5 دیدنی سخنرانان با پشتیبانی برای Spotify بررسی اتصال ماهواره

Spotify است موسیقی محبوب ترین جریان خدمات — من هیچ راز این واقعیت من یک فن بزرگ ساخته شده. یکی از Spotify را بهترین ویژگی است که صدها زبان وجود دارد که می تواند جریان موسیقی به طور مستقیم از طریق اتصال Spotify وجود دارد; این به این معنی آنها نیازی به استفاده از تلفن یا رایانه خود را در وسط. بیایید نگاهی به برخی از آنهایی که بزرگ.

در حالی که صفحه اصلی گوگل و آمازون اکو هر دو جریان از Spotify پشتیبانی، شما هنوز آنها را در این مقاله قصد داریم. آنها بزرگ سخنرانان هوشمند ، اما آنها بسیار خوب زبان واقعا نیست. در حال حاضر، من بیشتر علاقه مند به سخنرانان که صدای زیادی، به جای گزارش آب و هوا و جوک بد بگوید.

در حالی که بارهای از بلندگوهای موجود است که پشتیبانی Spotify اکثریت قریب به اتفاق هستند وجود دارد یا آسیا یا توصیه از مارک های پایان کم که ما فوق العاده راحت احساس نمی. ارزش گرفتن بلندگو بد (به ویژه هنگامی که آنهایی که بزرگ برای انتخاب از وجود دارد) فقط به دلیل آن پشتیبانی از Spotify ندارد. بیایید اتصال را البته تصادف در Spotify و زیرچشمی نگاه کردن در بالا ما را بر میدارد.

اتصال Spotify چیست؟

اتصال Spotify ویژگی است که امکان کنترل دستگاه های دیگر که می تواند جریان موسیقی به طور مستقیم از Spotify از Spotify نرم افزار بر روی گوشی شما است. اگر گوینده ای است که می تواند به طور مستقیم از Spotify جریان شما اتصال Spotify برای انتخاب موسیقی چه بازی از برنامه در گوشی خود استفاده کنید.

بهترین چیز این است که گوینده جریان واقعی کند — درست مثل زمانی که، می گویند، شما Netflix را نشان می دهد به شما Chromecast از netflix بکشد نرم افزار بر روی گوشی شما ارسال — که موجب صرفه جویی در عمر باتری گوشی خود را و شما را به استفاده از آن را به تماس های تلفنی رایگان برگ ، بازی بازی یا هر چیز دیگری، بدون ایجاد وقفه در موسیقی.

اکثر سخنرانان نیز برنامه خود را که شما می توانید به کنترل Spotify در بلندگو خود را, با این حال، آنها تمایل می شود تا به عنوان رسمی نرم افزار Spotify جلا. حتی Sonos — یکی از پیشگامان جریان سخنرانان — است هنوز برنامه نسبتا متوسط است; این فقط کار با بسیاری از خدمات به ویژه خوب برای هر یک از آنها.

با توجه به آن، تراکم بالا ما را برای بهترین ارزش در Spotify اتصال فعال سخنرانان اینجا هستید.

Sonos Sonos (199 دلار)

یک شرکت بزرگ برای اولین بار به موفقیت با چند اتاق بلندگو های جریان, پس از آن واقعا هیچ است که تعجب بود آنها را در این لیست است. بلندگوهای خود Spotify از قبل از سخنرانان در حمایت از Spotify چیزی هر کسی در مورد مراقبت بود حمایت کردند.

یک Sonos خود اولین سخنران هوشمند با الکسا كنترل (که شامل کنترل صوتی برای Spotify) است. و همچنین جریان به طور مستقیم از Spotify Sonos یک همچنین آمازون موسیقی، موسیقی گوگل موسیقی اپل Audible و یک بار دیگر خدمات اتصال به. یکی از چند چیز است که آن را فاقد بلوتوث پشتیبانی (اما اگر شما اینجا برای بلوتوث زبان اول و Spotify intergration دوم، احساس رایگان برای بررسی تراکم بالا ما را برای بلوتوث بلندگو دسته بندی های مختلف اینجا) است.

Sonos را تیتر صوتی چند اتاق است. جان کلام آن است که شما می توانید چند زبان Spotify راه اندازی هر یک اختصاص (یا گروه) اتاق مانند آشپزخانه یا اتاق خواب. بنابراین چیزهای مختلف (یا همان چیزی) در هر اتاق در حال پخش است شما سپس آنها را از برنامه می توانید کنترل. این راه بسیار خوبی برای راه اندازی سیستم صوتی کل در خانه خود است.

در حالی که یکی ممکن است کوچک، آن را برای تلفن های بزرگ و واقعا آسان برای استفاده. شخصا در استفاده و عشق تندتر Sonos بازی: 1.

Sonos بازی: 5 (499$)

بله من می دانم, دو بلندگو Sonos در لیست (و در یک ردیف که که). همانطور که گفتم در آغاز بسیاری از گزینه های هستند از هیچ شرکت نام است که در حسن نیت توصیه نمی. Sonos بازی: 5، با این حال، جانور مختلف به یک Sonos است.

Sonos یک، با وجود کوچک، برای تلفن های بزرگ اما هنوز هم اندازه آن محدود. بازی: 5 بسیار بزرگتر است و بنابراین در تقویت کننده های شش و شش اختصاصی بلندگو رانندگان بسته. اگر شما در انبار طرح باز زندگی می کنند، شما حتی دو نفر از آنها به عنوان بلندگوی استریو راه اندازی می تواند جفت. که مقدار زیادی از قدرت صوتی در هنوز نسبتا جمع و جور و بزرگ به دنبال بسته است.

بازی: 5 همه همان خدمات به عنوان یکی از حمایت می کند — و به عنوان بخشی از Sonos همان راه اندازی هر دو استفاده می شود. بازی: اگر شما آن را متصل به اکو و یا اکو 5 حتی الکسا پشتیبانی از نقطه.

فرودگاه ویلکینز زپلین & بی سیم ($ 699.99)

bowers زپلین فرودگاه ویلکینز قهقهه & سخنران کلاسیک با نگاه نمادین است. از آنجا که آن را با بارانداز آی پاد 30 پین در جلو و دلیل خوب آمد آن را محبوب شده است. بزرگ به نظر می رسد و میرسد بیشتر…. آن را کردم tweeters گنبد دو دو دو midrange رانندگان و 6.5 “ساب ووفر به ارائه صدا بزرگ مهم نیست که چه شما در حال گوش دادن به موسیقی.

در حالی که لد زپلین تنها Spotify به عنوان جریان خدمات پشتیبانی می کند، این بلوتوث و پخش شده (بله، هنوز یک چیز است) بنابراین شما می توانید جریان صدا از هر دستگاه.

بوز صدا لمس 10 (199 دلار)

بوز صدا لمس خط Sonos پاسخ دو خود چند اتاق بلندگو بی سیم است. در واقع لیست ویژگی که در واقع همان را می خواند.

بوز صدا لمس 10 جریان موسیقی Spotify پاندورا iTunes آمازون موسیقی و انبوهی از سایر خدمات. بر خلاف Sonos، آن را نیز پشتیبانی بلوتوث است که ممکن است برای برخی عامل تصمیم گیری.

ویژگی های چند اتاق بسیار مشابه هم است. خرید بیش از یک بلندگو صدا را لمس کنید و شما می توانید آنها را به اتاق های مختلف و کنترل آنها از حدود صدا را لمس کنید

اگر شما می خواهید چیزی کمی بزرگتر با صدا بهتر هم وجود دارد اختصاص بوز صدا لمس 20 (349 دلار) و بوز صدا لمس 30 (499$) که رقابت با Sonos’ به طور مشابه قیمت مدل.

انفجار Olufsen & Beoplay A9 ($ 2699)

شما لازم نیست که این بلندگو. من این گو نه. هیچ کس نیاز دارد این بلندگو. اما آه خدای من آن را می خواهم.

A9 Olufsen & Beoplay انفجار بسیار سخنران بصورت بیانیه که موسیقی به نقش epically خوب نیست. آن پنج ساخته شده در بلندگو واحد با قدرت ترکیبی از 480 وات است (برای مقایسه، لد زپلین B&W مجموع 150 وات است و آن سخنران قدرتمند در حق خود است) و اندازه صندلی آشپزخانه است. این را در گوشه اتاق قرار داده و هر کس در مورد آن صحبت کنید. اگر آنها می توانند یکدیگر را بیش از صدای موسیقی گوش است که شما blaring هستیم.

بزرگراه A9 با Spotify، و همچنین پخش بلوتوث و DLNA کار می کند. اگر می خواهید پشتیبانی برای بسیاری از خدمات و یا کنترل صدا از الکسا، شما نیاز به نگاه در جاهای دیگر یا امیدواریم که که Olufsen انفجار & آنها را در آینده اضافه کنید. اگر می خواهید به بلندگوی شما می توانید تزئین اتاق اطراف و از سوی دیگر شما را در نقطه سمت راست هستیم.


بیشتر و بیشتر آینده با پشتیبانی Spotify و به عنوان با کیفیت بالا از تولید کنندگان درگیر شدن — به ویژه در پایان پایین تر از مقیاس قیمت، ما خواهیم این مقاله به روز رسانی می توانید مطمئن باشید. یک چیز بالقوه برای منتظر است شایعات است که Spotify است رفتن به راه اندازی خود سخنران هوشمند وجود دارد.