قفل هوشمند گوگل دقیقا چیست؟

گوگل این چیزی است که آن را با استفاده از نام های بد برای محصولات می کند. سپس آن نام آن را برای دیگر محصولات همه گیج کننده دوباره استفاده می کند. چنین مورد برای قفل هوشمند است که از نظر فنی است 3 چیزهای مختلف، بسته به اینکه اندیشه Chromebooks و یا کلمه عبور صحبت میکنید.

اینجا سه چیز متفاوت است که تحت نام قفل هوشمند قرار دارد:

  • قفل هوشمند برای آندروید: “نگه می دارد قفل دستگاه شما هنگام معیارهای خاص ملاقات است.
  • هوشمند قفل کلمات عبور: Syncs گذرواژه های شما در سراسر کروم و اندیشه.
  • قفل هوشمند برای Chromebooks: با استفاده از دستگاه شما آندروید Chromebook خود را باز می کند.

بنابراین، دو تا از اینها برای امنیت دستگاه هستند اما دیگر کلمات عبور است. این واقعا فقط می توانید بسیاری از حس را ندارد. نگاه نزدیک در هر یکی اینجا است.

قفل هوشمند برای آندروید

قفل هوشمند برای آندروید شد اولین محصول در قفل هوشمند “خانواده” راهی برای دور زدن lockscreen تلفن خود را در هر یک از شرایط زیر است:

  • در بدن تشخیص: “نگه می دارد را کلیک کنید دستگاه شما هنگامی که شما آن را حمل.
  • مکان های قابل اعتماد: “دستگاه شما را کلیک کنید در کاربر خاص جغرافیایی حصار کشیدند منطقه، مانند خانه یا محل کار نگه می دارد.
  • مورد اعتماد دستگاه: “دستگاه شما گوشی هنگام اتصال به دستگاه های بلوتوث خاص نگه می دارد.
  • چهره های مورد اعتماد: مانند اپل صورت شناسه، اما بد.
  • صدای بازی: اجازه می دهد تا گوگل دستیار برای باز کردن قفل دستگاه خود را هنگامی که صدای شما شناسایی شده است.

بسیاری از این ایده های خوب در تئوری هستند و خوب کار می کنند. تشخیص در بدن است سوال برانگیز، زیرا دستگاه است هیچ راهی برای بدن است که در تلفن است در تعيين — بدن شما است و یا دستگاه شما به صندلی شده است؟ سرد نیست.

مکان بسیار مفید است، هر چند آن بستگی به دقت محل بالا مفید مورد اعتماد. بنابراین مسافت پیموده شده خود ممکن است متفاوت باشد در عمل janky کمی می توان آن را.

به خصوص اگر شما نوعی پوشیدنی از تمام امکانات هوشمند قفل، مورد اعتماد دستگاه احتمالا بهترین است. به این ترتیب شما می توانید فقط تعریف ردیاب smartwatch یا تناسب اندام خود را به عنوان دستگاه قابل اعتماد و تا زمانی که تلفن در محدوده است، بماند است را کلیک کنید. اما اگر تلفن خود را از دست داده و یا به سرقت رفته بود، lockscreen خودکار درگیر خواهد بود. بهترین هر دو جهان است — امن است زمانی که شما نیاز به آن است، اما راحت هنگامی که تلفن شما نزدیک است.

شما می توانید این ویژگی ها در تنظیمات > امنیت > قفل هوشمند.

هوشمند قفل کلمات عبور

ما در خدمات مبتنی بر جهان در حال حاضر و هر سرویس زندگی خود ورود است. در نتیجه، احتمالا ده ها تن (یا بیشتر) از کلمه عبور ذخیره شده… دارید جایی. شاید شما استفاده از LastPass یا 1Password. شاید شما سعی کنید آنها را به خاطر تمام (موفق باشید!).

اما اگر شما اجازه دهید که Chrome ذخیره گذرواژه را که قفل هوشمند کلمات عبور را به بازی می آید که: این نه تنها خود اطلاعات مربوطه همزمان در تمام کروم خود نصب, اما در حال حاضر سازگار با آندرویید نگه می دارد.

مرتبط با: چگونه به مجموعه شما ترجیح تکمیل خودکار مدیریت در اندیشه Oreo

اگر رمز netflix بکشد در Chrome ذخیره نگه دارید هنگامی که شما آن را در گوشی خود نصب کنید بنابراین، به عنوان مثال، قفل هوشمند به طور خودکار شما برنامه وارد خواهد شد — بدون تعامل لازم. Netflix بکشد نرم افزار را باز می کنید ساده و هوشمند قفل آن کار را می کند. فوق العاده راحت است.

بنابراین شما به راحتی می توانید وارد شوید به برنامه ها و یا وب سایت است که هنوز ممکن است پشتیبانی خودکار باری این نیز کار می کند با سرویس تکمیل خودکار اندیشه است.

هوشمند قفل برای قفل هوشمند Chromebooks

برای Chromebooks است ساده ترین از همه امکانات هوشمند قفل، چرا که تنها یک چیز نشانی از آن: آنلاک Chromebook هنگامی که گوشی آندروید شما نزدیک است.

آن این را سریع اتصال بلوتوث با گوشی شما ایجاد کند. از آنجا که آن با استفاده از بلوتوث، بسیار غیر قابل اعتماد هم. در واقع، آن را تا سریع تر تایپ رمز عبور خود را (و یا پین, اگر شما که فعال شده) از منتظر برای Chromebook خود به خود باز کند و گوشی شما را پیدا پایان.

بنابراین ایده خوبی است در تئوری، اما نه چندان زیاد در عمل است. اگر می خواهید به آن بروید را برای خودتان، شما می توانید آن را در تنظیمات قفل صفحه نمایش هوشمند پیدا >> Chromebook قفل. را مطمئن بلوتوث، در غیر این صورت تنظیمات است نشان داده نمی. ما همچنین پرایمر بسیار عالی در راه اندازی و استفاده از ویژگی است.

مرتبط با: استفاده قفل هوشمند به طور خودکار باز کند Chromebook خود با گوشی اندروید خود را