مسدود کردن و یا محو کردن بنابراین واقع در حرکت است، اگر شما می خواهید برای گرفتن یک تصویر خوب از موضوع در حال حرکت و باید آن را مانند دو راه برای گرفتن جنبش در عکاسی

A عکس تنها لحظه نشان می دهد شما برای قرار دادن کمی فکر به چیزهایی نیاز. بیایید نگاهی به چگونگی گرفتن جنبش در عکس های خود را.

دو مشکل اصلی شما هستید احتمال پیدا کردن زمانی که شما در حال گرفتن عکس از حرکت افراد وجود دارد. اولین موضوع شما اجرا به سرعت شاتر شما بیش از حد آهسته است و موضوع به نظر می رسد تار است — فقط همانطور که در تصویر زیر که من مرد رقص در بخار، در نیواورلئان صورت گرفت. فقط غیر قابل استفاده است.

مشکل دوم است که سرعت شاتر شما بیش از حد سریع است. نگاهی به این عکس توسط JP والری شدم از Unsplash. این تصویر مشخصات فنی کامل است اما به دلیل سرعت شاتر 1/1600th از دوم به فرمول یک ماشین فوق العاده سریع حرکت است غیر ممکن است. عکس بد نیست اما شما حرکت را احساس نمی کند.

بنابراین، بیایید کشف چگونگی جلوگیری از افتادن به هر کدام از این تله. من می روم به فرض شما باید به درک خوب از چه سرعت شاتر و نحوه کنترل آن را بر روی دوربین های خود را. اگر اینکار را نکنید لطفا راهنمای ما به شما دوربین تنظیمات مهم و نحوه استفاده از حالت های عکسبرداری کتابچه راهنمای کاربر قبل از ادامه.

مسدود کردن عمل (اما نشان دادن آن در دیگر راه)

اولین گزینه این است که سرعت شاتر خود را تا بالا خم و توقف عمل. من می دانم من فقط کردن که این می تواند مشکل است، اما ترفند این است برای پیدا کردن راه های دیگر برای نشان دادن حرکت ضرب. این تصویر را در شات دوست من پریدن به راه آهن خواهد شد. چه برف انتهایی می دهد حس حرکت کنم؟

این همین کار را با این تصویر مشابه است. ما بمب دود به پشت نمودار خواهد شد را بسته و می بینید مسیر او را از طریق هوا گرفتن.

و این نکته فقط به اسکی بازان صدق نمی کند. برای همه چیز، از ورزش به حیات وحش کار می کند. شات در توانایی مخلوط راگبی بازی گرفتم اینجا است. عمل یخ زده است اما شما حس واقعی حرکت کردن مرد به مقابله با او از چگونه یک بازیکن توزیع است.

Takeaway در اینجا است که اگر شما در حال رفتن به رفتن با ساده ترین گزینه و فقط استفاده از سرعت شاتر شما نیاز به فکر می کنم دیگر چگونه برای نشان دادن چیزی دراماتیک اتفاق می افتد که قصد دارید. برخی از چیزهایی که شما می توانید در نظر دارد: موقعیت بدن واقعا پویا

  • .
  • علائم قابل مشاهده اعمال مانند حالات صورت عرق یا مسخره.
  • لباس های عقبی.
  • چیزهای که آن، مانند اسکی یا موتور وارونه در هوا تعلق ندارد.

چیزهای که حرکت می کند

گزینه دوم این است که جهت کاملا مخالف رفتن و استفاده از سرعت شاتر آهسته است که اجازه می دهد تا تمام جنبش تاری تاری. این روش به طور معمول توسط عکاسان چشم انداز استفاده شده است، اما شما می توانید آن را برای چیزهای دیگر استفاده بیش از حد.

نگاهی به امواج در این عکس من در زمان نزدیک که در آن من را در ایرلند زندگی می کنند. سرعت شاتر 30 ثانیه برای تبدیل امواج از قله های تیز را به کف صاف و سفید استفاده می شود. شما هنوز هم می حس حرکت است، اما حرکت آن در طول زمان به جای اقدام در قسمتی از ثانیه.

من دقیق همان چیزی با این شات سانتا مونیکا. در واقع دو عنصر حرکت در این تصویر وجود دارد: دریا و مردم در اسکله. هر دو کاهش دو دنباله های حرکت تار است که کنتراست با اسکله ساکن هستند.

اگر شما قصد استفاده از سرعت شاتر طولانی به تاری حرکت, سپس شما همچنین نیاز به چیزی ایستا در تصویر به آن تعادل است که چرا این روش به طور معمول مورد استفاده توسط چشم انداز عکاسان است. بسیار نادر است که عکس است که همه به نظر می رسد خوب محو کردن است. پس دوربین خود را خدشه دار نمی شما نیز سه پایه پایدار کنید.

عمل مسدود کردن و محو کردن بقیه

گزینه نهایی این است که ترکیب دو روش. مسدود کردن برخی از عناصر تصویر اما نگه داشتن سرعت شاتر شما به اندازه کافی کند که تیرگی هایی. این تصویر را از Unsplash توسط عکاس به نام Chuttersnap. ماشین تیز است اما از آنجا که آنها با استفاده از سرعت شاتر از 1/100th از 2 چرخ و پس زمینه مبهم هستند.

این سخت ترین راه برای گرفتن حرکت اما تصاویر نتیجه اغلب بهترین هستند. چند چیز شما نیاز به یاد داشته باشید وجود دارد.

  • سرعت شاتر را با دقت انتخاب کنید و تنظیم آن را به صورت دستی. سرعت شاتر مورد نیاز برای توقف اتومبیل فرمول یک بسیار سریع تر از توقف دو انسان است.
  • شما نیاز به پیگیری موضوع با دوربین خود را به آن انتقال می دهد. به همین دلیل بهتر است به سمت به هر آنچه شما می خواهید به عکس است.
  • حفظ ردیابی موضوع پس از دکمه شاتر را فشار می دهید; اگر اینکار را نکنید، آن را از قاب حرکت می کند و شما را تا پایان با عکس کاملا تار.
  • دوربین شما در حالت پشت سر هم قرار داده و تا زمانی که شما می توانید به تیر اندازی نگه دارید. شما فقط نیاز به یک تصویر خوب.
  • اگر شما اولین تلاش ناموفق به طور مشابه، دوباره را امتحان کنید. به طور معمول طول می کشد کمی از آزمون و خطا به شماره گیری سرعت شاتر مناسب و سرعت سوژه متحرک از روبرو.

اگر شما آن را بکشد، شما با یک تصویر که در آن موضوع شارپ باقی می ماند اما دریافت تاری پس زمینه و برخی از عناصر سریع حرکت تا پایان. اگر اینکار را نکنید، فقط سعی کنید دوباره یا یکی از روش های دیگر استفاده کنید.


یکی از بزرگترین چالش هایی را در عکاسی چگونه برای نشان دادن عمل در تصاویر ثابت است. حالا شما باید یک ایده بهتر چگونه به آن.