گوگل را فشار همه جدید جی میل این سقوط، آیا آنها را به آن می خواهید یا نه

راه اندازی جی میل جدید بیش از یک ماه پیش اما اختیاری است. آیا شما می خواهید به یا نه توسط پاییز شما با استفاده از آن می کنید.

هر چند مدیران برخی از کنترل زمان بندی داشته Gmail جدید نیز کردن دو GSuite کاربر رول. ریچارد گائو نوشتن برای پلیس اندیشه اینجا است:

اگر آنها قادر خواهید بود به دیگر چهار هفته انتخاب کردن هشت هفته پس از اعلام رسمی rollout در ژوئیه، همه کاربران به صورت خودکار به Gmail جدید به روز نخواهد شد. اما 12 هفته بعد از رابط کاربر جدید به طور رسمی اعلام، همه کاربران به آن با هیچ گزینه ای برای انتخاب کردن منتقل می شود. این چیز خوبی است که رابط کاربر جدید نیست بیش از حد بحث برانگیز است.

درست است: زیادی به شکایت در اینجا وجود ندارد. مطمئنا، برخی از مردم می گویند جدید جیمیل آهسته به بار است و چند نفر از مخاطبین Google پیدا کند. اما این نارضایتی توسط خوانده هوشمندانه برای تقویم و وظایف در کنار ویژگی های مانند سرودن هوشمند و پشتیبانی نیست متعادل. هک شما می توانید حتی @ مردم.

اگر شما پناهگاه Gmail جدید حال حاضر سعی کنید می تواند ‘ تی دنده در بالا سمت راست کلیک کنید و سپس کلیک کردن روی “Gmail جدید امتحان کنید.”


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.