دانشمندان به عنوان جایگزینی برای اثر انگشت اسکن

  • A در “رمز عبور مغز” کار تیمی از دانشمندان در راه استفاده از امواج مغزی به عنوان بیومتریک “رمز.” کار می کند
  • اگر روش کامل شد، اثر انگشت و اسکن شبکیه بسیار کمتر موثر از اسکن brainwave خواهد بود.
  • با این حال، اسکن در حال حاضر به گوشی نیاز شما که باعث می شود روش حکومتی برای استفاده عمومی در حال حاضر.

ریاضیدانان و دانشمندان ما برای بیش از یک قرن است که احتمال دو نفر داشتن همان اثر انگشت باریک به هیچ گفته است. همین دلیل است که ما با استفاده از اثر انگشت به حل جنایت و باز کردن قفل گوشی و رایانه های ما.

اما نه مانند سنسور اثر انگشت و criminologists نمی شود آیا می آید به اثر انگشت. و هنگامی که اطلاعات اثر انگشت شما به خطر بیافتد، سپس چکار می کنید؟ مثل شما می توانید رشد جدید اثر انگشت به آن است.

تا آنجا که اثر انگشت قفل رفتن، که برخی از نقطه، ما می رویم به نیاز روش قوی تر و سخت تر به کرک.

گزارش جدید از Phys.org مراكز در یک دانشمند نام Xu Wenyao که فکر می کند جواب را در امواج مغزی است.

کار در دانشگاه بوفالو دانشکده مهندسی و علوم کاربردی، Xu ابداع که امواج مغزی را اسکن و تعیین الگوهای منحصر به فرد فرد را در حالی که نگاه کردن به تصاویر ایجاد می کند. در عرض چند ثانیه، هویت فرد تایید است که سپس آنلاک”test”.

برای ایجاد هویت اصلی افراد test تصاویر حیوانات و افراد مشهور مانند لئوناردو دی کاپریو در جانشینی سریع در مجموع چهار بار مشاهده شده است. افراد پس از آن پنج ماه بعد test “رمز مغز.” آمد به Xu گزارش شده که آزمون 95 درصد موثر است.

بدیهی است، برای این سیستم به کار هدست, که قطعا بسیار دست و پا گیر اگر شما برای انجام کاری ساده مانند گوشی های هوشمند خود را آنلاک می شود مورد نیاز است. اما test Xu را امتحان کنید که امواج مغزی به عنوان تایید هویت بیومتریک حداقل در تئوری استفاده می شود.

Xu امیدوار است که شرکت های حفاری با نگرانی های خود را برای حفظ حریم خصوصی آداپتورهای اولیه در فن آوری، با فرض اینکه روند کلی می تواند بهینه سازی و حتی موثر تر ساخته شده ممکن است.

کار شو را در MobiSys 2018 کنفرانس محاسبات تلفن همراه در آلمان میزبانی انجمن آلات کامپیوتر ارائه خواهد شد.

بعدی: 10 بهترین نرم افزار امنیتی برای اندروید است که برنامه های ضد ویروس