طولانی است افسانه فرهنگ عامه در بالکان مورد Vampiric چه ایستاده است؟

پاسخ: خربزه

اگر شما تا کنون دفعات بازدید: Bunnicula سری از کودک و نوجوان توسط جیمز و دبورا هاو، سپس امروز کمی از چیزهای بی اهمیت عجیب آشنا به نظر می رسد ممکن است. قضیه مراکز سری کتاب های محبوب در سراسر خرگوش خون آشام است که تغذیه با تخلیه آب از سبزیجات و آنها را تبدیل به خون آشام سبزیجات. همه بسیار احمقانه، کودکان خوشحال از چهل سال و — به اندازه کافی عجیب — دور ریشه در فرهنگ عامه قدیمی از بالکان است.

مردم رومانی منطقه بسیاری از سنت های طولانی مدت خرافات و قصه های فولکلور اطراف vampirism انواع و اقسام دارند. با توجه به آن، آن است که باور رومانی قدیمی که کدو و خربزه vampiric بشوند، موجب تعجب باید. دقیقا خربزه خون آشام چکار می کند؟ آنها پرسه زدن در شب تغذیه حیوانات و حیوانات وحشی، و گاهی اوقات مردم، به طور طبیعی. چه چیز دیگری یکی خربزه خون آشام را پس از همه انتظار می رود؟

بغیر از خرافات ساده به طور کلی، این کاملا ممکن است که منشاء قصه می ترسیم به ریزش رنگ یافت شده در هندوانه قدیمی است. قصه های رومانی خاص هستند که در آن تازه خربزه و کدو تنبل که تبدیل به خون آشام ها، اما آنهایی که قدیمی نیست و قدیمی خربزه در ظاهر تحت پیگرد قانونی قرار را می توانید به عنوان میوه می رسد و پوست سنین که در عکس در اینجا دیده می شود.

در نهایت، ما را که اشتباه پاسخ برای سوال امروز چیزهای بی اهمیت انتخاب عملا خسته کننده از در سنت رومانی با توجه به vampirism، چیزی می تواند تبدیل به یک خون آشام، تئوری، ابزار کشاورزی حتی اعتراف بود. هیچ کدام کمتر وجود دارد هیچ سنت شفاهی جدی مورد ابزارآلات کشاورزی و پست حصار یا موش زمینه تا کشاورزان می توانید بقیه آسان–در حال حاضر.

عکس حسن نیت ارائه میدهد Ke4roh ویکی مدیا /.