ورق: تکامل بقا دایناسور بقا به جیب خود را به ارمغان می آورد (بههنگام شده در: 14 ژوئن آینده)

به روز رسانی (06/06): ورق: تکامل بقا را غرش راه خود را بر روی دستگاه های آندروید از طریق گوگل بزرگ بازی در ژوئن 14, کلمات و استودیو طبل جنگ اعلام کرد. عنوان دینو بقا در بتا برای چندین ماه است اما اکنون وحشی بر روی دستگاه های اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

از اعلام اولیه بازی تیم کار بر روی نسخه موبایل ورق منتشر شد تعداد فیلم گیم پلی و خطاب خاردار، موضوع کسب درآمد.

بازی آزاد به بازی با آگهی های تبلیغاتی و در app خواهد خرید. در پست های اخیر وبلاگ تیم توضیح داد که کهربا باستان به عنوان ارز حق بیمه برای سازه استفاده علاقمندان و اخذ موارد عمل می کنند.

متناوبا, بازیکنان “اولین گذر” حذف همه تبلیغات زود هنگام دسترسی به برنامه های ویژه دسترسی منحصر به فرد و چرم گاومیش دو ایکس پی برای زندگی می برای ثبت نام. عبور خواهند کرد شما پشت 3.99 دلار در ماه و یا خرید تصویب سالانه برای 34.99 $ (!).

داستان اصلی (05/15): ورق: توسعه دهنده تکامل بقا عام اعلام کرد که آن محبوب دایناسور بقا بازی راه خود را به اندیشه و iOS گاهی این بهار را.

استودیو طبل جنگ عمل صفحه وظایف با استودیو قبلا مسئول قلدر راک استار بشم: سالگرد مکس پین و سرقت بزرگ اتومبیل پورت تلفن همراه. استودیو درام نیز جنگ مسنجر از مجرا های HD 2 تلفن همراه، بنابراین توسعه چشمگیر تجربه صفحه زیر کمربند خود است.

نسخه موبایل ورق: تکامل بقا وعده آنجا توازن قابلیت با آن کامپیوتر و کنسول همتایان خود که ممکن است. این بدان معناست که حالت پخش تک موجودات بیش از 80 است که شما می توانید اهلی و درست تهیه و ساختمان سیستم آشنا به کنونی بازیکنان.

علاوه بر این، ورق: تکامل بقای قبیله سیستم اجازه می دهد تا شما را به بازی با دیگران برای ساخت یک پایگاه گسترش اندازه آن و حمله به پایگاه های دیگر. هر چند ما نمی دانیم که آیا PvE کنار PvP.

ناشناخته نیز شامل خواهد شد چگونه به خوبی جنگ درام استودیو بازی تصاویری معامله است شما می توانید بازی با 49 تا دیگر بازیکن همزمان. ورق: تکامل بقای پایدار ترین framerates ندارد و نسخه موبایل قطعا بصری اینجا را. هر چند ما صبر کنید تا آزادی را حکم بهتر بازی نگاه بسیار خوب در تریلر. مقاله مرتبط

در نهایت، در اینجا بازی جنبه های پرداخت آن در صورت خود را پرتاب امیدوار. ورق: پس ترس این است که یک بازی این کلاس تبدیل به یک امر پرداخت به برنده بقا تکامل برای موبایل عنوان آزاد به بازی است.

ما زمانی برای دریافت برخی از پاسخ اما صبر داشته باشد. شما می توانید ثبت نام برای ورق: بسته iOS بقا یافته های بتا امروز، با بتا برای آندروید به زودی. آزادی کامل برنامه ریزی شده برای این بهار.

شما برای فرصت به iOS بتا در لینک زیر می توانید ثبت نام.