تبدیل سوپر Saiyan سلحشور

با شتاب خود را تمیز لاک پشت مدرسه را و شروع به متصل کردن شما کی! آن زمان برای پرش به دنیای دیوانه میمون ها فضا با افسانه های اژدها توپ سطوح قدرت و هنرهای رزمی است. Bandai Namco بازی نبرد مبتنی بر کارت جدید هم اکنون در سراسر جهان از طریق گوگل بزرگ بازی می کند و برای تمام جوانه زدن سوپر Saiyans با اندیشه تلفن های و قرص (و در دستگاه های iOS از طریق فروشگاه App) به صورت رایگان است.

در این راهنما شما برخی از نکات ضروری و کلاهبرداری به Kamehameha داری دشمنان خود را به فراموشی در PvP افسانه و داستان حالت کمک به شما در پیدا کردن، و شما در مسیر صحیح به بهترین شخصیت های بازی را باز کند.

 افسانه اژدها توپ شخصیت پرتره

نحوه باز کردن شخصیت های جدید

حق رای دادن توپ اژدها کل, در مانگا و انیمه یا بسیاری از بسیاری از بازی های سازگاری باشد، هیچ چیز بدون آن همراهان اغلب حواس پرت از قهرمانان و شرور می شود. آیا شما یک نقطه نرم برای رزمندگان outmatched رو معمولا Z و یا می خواهید به اداره کردن قدرت کامل مخرب كرديد بین کهکشانی افسانه ها Frieza خوشحال نمى با فهرست رو به رشد شخصیت بازشدنی به آموزش و انجام جنگ با است.

متاسفانه، شما فقط حرف که می خواهید از در حق رای دادن می توانید انتخاب کنید–شما باید خوش شانس با احضار خوب یا کامل بسیاری از پاداش های رویداد اعتصاب. مقاله مرتبط

سیستم احضار راه اصلی شما شخصیت های جدید به دست آوردن است. Gacha سبک مکانیک قطره های تصادفی است که نیاز شما را به صرف Chrono کریستال (افسانه ارز حق بیمه) به باز کردن هر یک از شخصیت های بسیاری از این بازی است.

هر روز شما تخفیف یک در احضار اول حذف هزینه را برای فقط 20 کریستال قرار داده می شود. در غیر این صورت، شما نیاز به صرف 100 کریستال در احضار. در حالی که موارد تکراری را رها می همانطور که آنها ارتقاء سطح Z قدرت شخصیت های موجود (بیشتر چرا که بعدها مهم است) این نیز مفید است.

شما گزینه ای برای آنلاک کاراکتر حالت داستان رویداد است. این ماموریت های محدود زمان معمولا مقدار کمی از قدرت Z برای شخصیت خاص، مربوط به رویداد به عنوان پاداش تکمیل اولین بار و برای تکمیل ماموریت رویداد پاداش. این ماموریت معمولا واقعا ساده است — مثل “نبرد شخصیت خاص با استفاده از 10 بار” — تا مطمئن شوید برای بررسی لیست و سعی کنید به باز کردن به عنوان بسیاری از شما در یک بار می تواند به حفظ انرژی گرانبها.

بهترین شخصیت — لوکس و انواع

بنابراین شما خوش شانس و موفق به باز کردن Goku قهرمان یاد سری و پوشش گیاهی پدرى Saiyans تمام. همه شما باید انجام دهید این است که هر دو آنها را به حزب خود شش اضافه و شروع به نابود کردن دشمنان خود را از حق? نه کاملا.

در حالی که شخصیت به طور سنتی قوی تر از توپ اژدها معمولا میان بهترین استفاده در افسانه است، شما نیاز به دو عامل: نادر و انواع.

در حال حاضر، چهار نوع مختلف از Goku در افسانه های توپ اژدها وجود دارد، هر یک را در بخش های مختلف حماسه مداوم توپ اژدها بر اساس.

دو تا از این (تصویر در گالری بالا) بر Goku را قدرت و توانایی در طول قوس Frieza اساس. این نادر است., و در حال حاضر قوی ترین شخصیت در بازی جرقه هستند. با این حال، نوع سوپر Saiyan Goku نوع متغير بوده است، در حالی که نسخه دارای گونه های برامده روح بمب وصل نوع دفاع است. آنها همچنین عناصر مختلف است که بیش از حد مهم است (بیشتر در مورد که در بخش بعدی).

همانطور که شما ممکن است انتظار در حالی که نوع دفاع تر نسبت به جذب خسارت تنظیم نوع بود از بند رها ساخت حملات مخرب انفجار، داراست.

Gokus دو نهایی براساس حماسه Saiyan. در حالی که دیگر نادر نوع قهرمان بود. یکی فوق العاده نادر. نوع غوغا است.

به طور کلی، شما می خواهید به هدف برای تعادل چهار نوع — یکی از نهایی شدن حمایت — در شش شخص حزب خود را برای مبارزه با مخالفان سخت (به ویژه در PvP). به همین ترتیب، شما نمی خواهید برای پر کردن کل حزب خود را با قهرمان شخصیت نادر. این رایج ترین قطره از احضار و بر این اساس پوک زیادی هستند.

شخصیت های افراطی بسیار قوی به عنوان تنوع Sparking نیست، اما معمولا باید به اندازه کافی قدرت پایه مفید وارد و شده تا تبدیل شدن به. 

تسطیح کردن، آموزش، حد معافیت تقویت روح، طبقه بالا، و تجهیزات

Fittingly برای سری که در آن بسیاری از قهرمانان نیمی از آموزش زمان خود را صرف درک, راه های متعدد بالا بردن آمار شخصیت در افسانه های توپ اژدها وجود دارد. من را از طریق آنها را یکی یکی برای جلوگیری از هر گونه سردرگمی بروید (اعتماد به من، آن را بسیار گیج کننده است برای پیگیری همه آنها تلاش می شود).

داستان درصد این سطح: این یکی ساده است. هر یک از شخصیت در حزب خود تجربه (بزرگراه) هنگام تکمیل مرحله داستان یا یک رویداد دستاوردهای. تا زمانی که انرژی خود را اجرا می شود این بارها و بارها کامل شما می توانید.

درصد این سطح آموزش: سر به منوی آموزش شخصیت را انتخاب کنید و منتظر زمان اختصاص داده شده برای پاداش برخی از بزرگراه استفاده از آموزش وزن برای افزایش سود بزرگراه. همچنین گزینه ای برای آموزش زمان محدود است اما هیچ چیز اینجا فقط رتبهدهی نشده است انترنت است. شخصیت آموزش و بنابراین شما مجبور به نگرانی در مورد «موقتا از دست دادن مبارزان قوی ترین شما. هنوز هم در جنگ, استفاده از آنها تنظیم کنید شایان ذکر است

وقفه های محدود: به دست آوردن Z از پاداش احضار و یا داستان دو انبوه قدرت کلی شخصیت با ستاره نشان داده افزایش قدرت. شکستن محدودیت کاراکتر تا 7 ستاره می.

 تصاویر آموزش افسانه اژدها توپ

تقویت روح: ارتقا شخصیت با بازکردن تقویت پانل های جدید در هیئت مدیره تقویت روح. این آمار فردی دو جزئی ارتقا سلامت حملات اعتصاب و دفاع انفجار، اما همه آنها در نهایت اضافه کردن. بازکردن پانل های جدید افزایش قیمت Zeni (ارز غیر حق بیمه) و روح هر دو با اتمام فصل داستان و ماموریت های به دست آمده است. شما همچنین می توانید نادر مدال (از ماموریت و به طور کامل تکمیل همه چالش های داستان) برای روح در فروشگاه تبادل تجارت.

کلاس / افزایش هسته: هنگامی که شما تعداد مجموعه ورق های تقویت قفل کرده اید می توانید تقویت هسته (نام کلاس تا در هیئت مدیره تقویت روح) را فعال کنید. این شخصیت حداکثر سطح افزایش می دهد و باز می شود تا به تقویت پانل های جدید، قوی تر.

تجهیزات: قابل تعویض موارد که علاقمندان آمار غیر فعال. این با روح و Zeni صرف وارد شود می تواند و تکمیل فصل داستان و ماموریت های به دست آمده است. شما می توانید فروش کنید تکراری دو Zeni بیشتر. با فعال کردن هسته افزایش نیز گاهی اوقات شما می توانید بیشتر تجهیزات اسلات برای هر یک از شخصیت را باز.

چگونه عناصر کار

اگر شما این کنون، شما تقریبا آماده برای شروع به گرفتن مبارزه به دشمنان خود هستیم. تقریبا.

متغیر آخرین افسانه ها که شما می اندازد عناصر، که ظاهرا راک، کاغذ، قیچی فقط با گزینه های بیشتر است. اگر شما لازم نیست که مورد مناسب هنگامی که آن را در میدان جنگ duking, سادگی, شما احتمالا به از دست دادن می رویم.

هر یک از شخصیت یک مورد خاص است که handily رنگی است. پنج رنگ اصلی قرمز زرد بنفش سبز و آبی است. هر رنگ اصلی عنصر برابر یک عنصر قوی و ضعیف در برابر دیگری است. این همه به شکل پنج ضلعی خوب قرار هنگامی که با هم، همانطور که شما می توانید در تصویر زیر می افتد.

 اژدها توپ افسانه عناصر نمودار

نشانه های عام دو دو عنصر ویژه دارد: تاریکی و نور. در حالی که نور قوی علیه تاریکی تاریکی قوی در مقابل تمام پنج تن از عناصر پایه است. تا کنون تنها یکی از شخصیت های قابل پخش است که یک مورد خاص است و این موسیر، شخصیت اصلی داستان حالت.

شما ترکیب خوبی از عناصر بنابراین شما می توانید مقابله با حریف خود را در هنگام مبارزه در مبارزه با زمان واقعی می خواهید. خوشبختانه، شما لازم نیست که تمام عناصر مسابقه آپ را در طول جنگ به یاد داشته باشید. رو رو به بالا در حالی که فلش رو به پایین قرمز رنگ به شما نشان می دهد اگر آنها قوی در مقابل دشمن فعلی فلش سبز برابر مشخصات شخصیت نشان می دهد بلافاصله باید عوض!

 تصاویر افسانه اژدها توپ

چگونه جنگ PvP برنده آنلاین

ام سخت از آن آموزش دیده، حزب خود را پر از رزمندگان توانا است، و شما بدانید که چگونه برای پیشدستی کردن مخالفان خود را. وقت آن رسیده سرانجام به مبارزه با آنلاین.

همانطور که شما ممکن است انتظار یک فرد واقعی در مبارزه با زمان واقعی بسیار سخت تر از گرفتن بر روی حریف AI در حالت داستان و یا رویداد است. این امر به ویژه در مسابقات رتبه بندی به عنوان شما را به دست آوردن پاداش های بهتر با بالا رفتن مدیران هر فصل رقابت که دستکش واقعا آمد است.

خواستگاری در حال حاضر کمی iffy در افسانه ها، و سعی کنید به ضرب و شتم حریف سطح بالاتر معمولا ماموریت خلق احمق است. من راهم را گم تعداد دفعات مشاهده از چند بار من با کسی که یک حزب است که بیش از دو برابر سطح از خود فقط در بازی های گاه به گاه, چه رسد برای دوئل رتبه من همسان شده است.

با این وجود، تاکتیک های خاص می تواند تبدیل به جزر و مد مبارزه تنش. فقط چند اینجا هستند:

“DOOOOODGE!”

با توجه به توصیه از همه مورد علاقه Namekian و گول زدن! وسوسه انگیز برای شروع هر رابطه در پرواز است و “تلاش به یک مشت حق در چهره کوچه حریف خود، اما گاهی انتظار برای باز بهترین راه برای اجتناب از ضرب و شتم.

کش رفتن سمت چپ یا راست زمانی که حمله شما (توسط یک علامت تعجب نشان داد) و آمار است انجام آنچه به نام مرحله اضمحلال. این دوربری باز شما را به صفحه خود را دشمن آنها را برای مقابله با حمله کند.

به عنوان مرحله اضمحلال نایاب متر وضعیت منحصر به فرد شما را به برای همیشه هر چند طفره رفتن نیست. این کاملا به سرعت شارژ است، بنابراین شما با کی انفجار در حالی که اطراف flailing لحظه دریافت نمی شما باید نگه داشتن چشم در آن.

سازمان دیده بان خود سنج کی

حملات خود را قوی ترین استاندارد همه با انتخاب کارت های هنر که تخلیه سنج کی تنظیم مقدار انجام می شود. اگر شما آن سریعتر با برگزاری بر روی صفحه نمایش می تواند شارژ سنج کی گذشت زمان پر کردن مجدد. هنگامی که حریف خود را با حمله خراشیده به عنوان آن کاملاً بی دفاع برای چند ثانیه برگ شما تنها انجام این کار.

کلید پیروزی دقت سنج کی مدیریت است. با استفاده از چند کارت های هنر در ردیف منجر به زنجیره ای از حملات است که مقدار مخرب آسیب از بند باز کردن می توانید. استفاده بیش از حد کی با این حال، و شما را به هر چیزی را در مخزن به دنبال با چپ ندارد.

بهترین استراتژی این است که به تنها زنجیره حملات هم زمانی که شما می دانید ترکیب آسیب را به دست کشیدن از شخصیت در طرف دیگر مبارزه است. Whittle سلامت آنها پایین اول و سپس همه چیز که پرتاب آنها به آنها را به سرعت محو کردن.

تنها استفاده از افزایش عجله در سلامت کامل مخالفان (یا به مهر و موم در سبک برنده)

هدف قرار دادن عجله افزایش رضایت بخش ترین بخش مبارزه با اژدها توپ افسانه است. هنگامی که شما تمام هفت اژدها توپ با استفاده از ویژه بازار کارت های هنر (توپ اژدها کمی بر روی آنها دارند) اگر شما انتخاب می کنید کارت های مختلف هنر به حریف خود، تیم خود را باقی مانده اعضای همه را تا گروه و t چهار شما دسترسی به حمله سینمایی که در طی آن، دریافت کنید وارث امضا حملات انفجار در حمله انفجاری و تک.

نه تنها نشانی از این نگاه بسیار جذاب، آن را نیز می پردازد مقدار زیادی از آسیب. با توجه به آن، شما عجله افزایش در دشمن با سلامت یک نقطه باقی مانده، حداقل حذف شود نباید مگر جنگنده گذشته است و شما می خواهید به پایان برساند با رشد دیدنی و جذاب در سبک توپ اژدها واقعی. که کاملا قابل قبول است.

در اغلب موارد موفق افزایش عجله کاملا دشمن سلامت کل نوار معدوم کردن خواهد شد. این را به نفع خود استفاده کنید و فقط آن فعال زمانی که دشمن تازه رو در تغییر است. به این ترتیب شما آنها را ارسال بلافاصله بسته بندی و خودتان یک مزیت تعداد آسان می دهد.

 افسانه اژدها توپ بازی هنرمندان

Bandai Namco دارید انجام دهید راهنمایی و ترفندها برای به اشتراک گذاشتن با دیگر رزمندگان تکنیک ها و استراتژی در نظرات به اشتراک بگذارید!