VPN در سرعت جریان کمک کند?

تونن در دانش معمولا آهسته کردن سرعت اینترنت کلی اما نه با بیش از حد. اما در سناریوی من پدرم است تماشای تلویزیون پروتکل اینترنت جریان از طریق جعبه اندیشه خود را. بسیاری از این کانال ها (همه آنها واقع) چینی هستند. برخی تایوان و دیگر سرزمین اصلی است. من می روم به فرض به سرورهای خود اقامت وجود دارد و همچنین و اگر از این کشورها نه نزدیکی آن میزبانی می شوند.

او اخیرا شدید آرام کردن خود، به نقطه که در آن فیلم فقط به بار و در 1 کیلوبایت در ثانیه به سرعت جریان را بدست گیرند تغییرات آنچنانی جریان توجه شده است. معمولا برطرف می شود با یک راه اندازی مجدد اما بعد از آن مشکل می آید پشت در چند دقیقه (throttling?). بنابراین VPN اینجا کمک خواهد کرد؟ تعجب اگر من را انتخاب کنید سرور در نزدیک به آسیا می تواند سرعت بهتر اثر خواهد گذاشت.

خرید فیلترشکن

یک دیدگاه برای “VPN در سرعت جریان کمک کند?”

  1. Technically it could work but there you have to remember that the VPN Server can only give data back to you as fast as it can receive it so if your VPN has a faster connection closer and an relay it back to you quicker than the streaming server then yes it could work but most likely not.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.