بهترین هوشمند ترموستات برای خانه (بودجه و) از تمام اندازه بررسی گیک

اگر می خواهید خانه خود را گرم کردن و خنک کننده را بازی بریدگی (و ذخیره مقداری پول در روند) ترموستات هوشمند راه بسیار خوبی برای رفتن است. بهترین مدل است که ارزش گرفتن اینجا.

ترموستات هوشمند ترین بسیاری از ویژگیهای اساسی همان برنامه های سفارشی ایجاد مشاهده تاریخ مصرف و البته آنها را کنترل از راه دور از گوشی های هوشمند خود است. با این حال، وجود نیز برخی بزرگ تفاوت که یک مدل بسازیم بهتر از دیگری، بسته به آنچه که دقیقا شما دنبال آن هستید.

دوم ترموستات (250 دلار)

یکی از محبوب ترین گزینه دوم ترموستات (250 دلار)، است و دلیل خوب. این طراحی براق است که باعث می شود ترموستات هوشمند best-looking از این دسته است، و رابط کاربر در برنامه و در ترموستات خود را می سازد آن را واقعا آسان برای استفاده.

ویژگی منحصر به فرد ترین، اما توانایی خود را برای یادگیری عادات ترموستات justed با گذشت زمان، که در نهایت شما را حتی نمی خواهد که به نگرانی در مورد دستی ایجاد تغییرات در طول روز است. البته، شما فقط می تواند نگاهی هم به راه اندازی برنامه auto-changing اما اگر صبر کنید چند هفته دوم ترموستات به سادگی برای شما میتوانیم.

اگر بود که به اندازه کافی برای متقاعد کردن شما نیست، دوم تازگی با از راه دور سنسور که شما می توانید محل در اطراف خانه خود را که برای خانه های بزرگتر که در آن مناطق ممکن است در درجه حرارت متفاوت بود.

Ecobee4 (250 دلار)

در حالی که دوم ترموستات است سخت به ضرب و شتم Ecobee4 (250 دلار) واقعا نزدیک می آید و این در واقع ممکن است انتخاب بهتری برای برخی از کاربران.

مطمئنا خیلی به عشق مورد Ecobee4 وجود دارد. این صفحه نمایش کمی بزرگتر از 2 (و آن صفحه نمایش لمسی برای بوت شدن است)، همراه با سنسور از راه دور و الکسا ساخته شده است. و آن فقط الکسا را پشتیبانی می کند اما نه آن دو برابر به عنوان اکو آمازون اساسا شما ترموستات هوشمند و نقطه اکو در یک دستگاه دادن منظورم نیست.

Ecobee4 رابط کاربر (هر دو در برنامه و در ترموستات خود) کاملا به خوبی به عنوان دوم است، اما شامل پشتیبانی HomeKit است که فاقد لانه نمی باشد. بنابراین اگر که برای شما

مهم است گزینه بودجه: دوم ترموستات الکترونیکی (170 دلار)

اگر ترموستات اصلی دوم کمی بیش از چه شد شما را در هزینه های برنامه ریزی، بودجه های بزرگ دوم ترموستات الکترونیکی ($ است 170).

این مدل ارزان تر همراه با بسیاری از ویژگی های مشابه به عنوان دوم ترموستات منظم با بزرگترین تفاوت طراحی شود. ساخته شده از پلاستیک به جای فلز و همراه با یک صفحه نمایش کمی ضعیف است.

پست الکترونیکی نیز با سیستم های تهویه مطبوع کاملا بسیاری از کار نمی کند و آن را پشتیبانی نمی کند Farsight که ویژگی دوم است که بیدار کردن نمایش ترموستات را شناسایی کند که شما نزدیک و اطلاعات سفارشی را به شما نشان میدهد. که می داند که اگر کسی است به صفحه اصلی یا نه با این حال، هنوز با همان تکنولوژی حرکت سنجش می آید.

بودجه گزینه: مطلب Ecobee3 (170 دلار)

اگر شما از طرفداران Ecobee4 ترموستات دوم اما آیا در بودجه Ecobee3 مطلب (170 دلار) جایگزین مناسبی برای این شرکت گل سرسبد مدل است.

اگر شما واقعا سخت افزار الکسا ساخته شده است، لازم نیست به خصوص اگر شما در حال حاضر پژواک در اتاق نشیمن شما همچنین گزینه خوبی است–آن است که هنوز با الکسا کار خواهد کرد اما آن فقط نقطه اکو ساخته شده از انواع ندارد.

قابلیت تشخیص حرکت Ecobee3 به مطلب ندارد و آن نیز نمی آید با هر سنسور از راه دور در کادر اما اگر شما همیشه می خواهید برای افزودن آنها به راه اندازی خود را در آینده آن هنوز آنها را پشتیبانی می کند. با این حال، شما نیاز به پرداخت اضافی 70 دلار برای اتاق سنسور که لذت. در این لحظه، هر چند، آن فقط بهتر مالی برای رفتن با Ecobee4 اگر می خواهید اندازه گیری از راه دور منطقی.

بودجه گزینه: Honeywell شاعرانه T5 Honeywell (150 دلار)

در ترموستات هوشمند در بازی در حالی که شده است، اما آنها همیشه کمی تحت رادار بوده است. خود خط Lyric هوشمند thermsotats حال، گزینه بودجه مناسب و معقول، به خصوص اگر شما لازم نیست که همه ویژگی های فانتزی از گزینه های فوق.

به طور خاص، T5 شاعرانه (150 دلار) ارزانترین مدل از این دسته است، و در حالی که آن ویژگی های پیشرفته مانند خودرو آموزش استفاده از تاریخ و تشخیص حرکت را نداشته باشند، آن هنوز بسیاری از ویژگی های بزرگ شما می خواهید، مانند کنترل از راه دور, geofencing, برنامه است ایجاد و پشتیبانی برای دستیاران صدا بزرگ.

به طور کلی، آن است که قطعا گزینه کمتر مردمی، اما اگر شما به دنبال چیزی با کمی smarts در آن نیز یکی از گزینه های ارزان تر در دسترس است.