بهترین برنامه های تلفن همراه برای حمل ماهواره بررسی خطوط تک

خارج از راه خود را به برنامه های خانواده به بازار دیوانه می خواهم، اما اگر شما فقط نیاز به یک خط برود؟ حفاری را از طریق تمام جزئیات هر حامل می تواند یک چالش، اما ما اینجا برای کمک.

البته, این به سادگی نیست “طرح خود را اینجا است، برو در حال حاضر آن را خرید.” در واقع طرح سلول راست ذهنی فوق العاده است–چه حق برای من، ممکن است مناسب برای زندگی خود را در تمام.

بسیاری به اینجا، به عنوان مصرف داده های ماهانه، نوع از اطلاعات شما استفاده و البته، چه مقدار شما مایل به پرداخت را در نظر وجود دارد. آیا می خواهید برای جلوگیری از overages که همه هزینه های و هنگامی که شما استفاده از تمام داده های خود سرعت کند مهم نیست؟ یا می شما نه پوسته از پول بیشتر و با طرح های نامحدود اینها برخی از چیزهایی که شما باید فکر کنم در مورد زمانی که جستجو برای یک برنامه داده.

خوشبختانه, گزینه های بیشتر از همیشه قبل از (آن هم چه می کند حق پیدا کردن یک چنین چالش های) وجود دارد و حامل ارائه ویژگی های بیشتر در هر طرح. به عنوان مثال، برخی از حامل شما جریان Netflix و یا یوتیوب بدون استفاده از هر یک از داده های خود را دهید. دیگر همین کار را برای جریان صوتی مانند Spotify یا پاندورا را انجام دهد.

برای کاربر های سنگین: کریکت یا با حداکثر سرعت دویدن

اگر یکی از چیزهایی است که می توانید از طریق داده های خود را سریعتر از هر چیز دیگری از جویدن آن است ویدئو. مهم نیست اگر آن را از یوتیوب netflix بکشد, Hulu و یا جای دیگری راه است — این به راحتی بزرگترین گراز داده ها در اینترنت است.

اگر جریان زیادی ویدیو شما قصد به تمرکز بر روی برنامه ای که مانع از استفاده شما نمی خواهید. کاملا ساده فقط با طرح نامحدود با این حال، رفتن نیست چرا که اکثر برنامه های که ظاهرا “نامحدود” هنوز تا محدود کردن ویدیو بخار نوعی پایان — مانند محدود کردن آن به 480 p, برای مثال.

که به همین دلیل پس از ارائه بسیاری از حامل دو ردیف داده های “نامحدود”: با برخی از محدودیت و یکی با محدودیت های بیشتر–که به طور کلی شامل به جریان ویدئو بیش از هر چیز دیگری. بنابراین وقتی که می آید به گرفتن ترین داده ها و کیفیت های ویدئویی برای حداقل مقدار پول، حامل دو است که بالاتر از بقیه وجود دارد: کریکت و با حداکثر سرعت دویدن.

کریکت را نامحدود حداکثر برنامه و طرح آزادی نامحدود با حداکثر سرعت دویدن در ارائه بسته های داده های نامحدود که همچنین شامل نامحدود برای پول کمتر از رقابت جریان ویدئو 1080 p. با حداکثر سرعت دویدن در برنامه را تعیین شما 60 دلار در ماه (از جمله تخفیف AutoPay)، در حالی که یخ کریکت در 55 $ (با AutoPay) بازگشت.

دو تفاوت اصلی بین این دو طرح وجود دارد: پوشش و سرعت. کریکت متعلق به AT&T است و پس از آن پوشش برجسته همان شبکه استفاده می کند. پوشش با حداکثر سرعت دویدن در طول سال بهتر بدست، بلکه آن است که هنوز کاملا به خوبی نیست.

گفت: سرعت های کریکت را هم محدود به 8Mbps بدون در نظر گرفتن ساعت روز یا میزان اطلاعات شما استفاده می شود دارد —-است که بهترین آن همیشه خواهد بود. با حداکثر سرعت دویدن, از سوی دیگر در مناطق با پوشش خوب است چیزی که شما نیاز به در نظر بگیرید که بسیار سریعتر خواهد بود.

که من شخصا کاربر کریکت برای تقریبا دو سال بوده است و من هنوز به یافتن سناریو که 8Mbps کند برای نیازهای من داده بود می گفت:.

توجه: هر دو حامل خود سرعت “در طول حداکثر استفاده از” پس از مقدار استفاده به طور کلی حدود 22 گیگابایت دریچه گاز ممکن است.

برای داده های کاملا نامحدود: با حداکثر سرعت دویدن کریکت، یا AT&T

اگر شما فقط علاقه مند به اطلاعات نامحدود و بسیاری از ویدئو را تماشا کنید (یا اگر کیفیت HD نیست مهم نیست) و سپس شما مجموعه های مختلف از گزینه های در دسترس است.

طرح آزادی نامحدود با حداکثر سرعت دویدن را یک انتخاب خوب در اینجا هنوز است — آن را ارائه می دهد داده unlimted ویدئو 1080 p و 10 گیگابایت از داده های تاریخچه موبایل اگر شما در منطقه ای با پوشش با حداکثر سرعت دویدن خوب زندگی می کنند، بنابراین این ممکن است یکی برای شما. همان را می توان طرح نامحدود حداکثر کریکت را گفت.

اگر به عنوان در رابطه با ویدئو با کیفیت بالا با این حال، شما خودتان کمی سکه با نگاه به کریکت در طرح های نامحدود (نه برای با حداکثر نامحدود که متفاوت است اشتباه گرفته شود) کارم است. جریان ویدئو به 480 p (استاندارد تعریف) محدود اما چیز نامحدود است — اگر سرعت نیز throttled 3Mbps دو به جای 8Mbps طبیعی هستند. آن شما 5 دلار در ماه، آوردن این یکی به 50 دلار در ماه با AutoPay نجات دهد. که در مورد به جامد از یک معامله به قصد دارید می توانید در طرح های نامحدود است.

در حالی که کریکت متعلق به AT&T است، آن شرکت مادر نیز طرح جامد نامحدود ارائه در انتخاب نامحدود. این طرح تقریبا یکسان به کریکت در طرح (فکر آن 15 دلار بیشتر)، اما اگر شما هم مشترک DirecTV اکنون که هزینه می تواند جبران. از آنجا که AT&T نیز صاحب DirecTV، آن 15 دلار کردن طرح DirecTV در حال حاضر با طرح AT&T نامحدود ارائه می دهد. طوری که نقطه که تفاوت قیمت نسبت به کریکت شستشو می شود.

اما نیز وجود دارد مزایای دیگر را انتخاب کنید بر روی کریکت AT&T و یا با حداکثر سرعت دویدن: بهترین تلفن های با حامل تامین مالی. کریکت فروش گوشی های خود و گاهی اوقات ارائه می دهد معاملات در خطوط جدید اما یک گرفتن وجود دارد: تامین مالی ندارد. اگر شما می خواهید برای خرید یک گوشی از کریکت، شما توپخانه کنید هر چه هزینه تلفن جلو گردید.

AT&T و با حداکثر سرعت دویدن هر دو گزینه های تامین مالی خانه، بنابراین به جای پرداخت 999 دلار برای آیفون که با نام تجاری جدید X شما آن 30 برابر، ماهانه پرداخت می توانید شکستن به ارائه.

برای نور اطلاعات کاربران: کریکت یا فی پروژه

به عنوان خوب به عنوان داده های نامحدود است، واقعیت این است که همه به آن نیاز دارد. اگر شما معمولا در Wi-Fi یا فقط داده ها که خیلی استفاده نمی, هست نیازی به پرداختن پول برای داده ها که اساسا “تلف شود خواهد شد.”

برای homebodies و کانون خوانندگان برخی از گزینه های واقعا خوب وجود دارد. باز هم، ما به دنبال دو کریکت برای شروع — برای فقط 30 دلار در ماه، شما می توانید 2 GB از داده ها و بحث های نامحدود/test. همچنین طرح 5 گیگابایت برای 40 دلار در ماه ارائه دهد. آسان peasy.

اما اگر شما در اردوگاه “چقدر داده من می روم به استفاده از نمی دونم” شما همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به پروژه. از آنجا که شما تنها برای آنچه به شما استفاده از پرداخت این علاقه مند در سطح سلولی است. 20 دلار برای طرح های پایه، و سپس $10 در هر گیگا بایت است. اگر شما فقط 1 GB استفاده کنید، بنابراین شما در 30 دلار به دنبال کنید.

چیزی سرد در مورد فی این است که هنگامی که شما آمار 6 GB گذشته خود را که “آزاد”. این بدان معناست که برای یک خط 60 دلار، بدون در نظر گرفتن چه مقدار اطلاعات شما واقعا استفاده بیشتر شما خواهیم پرداخت. فوق العاده اگر شما اتفاق می افتد به ماه بزرگ هنگامی که طرح سنتی برسیم تا مانع استفاده شما است.

بزرگترین نقطه ضعف به پروژه فی، با این حال، است که این آثار فقط با یک مجموعه خاص از تلفن های: گوگل پیکسل/XL, پیکسل 2/XL, موتور G6 و اندیشه یک موتور x 4 و ال جی و ال جی ThinQ و G7 V35 ThinQ.

شما چیزی در اینجا متوجه: عدم متمایز پشتیبانی آی فون. در صورت تمایل به زندگی در آن طرف حصار فی پروژه حامل برای شما نیست — کریکت است قطعا راه رفتن.