اشتراک گوگل در حال حاضر مفید تر از همیشه لطف موضوع اشتراک گوگل

 پیکسل 2 خیلی بزرگ گوشی های هوشمند

گوگل فید خوردها یک سری تغییرات در طول چند ماه گذشته دستخوش برخی از خوب، بعضی باور نکردنی مورد. آخرین تغییر قطعا سقوط به اردوگاه سابق با افزودن منابع خبری موضوع خاص منحصر به فرد.

به روز شده خوراک که به سطح جهان نورد می شود به نظر می رسد (از طریق 9to5Google )، در حال حاضر handily گروه با هم مرتبط مقالات تحت دسته اختصاص داده شده. موضوع بهره برداری، هم بیاورد تا فید جداگانه است که با هم نوشته هایی از سراسر خالص مربوط به گروه خاص که به ارمغان می آورد. مقاله مرتبط

برای شروع، همه شما باید انجام دهید است سر بر به اشتراک گوگل و از دست دادن نام موضوع یا پیکان جدید برتر در بالای کارت. شما می توانید این را در عمل در تصاویر زیر را ببینید.

هنگامی که غذا موضوع دسترسی به منوی غذا خوراک قابل مشاهده خواهد ماند. شما تنها گزینه دیگر، گذشته از بهره برداری مقاله بازخورد از طریق منوی همبرگر (سه نقطه) در بالای حق ترک است. همه گزینه های دیگر چنین است مباحث رد و مخفی داستان هنوز هم در فید اصلی قرار دارد.

من شخصا این تغییر را دارم. وقتی که می آید به انتخاب موضوعات خوراک هنوز دور از کامل است که درخواست تجدید نظر به خوانندگان اما منابع خبری موضوع جدید آن را بسیار آسان تر برای پیدا کردن یک دسته از آخرین مقالات در موضوع خاص بدون نیاز به انجام یک جستجوی گوگل منظم. آن را نیز می دهد خواننده آزادی بیشتر به فهرست وب سایت ها و نشریات مختلف و نه فقط باید به مقابله با گزارش تک است که گوگل بهترین/بیشتر مربوط بداند.

اشتراک جدید برای شما زنده رفته است؟ نظر جدید خوردها موضوع چیست؟ ما در نظرات اطلاع دهید.