ورایزون است پدر روز معاملات گوشی هستند زنده

اگر پدر شما با استفاده از نوعی هنوز که پیری سامسونگ کهکشان S4، اول تعجب چگونه است که ممکن است و سپس به سمت ورایزون ببینید اگر به معاملات شرکت مخابراتی فروش 1-دریافت-1 برای روز پدر است هر چیزی شما علاقه مند اید

برای یک مدت زمان محدود، شما می توانید انتخاب کنید تا S9 کهکشان سامسونگ و گوگل پیکسل 2 و موتور نیروی Z2 یا ال جی ThinQ G7 و دوم به صورت رایگان دریافت کنید. شما می توانید ترکیب و مطابقت با تلفن های هوشمند, بنابراین شما باید دو تا از همان دستگاه.

به خاطر داشته باشید که شما هنوز هم باید در خرید گوشی هر دو با یک خط جدید از خدمات باشید. اگر شما هنوز هم در قلاب برای گوشی های هوشمند دیگر تخفیف اعتباری بیل است که هزینه های گوشی دوم بیش از 24 ماه ارائه شده است.

در نهایت، معامله برای ارتقاء و کسانی که به ورایزون است. مقاله مرتبط

متناوبا، شما می توانید انتخاب کنید تا گوشی های هوشمند گل سرسبد دیگر و دریافت تخفیف در گوشی دوم. به عنوان مثال، کهکشان S9 به همراه خرید شما $799.99 تورهای خاموش کهکشان S9 پلاس یا منظم S9 کهکشان. اگر خیلی بزرگ 2 پیکسل کنید، شما 649.99 دلار پیکسل و یا خیلی بزرگ پیکسل 2 2.

8 توجه داشته باشید کهکشان با تخفیف $799.99 برای دوم 8 توجه داشته باشید کهکشان، S9 کهکشان یا کهکشان S9 پلاس می آید. در نهایت، V30 ال جی شما تخفیف $750 V30 دوم یا G7 ThinQ نت (شبکه).

با توجه به ورایزون، معاملات “زمان محدود است.” در دسترس است شما می توانید آنها را چنگ را در لینک زیر.