چرا صفحه نمایش لمسی سیستم اتفاق می افتد نیست

اپل آن را آسان تر برای توسعه دهندگان به پورت برنامه های آی فون و iPad برای مک خواهد شد اما این معنا نیست که صفحه نمایش لمسی مک بیرون.

کریگ فدریگی سیمی، صحبت او است “نه به گوشت یا خوراک” گفت: در رایانه های شخصی و سپس رفت:

ما واقعا احساس می کنید که ارگونومی استفاده از یک دست خود را در حال استراحت بر روی سطح و است که بلند کردن بازوی خود را تا فشار با نوک انگشت روی صفحه نمایش t چیز خیلی fatiguing است o انجام دهد. من فکر نمی کنم ما در هر یک از بچه های دیگر به تاریخ نگاه کرد و گفت: “چگونه سریع ما وجود می شوید؟

این حس را به من می کند. چندین کامپیوتر ویندوز است که لمسی ویژه تلاش کردم و من اعتراف می کنم که گاهی خوب می شد — به خصوص در حالی که پیمایش. اما نارضایتی های کوچک وجود دارد. بسیاری از عناصر رابط کاربر بیش از حد کوچک را با دقت لمس در حالت دسکتاپ هستند و باید تعویض به حالت قرص هرگز کاملا به عنوان مایع است. و حتی نیاز به دو جداگانه “حالت” بسیار گیج کننده است.

سازش است. سازش می افزاید: برخی از ویژگی های داغ، مطمئن شوید، اما یکی که تخلیه باتری صفحه ضخیم تر می کند و برگ کاربر تجربه بچه های کثیف. به عبارت دیگر دقیقا نوع سازش اپل را دوست ندارد.

اپل می تواند تغییر دوره در این — نمی شود آن را اولین بار گفتند چیزی نیست اتفاق افتد چند بار فقط برای آن اتفاق می افتد. اما من فکر نمی کنم به زودی (مگر اینکه شما تعداد نوار لمسی است که شما واقعا نباید.) صفحه نمایش لمسی مک هر زمان خواهیم دید


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.