شما ببینید به زودی برنامه «گوگل پادکست» در بازی بزرگ

  • وجود دارد به زودی برنامه پادکست های گوگل در گوگل بزرگ بازی.
  • با این حال، app به احتمال زیاد فقط میانبر به برنامه رسمی گوگل، محصول مستقل خواهد بود.
  • گوگل انجام کاری مشابه با Google لنز با لنز نرم افزار بودن فقط میانبر صفحه نمایش به گوگل دستیار دیدیم.

اگر چه گوگل ساخته شده است آن که اهمیت آن در پادکست ها و آینده پیشنهادهای شما قرار می دهد، آن را عجیب ندارد برنامه پادکست اختصاص داده شده روشن است. تا حال حاضر، این مسئولیت که به موسیقی بازی گوگل تحت فشار قرار دادند.

با این حال، 9to5Google برخی از اطلاعات در پایان ماه مه است که ضرب دو گوگل یکپارچه کردن یکی از ویژگی های پادکست به رسمی نرم افزار اندروید گوگل خال خال. در حال حاضر، امروز، انتشار همان نیز به برنامه Google پادکست اختصاص داده شده در بازی بزرگ در بر داشت. مقاله مرتبط

در حال حاضر، این است که کمی گیج کننده کارها. این احتمال وجود دارد که برنامه Google پادکست می خواهد یک برنامه مستقل است. نه، آن که در لنز ویژگی به Google دستیار پخته و “برنامه” از بازی بزرگ دانلود است به سادگی یک میانبر به این قابلیت بیشتر شبیه لنز گوگل خواهد بود.

9to5Google انتظار برنامه پادکست های گوگل به سادگی آیکون شما می توانید محل در صفحه نمایش خود را یا در خود کشو برنامه است که به طور مستقیم پادکست های گوگل از داخل app گوگل راه اندازی خواهد شد. به عبارت دیگر شما می توانید برنامه رسمی گوگل به منظور پادکست های Google دسترسی آسان به کار نیاز دارند.

این است عالی برای “احتمال که میانبر اختصاصی Google پادکست:

 تصویری از اتهام پادکست های گوگل نشان. 9to5Google

در حالی که این به نظر می رسد ضد شهودی (و بیش از حد پیچیده)، به خوبی دید که گوگل است آوردن نوعی از قابلیت های پادکست به چیزی غیر از گوگل پخش موسیقی است. در حالی که گالن در دقیقه قطعا پادکست خوب، آن را آن را تقریبا به خوبی به عنوان نشانی از موسیقی و بیشتر احساس ندارند یش در ویژگی از هر چیز دیگری دوست ندارد.

گفتن ندارد که خواهیم دید این قابلیت پادکست وجود دارد اما به عنوان اطلاعات زیادی در حال حاضر موجود در ویژگی های آن نسبتا به زودی، باید. به گوش باشید!

بعدی: برای پادکست ها از طریق Plex گوش دادن! (هنوز بتا هر چند)