باید دفعات بازدید: بالا 10 داستان اندیشه

 گوگل اخبار نرم افزار

Google I/O 2018 شد این هفته پس از دوره حاضر تن از اخبار و فیلم ها شما را. ما رفت دست با بتا آندروید P جدید، زمان اولین دست نگاه جدید اخبار گوگل app صحبت در مورد مشکلات بالقوه از Google دوبلکس و بیشتر. در اینجا این است که آنچه شما نیاز دارید که در مورد این هفته در اندیشه.

که می خواهد برای برنده شدن S9 کهکشان سامسونگ

این هفته یک نفر خوش شانس برنده S9 کهکشان سامسونگ با نام تجاری جدید! اینجا این است که چگونه به سادگی یکشنبه این هفته را وارد کنید.

10 داستان اندیشه ما دست چین برای شما

اندیشه P بتا دست: حرکات بسیار جدید بتا آندروید P است تن جدید رابط کاربر را تغییر می دهد و موضوعات زیر سرپوش است که باید به کمک گوشی های هوشمند خود را طولانی تر و کارآمدتر شود.


Google I/O 2018: تمام بزرگترین اطلاعیه ها می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد همه چیز که اتفاق افتاده که Google I/O? شما به جای حق آمده است.


اخبار گوگل app دست: گردآورنده شود-همه پایان-همه اخبار یک برنامه اخبار گوگل اعلام کرده است که Google I/O 2018. نگاه جدید گوگل اخبار دست اول است!


ZTE نمی تواند ‘عامل فعاليت ها’ به دلیل تامین مروری می گویند شرکت ادامه به ارتباط با آمریکا امید بردن نظم را متوقف کرده است.


گوگل دوبلکس است شگفت انگیز و وحشت زده و خیلی خوب به هدر گوگل دوبلکس بزرگترین نقطه صحبت کردن از Google I/O 2018 است و ما در بررسی چه معنی خواهد شد، گوگل در واقع آن را وحشی بیرون بکشند.


تلفن های ضروری در سال 2018: عکس، اگر شما در مورد دوربین خود را ما می خواستیم به نگاهی به دوم برای دیدن اگر تلفن ضروری در واقع ارزش خرید در سال 2018، و یا اگر شما باید نگه دارید برای 2 تلفن ضروری اهمیتی نمی دهند.


13 ترفند و هک به سرعت اندیشه در این پست به نظر می رسد که 13 راه شما به سرعت می تواند تا اندیشه و عملکرد بهتر از تلفن و یا قرص خود را دریافت کنید.


اگر اپل در چین موفق نمی تواند بر مربوط در دهه آی فون فروش در چین تلاش شده است، با توجه به آخرین اطلاعات، اپل را در معرض خطر از كادرفني بازار تکنولوژی وارد فاز جدید دنیای ترک بودن بانک می باید.


دست: در نهایت پاسخ به پیام از عکس Fitbit و یونی شما در نهایت می توانیم برنامه اعلان ها با استفاده از پیام های از پیش پر جمعیت و یا emojis، حق را از خود smartwatch عکس یا یونی می تواند.


آی فون oem x: اندیشه ها نیاز به نگاه در آینه آی فون X نشان داده فرصتی برای oem ها اندیشه به از بند باز کردن راه حل های بهتر برای گوشی های هوشمند. در عوض، آنها قطعات بدترین جمله بی نظیر کپی. چرا پس واکنش?


فراموش نکنید که این فیلم ها

پخش فیلم بیشتر اندیشه در کانال یوتیوب ما.

بیشتر داغ اخبار

از ما شبکه