ایمیل چگونه حساب Gmail شما به ثبت نام از جی میل

دو خانه بیش از است. وقتی شما به Google وارد می شوید، در حال دسترسی به تقویم گوگل، بازی بزرگ و درایو به نام چند را باز کنید. هنگامی که شما انجام می شود برای حفظ امنیت اطلاعات شما از جی میل ثبت نام باید — به خصوص اگر شما با استفاده از یک رایانه عمومی یا مشترک. اینجا این است که چگونه به انجام این کار.

چگونه برای ثبت نام از جی میل

در Gmail کلیک کنید عکس مشخصات خود را در بالای سمت راست از صفحه. در کادر کشویی که باز می شود گزینه “ثبت نام از” کلیک کنید. که در آن است. انجام می شود.

توجه داشته باشید در صورت استفاده از چندین حساب که آن کشویی لیست حساب های خود را نشان می دهد. یکی را که می خواهید از خارج شوید کلیک کنید و سپس گزینه “ثبت نام از” استفاده کنید.

در کامپیوترهای عمومی، در نظر با استفاده از مرور خصوصی

تقریبا هر مرورگر مدرن ارائه می دهد حالت مرور خصوصی. برخی آنرا در حالی که برخی (مانند کروم) به آن حالت عدم جاگذاری سابقه تماس خصوصی، در حال دیدن سایت. هر چه تماس کاوشگر آن، آن را کار می کند بسیار بسیار به همان شیوه. هنگام باز کردن یک پنجره ناشناس و خصوصی یا مرورگر سابقه مرور و کوکی ها و داده های سایت یا هر گونه اطلاعات وارد شده در فرم ذخیره نیست.

هنگام بستن پنجره خصوصی مرورگر “حساب و تاریخچه فراموش”. این به شما می دهد بیشتر تضمین پنجره خارج شوید، که جلسه شما دیگر از دستگاه های که در دسترس است که.

اگر یک رایانه عمومی استفاده می کنید، بسیار مرور خصوصی را به نگه داشتن اطلاعات خود را به عنوان امن با استفاده از توصیه می شود که ممکن است

مرتبط با: نحوه فعال کردن مرور خصوصی در هر مرورگر وب

وقتی اجازه شخص دیگری استفاده از مرورگر کروم، در نظر با استفاده از حالت مهمان

در علاوه بر این دو مرور خصوصی، گوگل کروم نیز چیزی به نام حالت مهمان ارائه می دهد. چیزی شبیه به حالت عدم جاگذاری سابقه کار که در آن هر گونه اطلاعات مرور به کامپیوتر ذخیره کند. با این حال، هنگامی که کسی با استفاده از حالت مهمان، آنها نیز نمی تواند را مشاهده کنید یا اطلاعات در مشخصات هر کاربر دیگر را تغییر دهید.

به عبارت دیگر شما می توانید اجازه مهمان آمار وب در مرورگر کروم، امن در دانش که آنها نمی تواند دسترسی سابقه مرور رمزهای ورود ذخیره شده و غيره. برای اجازه دادن به شخص دیگری در وب و یا چک کردن حساب جیمیل خود را است.

کلیک کنید برای فعال کردن حالت مهمان نام کاربری فعلی در بالای سمت راست از مرورگر و سپس روی گزینه “مهمان”.

باز پنجره مرورگر جدید برای مهمان خود را به استفاده از, و شما می توانید از حساب خود را ثبت.

زمانی که شما مهمان در حال دیدن سایت باتمام آنها می تواند “مهمان” را در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید و سپس گزینه “خروج مهمان” کلیک کنید.