قدرتمند استقرار کنترل برای شما بررسی وزارت گیک

نشان داده نشده است: هر یک کابل مدیریت در یک میز بزرگ در غیر این صورت.

میز ایستاده در حالی که داشتن مزایای ارگونومیک تعهد بزرگ باشد می تواند. این میز ایستاده ماژلان با برق آن گزینه راحت بدون ارتکاب دو ایستاده همیشه باعث می شود.

Realspace ماژلان برقی ایستاده میز ($500) میز قابل تبدیل است که شما می توانید نشستن در حالت عادی یا بالا بردن تا بنابراین شما می توانید آن ایستاده است. Realspace باعث می شود یک نسخه از این میز است که با استفاده از بالابر پنوماتیک بالا بردن و پایین میز برای ذخیره کردن مقداری پول (که حدود 400 دلار است) اغلب نسخه الکتریکی فروش قیمت همان شما می توانید و بنابراین ما در حال بررسی آن مدل آن بسیار دقیق تر است.

ماژلان می دهد ابزار برای حل شما پیش فرض استقرار

کسانی که دکمه های از پیش تعیین شده به بهترین دوستان خود می خواهید.

در آن نگاه ماژلان میز تقریبا سیما یا جنبه بخصوص و عادی است. ویژگی های مدل خاص من سیاه و سفید چوب بالا (نام “اسپرسو”) اعم از 30″ دو 47. گسترده است، اما همچنین می آید رنگ “چری” browner. جایی که سحر و جادو واقعا اتفاق می افتد در صفحه کنترل کمی در سمت راست میز است. در اینجا، شما می توانید تنظیم ارتفاع میز و حتی ایستگاه از پیش تنظیم تنظیم مورد نظر ایستاده و نشسته ارتفاعات.

برای روشن کردن موتور به برق را فشار دهید برای چند ثانیه نگه دارید. در حالی که این طرح کنترل ترین مایع نیست، آن طور تصادفی تغییر ارتفاع میز خود را اگر شما به هر یک از دکمه ها دست انداز جلوگیری کند. پس کنترل پنل در ابتدا دو دکمه کنار آن به آرامی ارتفاع بالا یا پایین تنظیم کنید. در همین حال، پدر دو دکمه به صورت خودکار میز به بالاترین سطح خود و یا پایین ترین نقطه فشار می تواند.

دکمه میانی با این حال، بهترین دوستان شما تبدیل خواهد شد. هنگامی که میز به ارتفاع، شما می توانید نگه دو دکمه قرمز از پیش تعیین شده که ارتفاع خواهید ذخیره را تنظیم کنید. اگر شما می خواهید اگر که البته شما می توانید بین دو نشسته یا ایستاده دو ارتفاع ایده برای نجات یک قد نشسته و ایستاده، یکی است. بیت bummer که بیش از دو دکمه های از پیش تعیین شده وجود ندارد اما دو احتمالا به اندازه کافی است برای اکثر مردم است. (اگر سه ایستگاه از پیش تنظیم است باید یا شما دان ‘ ŧ مانند انتظار قدرت دکمه برای استفاده از طرح، اتمام این میز مشابه ما را از Flexispot مورد بررسی. برای بیشتر 60 دلار شما سه ایستگاه از پیش تنظیم و قابلیت های تک لمسی کنید.)

میز همچنین ویژگی های بلوک زیر میز با یک دسته از شاخه های دستی بر روی آن. چهار استاندارد قدرت این رسانه ها رو به سمت عقب و 2 خروجی USB رو به سمت جلو وجود دارد. این ایده آل برای چیزهایی مانند مانیتور که نشسته در بالای میز خود از آن را کاهش می دهد تعداد کابل های که نیاز به طول بیش از حد برای رسیدن به کف گیرد. با این حال، آن را نیز احتمالا هوشمند به این رسانه های بیش از حد, و اگر شما هنوز هم نیاز به محافظ افزایش آن را به دیوار یکی از رسانه های در میز خود را وصل است.

مگه درمان من استقرار درد, اما آن را کمک کرد تا برای بهبود کاریی

صندلی زشت, راحت, خیلی کمک کرد.

میز که نشسته و ایستاده حالت تبدیل می تواند بسیار جذاب است اما وقتی که خریدم این یکی مختلف علاقه داشتم. پیش از این، من مچ درد منظم شد. در محل کار و بازی در میز من، و من به طور کامل قادر به پیدا کردن راه حل ارگونومیک است که تنش در مچ من کاسته شد. من خریداری لوازم جانبی مختلف پشتیبانی از مچ دست و حتی صندلی بازی بسیار قابل تنظیم است که به من کمک کرد اما هیچ یک از این راه حل مشکلات ثابت میز من قبلی، وحشتناک معرفی.

بنابراین من مچ خم دو زاویه ناراحت کننده است که استرس بی ارزش نیست با یک میز قابل تنظیم من ارتفاع را دقیقا سمت راست حرکت می کند. آن سخت غلو چگونه می توان توانایی میز چند میلیمتر حرکت بالا و پایین با تغییر زندگی است. مطمئنا، شما می توانید تنظیم ارتفاع صندلی خود را به یک اثر مشابه، اما اگر شما صندلی برای مطابقت با میز خود را به پایین آوردن شما فشرده سازی زانو یا احتمالا تنظیم استقرار پشت شما. تنظیم میز به طور مستقل به شما می دهد درجه بالایی از کنترل بر دقیقا چگونه اسلحه خود را، و همچنین چگونه خط چشم مانیتور خود را منطبق بر نشستن.

در زمان از آنجایی که من کردم این میز — حدود دو ماه پیش–و فعالانه نظارت به سمت بازوی من آغاز شده، به بررسی عناصرموثر مچ دست من مشکل را تا حد زیادی (اگرچه هنوز به طور کامل). من نمی خواهم به دادن اعتبار کامل به میز، چون من تلاش برای تنظیم عادت من در انواع راه اما آن قطعا تا به حال تاثیر قوی است که میز ارزش پول ساخته شده است.

ماژلان تا به حال تاثیر در استقرار گسترده تر من کلی نیز است. تعهد به میز ایستاده نیاز به یک تغییر بزرگ در چگونه من که من نبود آماده به کار. داشتن این گزینه با این حال، بیشتر احتمال دارد من آن را امتحان کنید باعث می شود. هنگامی که به خانه من به سفت یا من احساس گرفتن یک استراحت از صندلی در آمار دکمه، حدود 20-30 ثانیه برای میز تنظیم (زمان مناسبی برای استراحت و پیاده روی سرعت چند) و سپس در ایستادگی برای مدتی صبر کنید. که به صورت طبیعی در کار نیست، اما از آنجا که در دسترس من آن هر یک بار در حالی که انجام دهد.

نه بدون مشکلات است، اما هیچ یک قطع معامله

شما نمی ممکن است دریافت مقاوم و تحمل ثبات اما هی حداقل زیر سمت برخی پورت متصل است!

تا آنجا که من لذت بردن از این میز، کامل نیست. رئیس در میان مشکلات عدم مقاوم و تحمل است. شما ممکن است متوجه نیست بر روی میز کوتاه تر اما زمانی که شما یک میز به ارتفاع که در آن شما می توانید آن ایستاده، بالا خیلی لرزان میشود. میز ایستاده این با استفاده از مقاوم و تحمل ثبات مورد اواسط راه تا پاها کاهش می دهد. ماژلان، که بدان معنی است که بالاترین سطح آن بسیار می لرزد ندارد. هنگامی که حرکت میز مانیتور خود را حتی بیشتر می لرزد. خیلی آزار دهنده است.

نیز وجود دارد بسیار کمی در راه کابل مدیریت. میز را با بعضی از کلیپ های دایره ای می آید که شما می توانید بر روی نقاط مختلف میز و سیم اجرا را از طریق چوب است، اما که به شما یک تن از کنترل نمی دهد. میز دیگر را به عنوان (بسیار گران) جارویس میز پیشنهاد سینی کابل افزودنی است که به شما اجازه شما کابل نگاهداشتن اما ماژلان ندارد هر چیزی مثل این. راه حل های شخص ثالث وجود دارد اما از میز جلوی نیاز به مدیریت کابل در حالت نشسته و ایستاده، اگر راه حل های شخص اول با آن حالت خاص در ذهن طراحی شده بودند آن بهتر خواهد بود.


به طور کلی، میز ایستاده ماژلان الکتریکی وحی بوده است. من تلاش برای پیدا کردن راه حل های ارگونومیک برای ساعات طولانی کار در میز که برای من کار می کرد. حالا با این میز همراه با صندلی زشت من، من فکر می کنم من آن را متوجه. سخت به دریافت بیش از قیمت بالا، اما سال از سوء استفاده از وضعیت من به من فشار من باید آن را انجام داد. حالا که من آن را کردم، من نمی خواهم به عقب برگردید.