چگونه به گرفتن خوب طولانی قرار گرفتن در معرض عکس

در قرار گرفتن در معرض طولانی عکاسی، شما را به یک عکس با سرعت شاتر آهسته — به طور کلی جایی بین پنج و شصت ثانیه — که هر جنبش در صحنه می شود مبهم است. یک راه برای نشان دادن گذشت زمان در یک تصویر واحد است. بیایید نگاهی به چگونگی آنها در حال انجام است.

مرتبط با: سرعت دیافراگم چیست?

قرار گرفتن در معرض طولانی عکاسی همه چیز در مورد نمایش حرکت و زمان عبور در یک عکس است. این یکی از راه های شما می تواند نشان دادن حرکت در تصاویر ثابت است. در حالی که شما می توانید زمان قرار گرفتن در معرض طولانی برای گرفتن عکس از افراد که می خواهید به ماندن هنوز استفاده — مانند آسمان — زیرا آنها دان مگر اینکه عمدا مسیرهای پیاده روی ستاره را تیرباران کنید این شدت طولانی قرار گرفتن در معرض تصاویر نیست ‘ t نشان می دهد حرکت.

مرتبط با: نحوه گرفتن عکس های خوب از آسمان پرستاره

نمونه های کلاسیک–و برخی از محبوب ترین افراد در معرض طولانی مدت — عکس از بدن از آب دریا یا آبشارها است. قرار گرفتن در معرض طولانی به تصویر زیر نگاه کنید. من زمان نوردهی از 10 ثانیه به تاری و صاف آب و ابرها، کیفیت اثیری به آنها استفاده از. این نگاه در معرض طولانی مدت است.

من در زمان ضربه بعدی حدود ده دقیقه بعد. من استفاده از سرعت شاتر از 1/100th از دوم در اینجا، و شما می توانید ببینید که آب و ابرهای بسیار متفاوت از در معرض طولانی مدت شات بالا نگاه کنید.

مسائل فنی

برای یک تصویر قرار گرفتن در معرض طولانی، شما واقعا حال تنها پس از یک چیز: سرعت شاتر آهسته. شما شروع به گرفتن نگاه در معرض طولانی مدت در حدود نیم ثانیه برای افراد حرکت سریع، اما به طور کلی، شما می خواهید سرعت شاتر از بین ده و سی ثانیه. برای بعضی از عکس ها شما را حتی ممکن است بخواهید به مدت. هر تصمیم شما را در خدمت به این هدف می باشد.

سه پایه است. بدون یکی، شما خواهد قادر به گرفتن تصاویر شارپ است که سرعت شاتر آهسته. پس خانه بدون سه پایه خود را ترک نکنید.

مرتبط با: چگونه مجموعه ای برای انتخاب و استفاده از سه پایه

مگر اینکه دلیلی قانع کننده به، به خودتان همیشه به تنظیمات دوربین را در بومی. برای تقریبا همه از دوربین های، که 100 می باشد. این به شما می دهد کمترین سرعت های شاتر و بالاترین کیفیت تصاویر.

مرتبط با: تنظیمات ISO دوربین شما چیست?

دیافراگم کمی سختتر به مجموعه است. با لنزهای اکثر شما شروع به کاهش کیفیت تصویر پس از اطراف f/18 را مشاهده کنید. سراسر f/16 معمولا پس از آن محل بهترین شروع برای مدت قرار گرفتن در معرض تصاویر ارائه بهترین تعادل بین سرعت شاتر آهسته و تصویر تیز در نظر گرفته است. شما به طور معمول عمق میدان بزرگ به هر حال می خواهم.

مرتبط با: دیافراگم چیست?

اگر شما مجموعه خود ISO 100 و دیافراگم به f/16 و شما هنوز هم نمی گرفتن سرعت شاتر آهسته به اندازه کافی برای شات شما می خواهید, شما باید یک فیلتر کاهنده نور به جای تنگ تر دیافراگم و یا حالت ISO پایین استفاده کنید. فیلتر کاهنده نور برو جلوی لنز و بلوک بین یک و ده توقف نور از ورود دوربین. اگر شما قرار گرفتن در معرض مناسب با سرعت شاتر از یک ثانیه بدون فیلتر دوم، به عنوان مثال، اضافه کردن یک فیلتر توقف سه سرعت شاتر مورد نیاز برای مناسب قرار گرفتن در معرض دو ثانیه هشت کنند; فیلتر شش توقف آن را به 64 ثانیه.

مرتبط با: چگونه خنثی تراکم فیلتر کار و چگونه به استفاده از آنها برای بهتر عکاسی

بسیاری از دوربین های سرعت حداکثر شاتر سی ثانیه است. اگر شما می خواهید فراتر از این، شما نیاز به استفاده از حالت لامپ و قرار گرفتن در معرض زمان خود.

مرتبط با: “حالت لامپ” در دوربین من چیست؟

دیگر نکته ها و کلاهبرداری

بهترین زمان برای گرفتن عکس در معرض طولانی مدت در ساعت اطراف طلوع و غروب خورشید هستند. نه تنها نور, اما از آنجایی که وجود دارد کمتر را بزرگ کنید از آن، آن را آسان تر برای سرعت های شاتر آهسته تر است. شما می توانید عکس های قرار گرفتن در معرض طولانی که ظهر را، اما شما باید فیلتر های ND پشته.

دیگر زمان قرار گرفتن در معرض، محو کردن کارهای بیشتری خواهد شد و بافت کمتر و تعریف شما را در زمینه حرکت تصویر. شما همیشه نیاز به پیدا کردن تعادل درست برای نگاه شما بعد از شما. یک روز در سال گذشته در شلیک امواج شکستن بیش از اسکله محلی رفت. در اصل آغاز شده با شاتر سرعت هشت ثانیه و این نتیجه بود. آن بزرگ است.

من به طور چشمگیری بیش از برآورد چگونه طولانی سرعت شاتر برای تصویر در ذهن من بود می خواستم. اینجا این است که یک شات گرفتم که 1/5 ثانیه. بسیار بهتر است.

بازی در اطراف با موضوعات مختلف. آب یکی از ساده ترین است و می تواند منجر به نتایج اما هر چیزی که حرکت می کند کار می کنند. اشیاء روشن است که در شب حرکت می کند — مانند چرخ اتومبیل یا فلک — دیگر محل شروع آسان که نگاه بزرگ است.

هنگامی که شما چیزی در تقابل با چیزی کاملا ثابت حرکت تصاویر قرار گرفتن در معرض طولانی کار می کنند. این است که چرا آنها آنقدر محبوب است با عکاسان چشم انداز. در حالی که آب به نظر می رسد سرد در تمام عکس ها را در این مقاله اگر برای سنگ و یا مناظر، آن درست مانند ظروف سرباز یا مسافر تار نگاه کنید.

از آنجا که لازم است به هر حال به مدت قرار گرفتن در معرض تصاویر آهسته آنها زمان زیادی برای قرار دادن فکر جدی به ترکیب. شما همچنین آنها را به عنوان فرصتی برای بازی در اطراف با پالت رنگ محدود استفاده کنید.

مرتبط با: نحوه استفاده از پالت رنگ محدود برای قرار گرفتن در معرض طولانی بهتر عکس


عکس پاداش فوق العاده. آنها یکی از مناطق چند عکاسی که در آن دوربین های گوشی های هوشمند فقط رقابت کند. اکثر تصاویر قرار گرفتن در معرض طولانی نیز مناظر، بنابراین حتما برای بررسی راهنمای ما را به چشم انداز بزرگ عکس ها نیز.

اعتبار تصویر: Giancarlo Revolledo، سباستین دونپورت-Handley از طریق Unsplash.