچیده است که خانه بالای درخت محکم و ایمن.

در بالا بین دو پست امام جواد faux پشم است — بزرگ برای ماهی های زینتی که در تخت گربه دوست ندارم. حلق آویز توپ اسباب بازی کمک می کند تا گربه شروع به استفاده از پست خاراندن و سپس امام جواد. با سه فعالیت های مختلف را در چنگال & پالس (pals) گربه خانه درخت، گربه شما هرگز حوصله باشد. به طور کلی، درخت خانه 20 اینچ قد بلند، که اندازه کوچک تا متوسط گربه (و گربه مانند که به حلقه بزرگتر) مناسب است.

بهترین بستر گربه با مشاهده: زن سبک و جلف تختخواب تاشو (45 دلار)

کند گربه خود را شبیه به خارج از پنجره زل زل نگاه کردن؟ این اینجا محل های مورد علاقه به خیس خوردن خورشید،? گربه های بسیاری از لذت بردن از نمایش خارج بدون اینکه در واقع خارج از و دیگران مانند گرما از خورشید درخشان را از طریق پنجره. Itty K تختخواب تاشو مناسب برای تمام این شرایط است. آن 4 قوی فنجان مکش (که سوار بر روی پنجره از شما و یا انتخاب خود را گربه) که نگه تا لوله پی وی سی در پایه پیچیده شده در پارچه محکم است که برای پشتیبانی از کابل های فلزی متصل است — که گربه به و یا از آن بدون مشکل هر پرش می توانید ساخت این تخت صندوق امانات.

زن سبک و جلف تختخواب تاشو نصب آسان است و اگر هر messes در عرض چند ثانیه محو شود می. حرکت نزولی تنها که تخت خالی نیست، بنابراین بررسی از حیوان خانگی مجله حرارتی خود گرم تخت اگر می خواهید واقعا از بین بردن خود زن سبک و جلف.

غار بهترین شکل بستر گربه: گربه Armarket ريال ($ 24)

گربه ها موجودات است که به نقب زدن و یا چون احساس بودن در آن آرام به آنها در فضاهای کوچک حلقه است. بستر گربه Armarket نه تنها به آنها می دهد که حمایت، اما شکل آن را نگه می دارد و فوق العاده نرم و گرم است–نه تنها مواد حرارت را خوب حفظ کند اما دارای طراحی بسیار تخت مانند غار در حرارت بیش از حد. این تخت پارچه مخملی در خارج و داخل غار گنبد به شکل همراه با ضد آب و skidproof پایه، Armarket بزرگ برای گربه است که عشق به ایمنی خود غار اجرا ساخت است.

At14 اینچ قد بلند و 20 اینچ در قطر، این تخت غار بزرگ برای تمام اندازه از گربه (یا گربه که یک بار حتی چند) است. حتی وجود دارد کیسه داخلی قابل جابجایی در صورتی که گربه شما فن سطوح نرم و یا پیچ و تابدار نیست. اگر شما می خواهید تخت غار به شکل گربه اما دنبال گزینه بیشتر منحصر به فرد و دست ساز، اتمام Meowfia حق بیمه گربه تخت غار .

بهترین بستر گربه 2-1: Partysaving کاخ پت (10 دلار)

که آیا بستر گرم به یا تونل به فشار خود را به دو گربه خود را می خواهد احساس امن، کاخ پت Partysaving فقط تخت برای گربه خود را ممکن است!. زمانی که zipped بسته، آن را تبدیل به دنج و مثلثی که خطوط به بدن حیوان خانگی خود را روشن اما هنگام آن زیپ شده است باز است، این می تواند هر دو پتو برای گربه خود غذا برای اتاق نشیمن یا بالشتک برای دیگری تخت یا جعبه حمل.

داخل روشن نشان دهنده حرارت بدن گربه خود را حفظ آنها را گرم در فضای محصور شده خود را (مانند انواع Armarket تخت گربه، اما cozier و تنگ تر). کاخ پت Sherpa faux پوشش با سه لایه های مختلف که در گرما و راحتی فراهم می کند در حالی که همچنین به دام انداختن مو گربه مانند یک آهنربا است–کمک به شما در حفظ و مو را از سطوح دیگر. این دستگاه قابل شستشو در رختخواب می تونید برای گربه اندازه اما چادر بهتر برای گربه است که 15 پوند یا کمتر است.

بهترین بستر گربه با سرگرم کننده ها: ذن Easyology آن (24$)

اگر گربه شما پر انرژی و همیشه خودش در خشک کن به فضاهای محصور در خشکی، شما صحبت Easyology آن باید به اتمام. این تخت دنج چهار مربع شکل با entryway دایره ای بزرگ برای گربه به گام است. جعبه 15 x 15 اینچ است که آن را آسان به حرکت در اطراف، و حتی به اندازه کافی محکم است بنابراین شما می توانید آن را به عنوان footrest استفاده کنید (و جیر و خنثی رنگ متناسب با دکوراسیون خانه اکثر) معامله. داخل جعبه است فوق العاده نرم، همراه با بالش پایین قابل شستشو و قابل حمل برای آن زمان هنگامی که زن سبک و جلف می سازد یک ظرف غذا cushioning.

گربه که کمی ماجراجویی بیشتر ذن Easyology بچه گربه فرمت تونل برای برخی از پاپ اضافه شده است. Easyology تونل زن سبک و جلف گربه متصل راست بر روی دایره ای entryway ذن آن طوری که گربه شما می توانید اکتشاف از طریق شماره 1، 2، یا هر لوله به آن وصل شوید.