5 بهترین موارد باتری آی فون برای آی فون 7 و 8 بررسی گیک

آی فون ممکن است با باتری خیلی بزرگ اما اگر شما هر چیزی مانند ما تلفن خود را برای همه است استفاده می کنید و باتری همیشه تمام طول روز مدت نیست. این موارد باتری کمک می کند.

موارد زیر باتری قابل توجهی وقت خود را بین وصل توسط موثر دو برابر شدن عمر باتری خود را گسترش دهد. هر مورد با برخی از مزایا و اشکالاتی که به طور معمول، در قیمت منعکس شده است، کمی متفاوت است. همانطور که ما قدرت پردازش هر مورد و چرا شما ممکن است بخواهید آن را با آی فون 7 یا آی فون 8 جفت به رئوس مطالب در خواندن.

توجه داشته باشید: اگر چه برخی از محصولات هنوز دارای برچسب “آی فون 7” اگر آنها ساخته شده است در spec.

اپل آی فون 7 باتری هوشمند مورد (99 دلار)

[فاکتورفرمدوتلفنبرایمواردباهردومدلمورداستفادهقرارگیردامکانمیدهد19659002] رفتن مستقیم به منبع است که همیشه حرکت خوب و آی فون اپل 7 مورد باتری هوشمند است مناسب مناسب برای آی فون 7 و 8 در مشخصات و ادغام با دستگاه آی فون.

وعده مورد افزایش زمان تا 26 ساعت با استفاده از اینترنت در LTE حدود 22 ساعت مکالمه. اگر چیزهایی می کشید در حالت هواپیما و فقط گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم ذخیره شده n تلفن خود، و سپس شما می توانید انتظار و حتی دیگر زمان اجرا قبل از شارژ. از طریق مرکز اطلاع رسانی و آی فون قفل صفحه نمایش، شما می توانید ببینید به طوری که شما همیشه در کنترل دقیقا چه مدت شما چپ کردم — این ادغام با iOS از ویژگی های منحصر به فرد است.

مورد بیش از حد احساس خوبی. بدن سیلیکون با کیفیت است که احساس خوبی در دست خود و گرفتن خوب ارائه می دهد و میکرو نرم پوشش محافظت بدن از تلفن است. بدون سوئیچ روشن/خاموش وجود دارد اما نه مورد به عنوان فرمت طبیعی باتری دائما با شکوه کردن باتری تلفن داخلی عمل می کند.

اگر چه صورت زیبا کار می کند و بی وقفه با iOS ادغام یکی از چیزهایی است که خاموش قرار دادن به بسیاری از خریداران هر چند وجود دارد: برآمدگی مانند تومور در پشت. بر خلاف هر مورد دیگر در صف ما اپل را برای به حداقل رساندن جثه عمومی مورد کاهش پرکننده اطراف باتری تصمیم گرفتند. آن است، در واقع کمی زشت — اما مختلف اپل باتری مورد داشتن سال شروع راه برگشت با 6 آی فون استفاده می شود، ما به چه خوبی کار می کنند اگر شما می توانید گذشته انتخاب طراحی عجیب و غریب می تواند گواهی دادن.

Mophie آب بسته بی سیم باتری (63$)

بی سیم بسته آب Mophie بسته باتری کند کمی از همه چیز. به عنوان یک مورد آن سبک وزن است و راحت برای استفاده، در حالی که همچنین ارائه لنت پشتیبانی لاستیکی که محافظت از گوشی شما از تصادفی tumbles. به عنوان یک مورد باتری آن وعده های 100 ٪ بیشتر عمر باتری از تلفن بانک و ویژگی های نوار دستی نشانگر LED در پشت مورد نشان می دهد چقدر زندگی در سمت چپ در مورد باتری.

که, آن هنوز موفق به شارژ بی سیم پشتیبانی پس از آن آسان است برای شما برای شارژ کردن آی فون خود را در هر پورت شارژ بی سیم بدون نیاز به حذف مورد اول. بنابراین هیچ ناراحتی پورت شارژ و دکمه های بیش از حد، هنوز هم به راحتی قابل دسترس هستند.

IonSuit 8/7 Moshi آیفون مورد باتری (80 دلار)

با دو قطعه اسلاید بر روی طراحی، آی فون Moshi IonSuit 8/7 مورد باتری آسان به اعمال می شود، در حالی که هنوز نگه داشتن آی فون خود را به عنوان باریک است. باتری آن بیش از دو برابر عمر باتری آی فون 7 را با قدرت هوشمند مدیریت مدارات شارژ سریع پشتیبانی دادن آن.

در صورتی که به اندازه کافی به شما درخواست تجدید نظر، مورد آن افت تاریخ و ویژگی های یک قاب بزرگ برای محافظت از صفحه نمایش خود را را از تاثیر. وجود دارد تمام دکمه های مهم قدرت بیش از حد, اگر شما ترجیح می دهید تنها استقرار خود نسخه پشتیبان تهیه باتری زمانی که مورد نیاز، بنابراین آی فون خود را نمی خواهد که شارژ خود را صدر تا زمانی که شما می گویند.

Alpatronix آی فون 7 باتری مورد (30 دلار)

Alpatronix آی فون 7 مورد باتری خوب است اواسط گزینه محدوده پوشش بسیاری از پایگاه های از آن انتظار می رود. باتری آن تا 100% شارژ متعارف خود بسیار شیک به نظر می رسد و slimline است، و آن را آسان به درخواست. دو لایه گارد ابتدا برای صفحه نمایش گوشی حفاظت و گودی مطرح شده برای نگه داشتن صندوق امانات صفحه آی فون وجود دارد.

موضوع فقط قابل توجه برای آیفون Alpatronix 7 مورد باتری است که آن را پشتیبانی نمی کند بی سیم شارژ اگر شما آن را با آی فون 8 استفاده میکنید که محرک است. پایان جهان با توجه به قیمت نیست بلکه آن چیزی را در نظر بگیرید اگر شما می خواهید به مطلق بسیاری از آی فون خود را 8 است. دیگر از آن, آن ارزش فراوانی است.

Trianium آی فون 7/8 باتری مورد (36 دلار)

Trianium 7/8 مورد باتری آی فون است مورد دیگری است که نمی خواهد حمایت از آی فون 8 را بی سیم شارژ اما آن نگاه خیلی بزرگ. عمر باتری آن است به اندازه کافی سنگین به ارائه بیش از 100 ٪ آب اضافی برای پشت صفحه آی فون خود را، و پوسته سخت خود به این معنی است مفید در مورد بیش از حد. ضربه گیر در اطراف لبه آن در حالی که هنوز منطقی راحت برای گنجاندن در جیب شما فوق العاده امن نگه دارید.

برای برخی، بخش مهمی است که هنوز هم خیلی خوب به نظر میرسد. دردناکی دلپذیری هر وسیله، در حالی که هنوز شما را امن نگه ندارد. شاخص های بسیار مهم رهبری، همراه با روشن/خاموش را فشار دهید برای راحتی اضافه شده است. بیش از حد مناسب نور است. حرکت نزولی تنها که شارژر پورت USB میکرو به جای رعد و برق است. در حالی که همه ما میکرو USB کابل و البته از آن معنی نگه داشتن کابل اضافی در ماشین شما یا اگر می خواهید شارژ مورد در رفتن سفر کیسه.