اشتراک گذاری مکان 5 Blunders شما دان ‘ خواهید تی را

: یکی از ستونهای در نرم افزار مدرن است omnipresence فناوری GPS در دستگاه های شخصی ما. از دسکتاپ و موبایل و در سمت چپ ما ماشین innately قادر به مکان دقیق pinpointing در هر لحظه است. در حالی که این می تواند مفید باشد در شرایط، آن را نیز نگران کننده است. هرگز فراموش نکنید که شما در کنترل دستگاه های خود را و شما باید به اتهام حریم خصوصی شما را. با توجه به آن، پنج محل blunders اشتراک گذاری برای جلوگیری از اینجا هستند.

1. در رسانه های اجتماعی

همه اشتراک گذاری موقعیت مکانی oversharing “ دان ‘ ts ” مربوط به ردیابی جیپیاس. گاهی اوقات، این ماده گفت: بیش از ما باید است. رزرو تعطیلات? خارج از شهر به زودی عنوان? تاریخ خاص را برای خودتان نگه دارید. با وجود شما هیجان قابل فهم شما به جهان بار خاص شما نخواهد بود اعلام خانه. این به شما می کند به جرم دو vulnerable.txt است که آسان برای جلوگیری از.

2. رسانه های اجتماعی اجازه نقشه

هنگامی که تنها راه برای به اشتراک و تعامل با عکس, ساخت برنامه های مانند Snapchat و نمایش مشخصات عمومی از محل افزايش يافته. سال گذشته Snapchat راه اندازی نقشه ضربه محکم و ناگهانی: راهی برای حفظ زبانه ها در دوستان خود را در زمان واقعی. و همراه با نمایش مشخصات عمومی، آنها نیز داستان های خاص شهر در آغوش ام. این ویژگی ها این است که همه در انتخاب کردن، حال. خب، خودتان نفع غیرفعال کردن نقشه ضربه محکم و ناگهانی توسط ها را روشن نیست در انجام ‘ حالت شبح و هرگز داستان محل جمعیت منابع عکس دو را دوباره اضافه کنید.

3. با استفاده از ‘پیدا کردن من دوستان

‘ پیدا کردن من دوستان نرم افزار iOS خاص است که اجازه می دهد تا کاربران برای قرار دادن تماس کاربر همکار آی فون خود را با استفاده از GPS است. آندروید نسخه با همین نام وجود دارد، به عنوان نشانی از ‘خانواده یاب،’ app را برای آی فون و اندروید با قابلیت های مشابه. در حالی که این احساس است که پدر و مادر می خواهم برای حفظ زبانه ها در فرزندان خود را، این برنامه ها مانند خطر حریم خصوصی غیر ضروری برای عموم احساس. اگر شما قصد اقامت کردن شبکه است، فکر می کنم دو بار در مورد استفاده از این برنامه ها.

4-زدن مکان در عکس های شما

مستند سفر خود را با عکس و آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاری کاملا طبیعی در جامعه امروز بیش از حد متصل است. در حالی که سرگرم کننده، این فعالیت نمی آید بدون خطر. اگر یک مکان را در عکس های خود را در نمایش مشخصات عمومی برچسب عکس های آن وارد عمومی رو برای آن موقعیت مکانی خاص. این نمایه خود بیشتر در دسترس غریبه، در حالی که تعریف دنباله از کجا شده است باعث می شود. در حال حاضر، این بدان معنی است شما باید متوقف کردن اشتراک گذاری عکس به طور کامل نیست. اما شناسایی مکان در شرح و یا نظرات خود را به جای انجام این کار از طریق برچسب محل را در نظر بگیرید.

5. فعال کردن خدمات مکان بدون سوال

نظر می رسد که هر app ما بخواهید برای کسب اجازه برای پیگیری برخورد ما. و در حالی که آن نقشه بدانید که محل منطقی، هیچ توجیهی برای اکثر برنامه های به این امتیاز وجود دارد. کورکورانه دادن دسترسی به هر برنامه که درخواست برای ردیابی اقتدار خطر بزرگ است. این رد پا دیجیتال خود را و احتمال سقوط به دست اشتباه اطلاعات حساس را افزایش می دهد. کنترل این مشکل توسط حسابرسی به سرویس های مکان در دستگاه تلفن همراه خود را. مگر اینکه به صراحت به آن نیاز دارید و فقط اجازه می دهد در حالی که شما با استفاده از حدود

ردیابی دسترسی برای تمام برنامه های مکان را لغو کند این پنج missteps محل مشترک ممکن حریم خصوصی آنلاین شما را کاهش دهد اما خوشبختانه، تمام این موارد آسان آنها. حفظ اسرار حتی بیشتر شبکه اختصاصی مجازی هنگام مرور وب باید استفاده کنید. اتصال به IPVanish برای محافظت از حریم خصوصی آنلاین، همه جا شما بروید.