جک هدفون مغناطیسی افزودنی گیک یخ اوج 2018 در گوشی های هوشمند را نقد کنید

مرگ تدریجی جک هدفون بحث برانگیز است. همه خوشحال را ضروری میانه با افزودنی جک هدفون مغناطیسی پیدا می کند. که است فقط بزرگ.

در صورتی که هرگز از آن شنیده ام، ضروری شرکت گوشی توسط اندی روبین مردی که تاسیس شرکتی است که اندیشه قبل از اینکه گوگل آن را خریداری شده است. او در سمت چپ شرکت تولید کننده تلفن آندروید خود را ایجاد کنید. وجود دارد، او در راه اندازی تلفن ضروری تلفن است که ورودی هدفون برای اضافه کردن شکاف قبل سرد بود فرار از بود. این گرفتن نیست، اما نداشته است یکی از ویژگی های منحصر به فرد است که اکثر تلفن های هنوز: جفت از مخاطبین است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به افزودنی. برای سال گذشته تنها ماژول دوربین 360 درجه است که تمرکز ‘ تی بسیار خوب و بسیار محبوب است $200 بود. همچنین اکثر مردم دان ‘ ŧ نیاز دوربین 360 درجه.

در حال حاضر، ضروری است افزودنی دوم است که مردم در واقع استفاده ممکن است راه اندازی: جک هدفون. بله، کمی خنده دار جک هدفون تنها به آن را به اضافه تقریبا یک سال بعد حذف است. بله، حتی هم سرگرم است که تنها از دو افزودنی های مغناطیسی است که بخشی از سیستم افزودنی است که به احتمال زیاد فقط در تلفن جک همه با حذف هدفون آغاز خواهد شد که متناسب با این است. کمی مثل گرفتن کار شب بنابراین شما می توانید استطاعت کافی قهوه به برای کار خود را در شب بیدار ماندن است.

اگر فکر می کنید این دایره گیج کننده وقایع نمی توانستم هم سرگرم شما باید گسترش افق دید شماست.  در حالی که آداپتور مغناطیسی می شود قدرت را از مخاطبین در پشت گوشی، برای شروع آن هنوز هم از طریق فرکانس 60 گیگاهرتز بی سیم ارتباط با. بنابراین آن را در دست کم می تواند با کیفیت بالاتر از هدفون بی سیم معمولی این است که اتصال بلوتوث نیست. با این حال، آن ماشین ادم دهاتی گلدبرگ پیچیده ای از اتصالات صوتی هست.

همچنین آن را با رایگان اشتراک 3 ماه در جزر و مد می آید.

منبع: ضروری از طریق پلیس اندیشه

ماده فوق حاوی ممکن است وابسته به لینک ها بررسی گیک کمک. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه اخلاق ما.