آمازون تلویزیون چهار مکعب چهار تلویزیون و اکو نقطه Squished با هم به بررسی گیک

اگر شما آمازون تلویزیون چهار پلت فرم، و شما می توانید نقطه اکو اضافی استفاده اطراف خانه، آمازون جدیدترین تلویزیون چهار مکعب می تواند مناسب برای شما.

آمازون نمی تواند برای جلوگیری از انتشار ابزارهای جدید الکسا شده به نظر می رسد اما عجیب پلت فرم تلویزیون چهار الکسا به عنوان فکر پس از درمان است. در حالی که شما می توانید از فرمان های صوتی از طریق گنجانده شده از راه دور، شما می توانید فقط فرمان خود را به هوا صحبت می کنند و امیدوارم که به جواب. که با چهار مکعب تلویزیون تغییر می دهد. این جعبه کوچک را می توانید به اکوسیستم های آمازون در حالی که همچنین منفعلانه برای دستورات الکسا گوش دادن شیر.

این برد آشکار سوال “چگونه این متفاوت از خرید تلویزیون چهار و نقطه اکو?” در اکثر موارد آن نیست، اما شما چند مزایای منحصر به فرد. می توانید آن را به کنترل خود را از خانه های هوشمند استفاده کنید، اما شما نمی تواند ارسال پیام یا همانطور که شما می توانید با دیگر Echos محل تماس. وقتی تلویزیون است، با این حال، مکعب اطلاعات بر روی صفحه نمایش را نشان می دهد فقط به عنوان آن را با اکو را نشان می دهد. اگر شما بخواهید برای آب و هوا، بنابراین، به عنوان مثال، شما پیش بینی بر روی صفحه نمایش را ببینید. این کمی بیشتر مفید از نقطه اکو منظم اما درپوش نشان می دهد نیست.

بزرگترین مزیت بلستر مادون قرمز ساخته شده است. آمازون چهار تلویزیون برای کنترل دستگاه های دیگر مانند جعبه کابل و یا نوار صدا را می خواهد. همراه با HDMI-CEC کنترل تلویزیون خود را, این اجازه شما استفاده از فرامین صوتی برای مدیریت فقط در مورد همه چیز باید. “باید” زیرا متخصصین ایران و HDMI-CEC معروف پیچیده هستند و حتی جهانی کنترل از راه دور مسائل تلاش برای انجام همه چیز را می گوییم. We نگه داشتن ذهن باز اما آمازون است پرداختن به کار دشوار. این شرکت در حال حاضر می گوید آن نخواهد توانست برای رسیدگی به کارهای پیچیده مانند زمان بندی DVR, اما اگر می توانید آن را کنترل تغییر ورودی یا دوره soundbar خود را، آن ممکن است که ارزش آن است.

چهار مکعب تلویزیون 120 دلار می رود آن 21 ژوئن فروش، اما اگر شما عضو نخست شما آن الان برای 90 $ می توانید سفارش هزینه خواهد شد. ویژه, k چهار تلویزیون 4 موجود هزینه $70 و دسته کوچک موسیقی جاز که همراه با نقطه اکو 95 دلار هزینه دارد. بنابراین حتی با دسته کوچک موسیقی جاز, شما صرفه جویی حدود 5 دلار در چهار مکعب تلویزیون و گرفتن تمام ویژگی های بلستر IR. فرض کنید شما چهار تلویزیون و اکو نقطه در حال حاضر نیست، آن ممکن است به ارزش گرفتن مکعب باشد.

منبع: آمازون از طریق Technica Ars