نمونه شناخته شده Thanatosis در قلمرو حیوانات در بر داشت در شود؟

پاسخ: صاریغ ویرجینیا صاریغ

، معمولا به نام تنها “possum”، نه تنها در ویرجینیا در ایالات متحده است، اما در سراسر شمال امریکا یافت می شود. چهره متفاوت و دم موش مانند کنار چیز possum برای شناخته شده است مرگ برای جلوگیری از درندگان: نمایش است.

در واقع possum خیلی خوب است که مرگ faking — مانور به نام thanatosis، از θανάτωσις کلمه یونانی باستان معنی “قرار دادن به مرگ” — حتی عبارت محاوره برای آن وجود دارد. به کسی که برای جلوگیری از “بازی possum” به آنها برای جلوگیری از تظاهر به خواب رفتن یا آسیب به دست آوردن دست بالا: نمایش است. در حالی که possum دفاع استفاده thanatosis قطعا بهترین شناخته شده “مثال” (هیچ کس “بازی سيتروباكتر، Pisaura !” بعد از همه می گوید: Stop)، نمونه های کنجکاو دیگر وجود دارد دفاعی و در قلمرو حیوانات.

Hog بینی مارها را ترشح مایع ناپاک از بدن خود و حلقه، تقلید کیسه مرگ و بوی/طعم و مزه آن بخش از شکارچیان. گونه های متعددی سوسک، مرگ به عنوان یک اقدام دفاعی بیش از حد: نمایش ديده شد. عنکبوت فوق سيتروباكتر، در واقع با استفاده از thanatosis در جفت گیری، مرد مرده برای جلوگیری از خورده شدن توسط زنان.

شاید تهاجمی ترین نسخه thanatosis در بر داشت در “دارای جای خواب cichlids”، بومی دریاچه مالاوی در شرق آفریقا. ماهی های بزرگ را روی دریاچه تا پایین دراز، تغییر رنگ آنها به الگوی دیوار، تقلید مرگ و تجزیه و سپس وضع هنوز. هنگامی که ماهی های کوچکتر روبنده به بیا، دنبال غذا ارزان cichlid دارای جای خواب برای زندگی آنها را بلعیدن چشمه.

خوشبختانه, برای کسانی از ما بیشتر آشنا با thanatosis دفاعی possum possums دور اجرا می شود به همان سرعتی که ممکن است هنگام اجرای متوجه است و مرگ feigned به آن کافی است ما از آنها در حال بررسی است.

تصویر توسط Cody پاپ/ویکی مدیا.