چگونه می توانید فایل های آندروید برای نشان دادن تا در کروم سیستم عامل مدیریت فایل

دسترسی به برنامه های آندروید یکی از بهترین چیزها اتفاق می افتد به سیستم عامل کروم، اما پیدا کردن فایل های ذخیره شده توسط آندروید می تواند درد بزرگ. آنها در سیستم عامل Chrome مدیریت فایل به طور پیش فرض نشان نمی, اما پرچم جدید که تغییرات.

در حال حاضر، شما می توانید برخی فایل های ذخیره شده توسط اندیشه در مدیر فایل سیستم عامل Chrome — مانند تصاویر، برای مثال. اما این هنوز هم به طور جداگانه از تصاویر دیگر، و صادقانه فقط احساس مانند ظروف سرباز یا مسافر از فایل های پراکنده اطراف نشان می دهد. نه تنها که اما اگر شما می خواهید برای دسترسی به فایل های دیگر موجود برای آندروید, مانند هر چیزی در آن ساختار فایل ذخیره می شود، شما نیاز به یک مدیر فایل دوم — خاص برای آندروید.

توجه داشته باشید: : این در حال حاضر تنها موجود در توسعه سیستم عامل کروم در کانال (68 کروم در زمان نگارش) است، اما راه خود را به کانال های دیگر را باید.

بنابراین پرچم جدید Chrome دسترسی به تمام فایل های اندیشه در درون انبار مدیریت فایل های سیستم عامل کروم معرفی گوگل متوجه چه افتضاحی این است. این همه چیز جلو قرار می دهد و مرکز ساخت آن فوق العاده آسان برای مدیریت فایل های خود را کروم و اندیشه در یک جا. نحوه فعال کردن پرچم و چه انتظار هنگامی که شما اینجا است.

به این قابلیت دسترسی تایپ کنید (یا کپی و چسباندن) این آدرس به Chrome omnibox و سپس آمار را وارد کنید:

 chrome://flags/#show-android-files-in-files-app 

تغییر منوی کرکره ای گزینه “فعال”.

راه اندازی مجدد به منظور فعال کردن ویژگی نیاز دارید — از دست دادن دکمه در پایین که اتفاق می افتد.

از آن نقطه به جلو, شما قادر خواهید بود برای دسترسی همه فایل های آندروید خود را از یک محل در مدیر پرونده سهام.

بدون نیاز به نرم افزار آندروید جداگانه فقط به رسیدگی به پرونده های آندروید!