اطلاعات آی فون خود را با این نکات ضروری iOS

دفاع از گوشی های هوشمند برای ساده کردن زندگی ما وجود دارد اما وقتی که می آید به حریم خصوصی، تنها پیچیده چیز. آوردن داده های شخصی ما آنلاین مملو از خطر است، اما ما هنوز به آن را هر روز. خوشبختانه، هر چند، چند مرحله سریع و آسان شما می توانید برای افزایش حریم خصوصی و امنیت آنلاین وجود دارد. هر سیستم عامل متفاوت است، با این حال است. اگر شما یک کاربر آی فون، این نکات ضروری iOS به دفاع از خود داده ها را دنبال کنید.

بروز همه چیز

یکی از راه قربانی برای سوء استفاده است نسخه های نرم افزار اجرا می شود که چنین سوء استفاده نیست هنوز وصله شده اند. سیب نمی کند فقط انتشار iOS نسخه های به روز معرفی دو ویژگی جدید; آنها همچنین آدرس اشکالات و آسیب پذیری. همان می رود برای برنامه نویسان. سر به تنظیمات برای اطمینان از شما در حال اجرا آخرین نسخه از iOS > عمومی > روز رسانی نرم افزار و اگر نسخه جدید وجود دارد. اگر وجود دارد، پشتیبان گیری داده های آی فون خود و سپس دانلود و نصب آخرین نسخه. برای نرم افزار, رفتن به فروشگاه App > به روز رسانی و کش رفتن به تازه کردن. چک کنید اگر هر به روز رسانی قرار دارند و اگر چنین است، ‘به روز رسانی همه’ کلیک کنید و یا بروز هر برنامه به صورت جداگانه.

تفتیش روش تأیید اعتبار خود را به

اپل اختراع نمی شناسایی بیومتریک اما آنها کمک کرده مورد پسند عامه کردن با معرفی Touch ID™ در سال 2013 و Face ID™ در 2017. هر دو برای باز کردن قفل اپل استفاده می شود. هر چند تبلیغ به عنوان امن تر پین ورودی کارشناسان در مزایای امنیتی بیومتریک اختلاف نظر دارند. و مدت کوتاهی پس از شناسه صورت معرفی شد، با ماسک جعلی فریب بود. نگرانی های خود را در مورد تقلب FaceID به سرعت خطاب شدند اما موضوع دیگری: اجرای قانون. در بسیاری از کشورها مانند ایالات متحده و بریتانیا، مقامات نمی مجبور به شما پین خود را وارد. آنها به شما برای باز کردن قفل دستگاه خود را با لمس شناسه یا ID صورت با این حال وادار. حتی برای شهروندان مطیع قانون این نگران کننده است. در نظر بگیرید خاموش کردن شناسه تماس یا FaceID دو افزایش حریم خصوصی شما. سر به تنظیمات برای انجام این کار، > صورت شناسه & كد یا تنظیمات > لمسی شناسه و رمز عبور و غیر فعال کردن ‘باز کردن قفل گوشی.’

اگر شما تصمیم به انجام پین جدید

دور با لمس شناسه یا ID صورت انتخاب، شما نیاز به اطمینان کنید که پین خود امن است. با استفاده از همان کد مربوط به کارت اعتباری نیست عاقل اگر کسی ارقام که، آنها همچنین توانایی برای باز کردن قفل آی فون خود را به دست آورید. سعی کنید هنگام راه اندازی پین، که شما می توانید آن را به عنوان طولانی و پیچیده. سیب را به چهار پین عددی دیجیتال به صورت پیش فرض، اما افزایش طول و تبدیل به عدد و الفبایی کد PIN شما را امن تر. به انجام این کار، به صورت سر & > شناسه رمز عبور تغییر رمز عبور و یا لمس & > رمز عبور تغییر رمز عبور شناسه. پین فعلی خود را زمانی که خواسته و سپس پین جدید خود را انتخاب می کنید را وارد کنید. “گزینه برای انتخاب رمز عبور بین کد الفبایی سفارشی” را کلیک کنید ‘سفارشی کد عددی’ و ‘کد عددی 4 رقمی.’

در حالی که نه کاملا یک فروشگاه توقف حریم خصوصی، زبانه حریم خصوصی iOS است یک راه عالی برای مرتب کردن بسیاری از تنظیمات حریم خصوصی در عجله کامل تنظیمات حریم خصوصی

. حرکت به زبانه حریم خصوصی دسترسی به تنظیمات > حریم خصوصی. سه بخش در زبانه حریم خصوصی وجود دارد و هر سه ضروری است. بخش بالا فهرست دسته است. در اینجا، شما می توانید تصمیم بگیرید که برنامه شما مایلید اجازه می دهد تا دسترسی به هر دسته و نتیجه و اطلاعات شخصی شما. یکی از مهم ترین موضوع است ‘سرویس های مکان.’ دسترسی به محل اقامت شما چیزی بخواهید برنامه های بسیاری برای است اما تعداد بسیار کمی نیاز به تابع. مقوله های مهم دیگر شامل ‘دوربین’ ‘عکس ها’، ‘تماس’ و ‘میکروفن’ بپرسید که برنامه باید دسترسی به این دسته بندی ها و بر این اساس ضامن. دو بخش دیگر از زبانه حریم خصوصی آنالیز و تبلیغات دارد. شما هر دو باید خاموش کنید. غیر فعال کردن تجزیه و تحلیل ترافیک اپل را از جمع آوری داده ها در مورد آی فون خود را عملکرد جلوگیری می کند. خاموش کردن تبلیغات میزان تبلیغات هدفمند می بینید بر اساس داده های خصوصی خود را محدود می کند.

مرور بهتر

ذاتا امن خواهد شد، صفری به خیاط برخی از تنظیمات است که افزایش حریم خصوصی شما اجازه می دهد. سر به تنظیمات دسترسی به تنظیمات صفری > صفری. ، شما خواهید دید یک میزبان از گزینه های مانند ‘پاپ بلوک یو پی اس،’ ‘جلوگیری از صلیب سایت ردیابی,’ ‘مسدود کردن همه کوکی ها,’ ‘بپرسید وب سایت برای پیگیری من،’ و ‘ جعلی وب سایت هشدار. ” اگر شما با استفاده از سافاری ایده آل، همه اينها در حالتها باید. اما اگر شما می خواهید تجربه مرور امن تر، مرورگر دیگری مانند شجاع را در نظر بگیرید. شجاع است رایگان و فروشگاه App, و می آید از قبل لود شده با مسدود کردن آگهی مسدود کردن اسکریپت، شخص ثالث مسدود کردن کوکی های ردیابی حفاظت با. در حالی که تنظیمات مرورگر را بررسی کنید برای پاک کردن کوکی ها و سابقه را.

VPN خود را در

را تغییر تمام مراحل قبل از راه، شما آماده برای استفاده از اینترنت در آی فون خود را خصوصی و ایمن. قبل از شرکت شما در فعالیت های آنلاین با این حال، آی فون، شما را به IPVanish باید اتصال. IPVanish VPN را رمزگذاری دسترسی به اینترنت و پنهان کردن آدرس IP واقعی خود را طوری حفظ داده ها و فعالیت های پنهان. در حالت ایده آل, IPVanish VPN همیشه باید استفاده کنید. در خانه، ISP مانیتور خود را درخواست داده و توانایی به اشتراک گذاری و فروش اطلاعات خود را به شخص ثالث. اگر شما دور از خانه و اتصال به وب از طریق کانون عملا هر کسی می تواند که در ترافیک شما اسنوپ. خوشبختانه، IPVanish شما در هر دو موارد محافظت می کند. زندگی را ساده تر، برنامه IPVanish قابلیت بر روی تقاضا است که کدگذاری اتصال شما هر زمان که شما در استفاده از اینترنت است. امکان استفاده برنامه IPVanish خود را باز کنید و با کلیک روی نماد چرخ دنده برای دسترسی به تنظیمات. سپس کلیک بر روی تقاضا و تلنگر سوئیچ ‘در همیشه به را فعال کنید.

هنوز مشتری IPVanish? در حال حاضر ثبت نام برای دفاع از داده های آی فون خود را. هنگامی که شما حساب دانلود نرم افزار iOS IPVanish آغاز اتصال خود را رمزگذاری.