Lenovo بریدگی-رایگان، بدون قاب روی صفحه نمایش است شکاف و گودی بررسی گیک

بالا: تلفن با بریدگی و گودی است که ویژه، وجود داشته باشد.

یک ماه پیش، Lenovo معاون طرح Z5 آینده است که ناهنجاری های هیچ و هیچ شکاف طعنه. امروز شرکت Z5 اعلام کرد و آن را قطعا به هر دو است.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، Z5 جدید تاپ ناچ همراه بالا است که به نظر می رسد به خانه جلوی دوربین سخنران و حداقل یک سنسور است. در پایین گوشی گودی چانه سبک کوچک، وجود دارد. سنسورهای قابل مشاهده و یا بلندگو وجود دارد اما داخل این چانه احتمال خانه های صفحه نمایش کنترل کننده (جزء کلیدی که اپل تنها قادر به مخفی کردن در آی فون X با صفحه نمایش تاشو عقب خود را در داخل گوشی است).

تا کنون این همه پر درس است و نمی شود آن را قابل توجه در کوچکترین. جز, این است چگونه خیر تلفن ماه گذشته طعنه.

البته، این فقط یک هنرمند طرح و مفهوم هنر برای دستگاه شبیه می تواند هر آنچه شما می خواهید. مرحله مفهوم هنر شامل پروازهای از خیال است که آن را به تولید را ممکن است قرار است. برچسب متصل “خیر Z5” حداقل به این مفهوم را میرسانند که این طرح هدف برای این گوشی خاص ، ولی نداره با رویای، حق به نظر می رسد? جز بود که نه تنها تیزرهای تبلیغاتی تصویر شرکت را منتشر شد. خیر نیز کاهش یافته است این تصویر که بسیار نزدیک به تصویر محصول نهایی به نظر می رسد.

این تصویر نشان می دهد آنچه امکان پذیر می تواند بخشی از یک عکس واقعی محصول. آن قسمتی از چانه پایین تر را نشان نمی دهد و حتی بریدگی نابود و لگدمال کردن به نظر می رسد. بی نظیر را می باید حداقل تا حدودی قابل مشاهده بالا ویجت ساعت اینجا جز، براساس تصاویر واقعی تلفن امروز، منتشر شده می رسد. از آن نمی باشد، ما را به فرض بی نظیر در ویرایش یا است یا این رندر کسی را دست انداختن بدون بریدگی ایجاد شد برای شروع با باقی میماند.

در حال حاضر، به روشنی این است دور از اولین بار که شرکت فناوری محصول با وعده بلند (یا ضمنی یا صریح) فقط برای راه اندازی محصول واقعی به توفنده آیند به واقعیت طعنه است. در این مورد اغراق باید آشکار است. سیب را به احتمال بسیار زیاد به تلفن با کاملا بدون قاب و یا بریدگی ایجاد عاشق اما سنسور جلو رو که باعث غیر ممکن است. چیزهایی مثل صورت شناسه را فراموش کرده ام چگونه شما را به selfies بدون جلوی دوربین? Vivo پیشنهاد دوربین پاپ آپ، اما به نظر می رسد که مانند یک راه حل نا زیبا.

که می گویند غیر ممکن است برای یک تلفن بدون ناهنجاری های یا شکاف وجود دارد است. احتمالا. در تئوری. چه کسی می داند. کسی که بسیار هوشمند احتمالا می تواند کشف کردن راه برای انجام آن روزی. با این حال، بسیاری از مشکلات دنیای واقعی است که نیاز به منظور آن را بر طرف می شود و احتمال است که خیر آن صرف ماه بعد از اپل تنها بسیاری از راه وجود دارد به نظر می رسد بسیار کم نمیفهمد که می وجود دارد.

اگر انتظارات آن است شرم چون Z5 را به شبیه تلفن مناسب و معقول، در غیر این صورت مدیریت آن را به درستی. با توجه به خیر, Z5 دارای 90 درصد صفحه نمایش به بدن نسبت (بگو سلام به جدید ترین تنظیمات شما باید پیگیری)، که اگر درست باشد، نوعی بالاتر از آیفون اکس و برخی از گوشی های مشابه خواهد بود. مسلما، درصد دقیق مهم نیست تا آنجا که زیبایی شناسی عمومی و احساس تلفن، اما تعداد آنها می تواند سیلی در تبلیغ است. با این حال، پس از اذیت کردن تلفن با ناهنجاری های بدون یا که بوش همه، * سخت به مشاهده رسیدیم که چیزی جز ناامیدی است.

منبع: خیر از طریق Engadget