عمل آتشبازی هدفمند نادرست در دوئل تفنگ به عنوان شناخته شده?

پاسخ: Deloping

اگر چه دوئل تفنگ ممکن است مانند علوفه برای کارتون و داستان های تاریخی بیش از بالا به نظر می رسد، وجود داشت یک دوره در تاریخ — در قرن 18 آغاز و گسترش و به قرن 19 — وقتی دوئل هفت تیر بودند جزء اصلی تضاد وضوح میان اما اشرافی.

نه تنها قواعد دوئل نه رسمی بودند اما حتی ظریف سطوح از قوانین و مقررات در روند دوئل وجود دارد. در میان کسانی که، هر چند به ندرت به طور رسمی توسط شرکت کنندگان تصدیق کرد، عمل “deloping” بود. به “delope”، فرانسه برای “پرتاب دور”، عمل به عمد نادرست اولیه در دوئل آتشبازی بود. چرا که شما پرتاب دور چه، به طور بالقوه, ممکن است شما تنها بازمانده دوئل که شانس است؟

اگر چه نتایج دوئل مرگبار آنها بیشتر مشترک با ذکراست در قلمرو حیوانات از در مبارزه واقعی کشنده در اکثر موارد مشترک اغلب بودند. اغلب اوقات، نه از شرکت کنندگان در دوئل واقع می خواستم به مرگ (یا به کشتن) و عمل deloping مجاز شرکت کنندگان را از طریق حرکت دوئل بدون درگیر شدن در واقع به طور کامل در دوئل. به طور معمول، تیرانداز ماهر کمتر میان این دو، که ارسال سیگنال ظریف به نشانه گیر دیگر که او را تهدید نمی شد و نمی خواهید واقع دوگانه را به بسته شدن خونین delope خواهد بود.

خیلی بحث تاریخی به یا نه کشنده دوئل بین الکساندر همیلتون و هارون با مته سوراخ کردن، در اینجا، به تصویر کشیده است به عنوان مثال از deloping وجود دارد. در حالی که بسیاری از مورخان استدلال کرده اند که همیلتون ضربه سر با مته سوراخ کردن را شکل deloping (آتیپیک، به عنوان اکثر حرکات deloping درگیر شلیک به سمت زمین اما مسلما deloping یک هیچ کم) بود، به دیگران استدلال کرده اند که همیلتون شناخته شده است آیین های داخل و خارج و نه با هدف به عنوان او بود اگر او در نظر گرفته شده به delope. آیا با مته سوراخ کردن به این تفسیر جمله و یا در غیر این صورت، او ضربه کشنده بازگشت.

تصویر نیت کتابخانه کنگره در فیلادلفیا، ملی میخانه شرکت