اتحادیه اروپا بیش از مم ها ممنوع

 A Kermit قورباغه مم اظهارنظر در ممنوعیت مم خانههای گلی خالی است.

  • پیشنهاد جدید کپی رایت در اتحادیه اروپا منجر به ممنوعیت موثر الگوهای رفتاری از طریق اینترنت خواهد بود.
  • مخالفان پیشنهاد می گویند “می دانیم که این اینترنت نابود خواهد شد.”
  • که امیدوارم که قانون اطمینان حاصل شود که آفریننده مطلب نسبتا برای کار خود را جبران کنید.

اصطلاح مم ابداع زیست شناس تکاملی و برجسته خدا ریچارد داوکینز در کتاب ژن خودخواه-گسترش در سراسر اینترنت بیش از پنج سال گذشته نیست بر خلاف مم اینترنت خود. اما بسیاری از کسانی که مم هستند مشخصات فنی سرقت مالکیت معنوی.

به عنوان مثال، مم محبوب از Kermit قورباغه نوشیدن یک لیوان چای Lipton ویژگی های یکی نیست اما سه اجرای نقض کپی رایت. Kermit و Lipton است هر دو علامت های تجاری که مجاز بود گسترش مم و خالق (s) تبلیغات تصویر است که صفحه نمایش پوش از “احتمال اجازه هم ندادید.

آی پی سرقت قطعا اشتباه و غیر قانونی است، اما اکثر سازندگان مم برای هر گونه سود مالی محاکمه کش را انجام می. این منطقه خاکستری قانونی ساخته شده بیشتر سیاه و سفید با 13 مقاله پیشنهادی اتحادیه اروپا رهنمود کپی رایت ممکن است. مقاله مرتبط

در ماده 13 را می گیرد عبارت دقیق حقوقی که می درخواست برای هر گونه هنر “چه منتشر شده از طریق دستگاه کپی و یا تجاری فراپیوند در وب اعم از آن عده آفلاین یا آنلاین, که آیا آن در استودیو یا اتاق زندگی می کنند ساخته شده است.”

مخالفان 13 مقاله استدلال می کنند که تخریب گسترش مم و “همانطور که می دانیم نابود کردن اینترنت” “اجازه می دهد شرکت های بزرگ برای کنترل آنچه ما می بینیم و آنلاین انجام دهید.”

در پاسخ به مبارزات انتخاباتی، سخنگوی کمیسیون اروپا اخبار آسمان گفت: “ایده پشت ما طرح کپی رایت است که مردم باید قادر به زندگی از ایده های خلاق خود را. [Article 13 proposals] آزادی بیان در اینترنت صدمه نمی زند.”

هدف اول 13 مقاله در هر کمیسیون خواهد بود روزنامه نگاران اطمینان ناشران و نویسندگان و سازندگان نسبتا برای کار خود پرداخت.

کمیسیون اتحادیه اروپا کپی رایت می گوید که در حالی که نظارت بر کل اینترنت برای استفاده از “غیر قانونی” از مم ها تقریبا غیر ممکن خواهد بود, “توسعه های تکنولوژیکی که در حال حاضر شده است [will] معرفی کمک به اطمینان از پاداش عادلانه نویسنده برای خود کار.”

چگونه این دست را کاملا روشن نیست.

یک نمونه از قدرت مخرب فرهنگ مم پپه قورباغه، ایجاد شده توسط مت خشم است. اگر چه پپه به عنوان قورباغه غم انگیز و خنده دار طراحی شده بود، تصویر پپه را جنبش همه راست است که پپه تصویر مربوط به فاشيسم و اختصاص داده شده بود. به این ترتیب، پپه به عنوان نماد نفرت توسط اتحادیه ضد افترا شناخته شده است.

این سال آغاز خشم تحت پیگرد راست همه سازمان ها مانند InfoWars برای تصاحب پپه قورباغه. نتیجه موارد مثل این می تواند گسترده تر برسد مم فرهنگ کلی داشته باشد.

بعدی: AT&T را متضاد موضع بی طرفی شبکه همچنان با تماس برای اینترنت منشور حقوق