رسمی: ZTE در کسب و کار به زودی خواهد

وزیر بازرگانی ایالات متحده ویلبر راس تایید دو تحمیل CNBC که دولت ایالات متحده در توافق با ZTE به ممنوعیت عرضه فلج کننده رسیده است در تاریخ 16 آوریل. ZTE به پرداخت مجازات 1 میلیارد دلار آن هیئت مدیره و تیم اجرایی تغییر ظرف مدت 30 روز و قبول جاسازی تیم”پذیرش” از دولت ایالات متحده در سازمان خود داشته باشد.

“ما کمی تجمع تعبیه بخش انطباق به ما انتخاب به این شرکت برای نظارت بر آن رفتن به جلو است. آنها را برای این افراد پرداخت اما مردم به رئیس جدید گزارش خواهد شد، “راس گفت.

ZTE همچنین به جای 400 میلیون دلار در سپردن برای پوشش هر بالقوه آینده مقررات اجرای نقض کنید. “این به عنوان یک عامل بازدارنده خوبی نه تنها برای آنها بلکه برای دیگر بازیگران بد بالقوه باید خدمت می کنند،” راس گفت.

رویترز اوایل این هفته گزارش شده که دو طرف نزدیک به رسیدن به یک معامله به که اجازه می دهد در ZTE به کسب و کار به طور معمول شد. شرکت تعطیل تولید و دیگر فعالیت های عمده در تاریخ 10 مه بیشتر معطل ماندن از نیروی کار 75.000 قوی آن.

بر اساس گزارش از چین، ZTE شده است ساخت برنامه ای برای از سرگیری تولید در عرض چند ساعت از آسانسور رسمی تحریم ایالات متحده که در آن محروم از قطعات ساخته شده بسیار مهم از جمله SoCs تراشه های رادیویی و نرم افزار.

ZTE بازیکن نسبتا کوچک در بازار گوشی های هوشمند است، بسیار مهم است که چین در تلاش برای رسیدن به رهبری تکنولوژیکی در دهه آینده است. دخالت مقامات چینی در زمینه تجارت جریان مذاکره با آمریکا، باید ذخیره ZTE از مرگ تقریبا خاص.

مشخص نیست اما هنگامی که این ممنوعیت رسما برداشته شود خواهد شد. ما به شما فرستاده شده در تاریخ نگه دارید.