دکمه “زدودن همه” است در دید کار اندیشه P

 اندیشه P بتا آن R15 نرم افزار

  • نسخه های قبلی از P اندیشه پیشنمایش توسعهدهنده دکمه “زدودن همه” را در بیننده وظیفه گم شده بود.
  • خوشبختانه، دکمه در جدیدترین بروز رسانی, پیشنمایش توسعهدهنده اندیشه P 3 است.
  • دیو برک مهندسی برای آندروید دکمه وعده داده شده خواهد بود در ماه مه و برگزار شد در آن وعده.

اگر شما برنامه شاد و اغلب خودتان با بارهای از برنامه های در حال اجرا در یک بار، شما ممکن است متوجه تاخیر کمی در دستگاه شما آندروید. دو برنامه را ببندید، شما به سادگی باز کردن کار مشاهده و آنها را در تمام دور ضربه تند وشدید زدن با دکمه “زدودن همه”.

اما پیشنمایش توسعهدهنده اندیشه P 2 است که به رتبهٔ یک ماه پیش آمد جالب که دکمه “زدودن همه” بردند. این افراد خیلی ناراحت کرده، به عنوان آنها نگران بودند آنها مجبور به کش رفتن کردن هر برنامه به صورت دستی به آن را ببندند.

اما برک دیو مهندسی برای آندروید وعده داده شده دکمه را دوباره به . و چرا و ببین دکمه در واقع در پیشنمایش توسعهدهنده اندیشه P 3، که صبح امروز راه اندازی شده است:

 A تصویر

امیدوارم این کمک خواهد کرد که برنامه شاد مردم خواب کمی بهتر که آنها را نمی شناخت از دست دادن دکمه را زمانی که آنها در نهایت ارتقاء به نسخه پایدار اندیشه مقاله مرتبط با پيمان

اگر شما دستگاه سازگار و به اندیشه P یک شات می خواهم، شما می توانید ثبت نام در برنامه بتا و دانلود فایل های سیستم در اینجا. فقط که پیشنمایش توسعهدهنده کنونی پایدار نیست و شما به احتمال زیاد در سراسر اشکالات چند آمده است هشدار داده شود. اگر مورد که شما صبر کنید تا انتشار رسمی بعد از این سال.

بعد: یک نگاه سریع در P آندروید در Xperia سونی XZ2