ترخیص سهام در نوار کهکشان سامسونگ A قرص!

 سامسونگ نوار کهکشان امروز شما A تب 16 GB کهکشان سامسونگ زیر 300 $ و خوانندگان AA حتی می توانید برای دریافت تخفیف 15 دلار بیشتر .

اگر شما به دنبال قرص همه جانبه این است که گزینه خوبی است. این کار و استراحت و بازی تحت پوشش قرار کردم. مایکروسافت آفیس به جای زندگی کار است و SideSync اجازه می دهد تا شما را به عکس و فیلم در تمام دستگاه های خود را به اشتراک بگذارید.

زمانی که می خواهید بقیه A سامسونگ کهکشان نوار دستگاه ایده آل برای منحرف کردن اذهان آن شایان ستایش کمی هیولا است. حالت بچه ها رنگارنگ جذاب جای برای کودکان به بازی را فراهم می کند. آنها ایمن نگهداری دور از مطالب نامناسب، و فایل های خود را البته.  سامسونگ نوار کهکشان A نوار کهکشان سامسونگ فوق العاده نازک, سبک وزن، ساخته شده است جلو و عقب دوربین، و غیره. اساسا این ارائه می دهد همه چیز شما می توانید از قرص های بالا پایان انتظار می رود. آن نیز دارای 4.5 از 5 امتیاز در آمازون .

Vitals نوار کهکشان سامسونگ در اینجا:

  • اندیشه 5.0 اب نبات چوبی. صفحه نمایش 9.7 اینچی
  • .
  • سامسونگ چهار هسته پردازنده 1.2 GHz.
  • فلش حافظه 16 GB.
  • 1.5 گیگابایت از حافظه RAM.
  • اسلات کارت حافظه (تا 128 GB).
  • مطالب زحمت با سامسونگ SideSync 3.0 به اشتراک بگذارید.

نوار کهکشان سامسونگ retailed که 379.99 دلار اما باقی مانده Dailysteals ارائه سهام برای $289.99. با ما کد promo منحصر به فرد شما می توانید انتخاب کنید تا با نام تجاری جدید برای تنها $274.99 .

هنگامی که اجرا می شود سهام این معامله بیش از آمار دکمه زیر را برای لینک و تبلیغی عرضه کد .

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


به دنبال یک گوشی جدید و یا طرح؟ اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!