تعهد IPVanish به حریم خصوصی

ما می خواهیم مشتریان ما را به اطمینان رأی دادند، و بعضی به همکاران و اعضای انجمن حریم خصوصی شخص IPVanish که یک سرویس VPN سیاهههای مربوط به صفر باقی مانده است.

در فوریه 2017 IPVanish را شرکت مادر، گروه شبکه Highwinds بود توسط StackPath، LLC به دست آورد. قبل از اکتساب، تیم StackPath انجام ممیزی مستقل بر روی پلت فرم IPVanish برای اطمینان از وجود داشت که ارسال ترافیک سفارش و یا سیستم ورود به سیستم شبکه اختصاصی مجازی. هیچ تاریخچه ورود به سیستم در این ممیزی پیدا شد.

موضوع ق (بحث در مورد یدلایمخیرات 2016 مورد دادگاه مربوط به مالکیت قدیمی) به نام شیوه های ورود به سیستم و سیاست حفظ حریم خصوصی ما را زیر سوال. ما زمینه مهم به نظر در این موضوع را به مجموعه ای از رکورد مستقیم بود.

مدتها قبل از StackPath IPVanish به دست آورد در 2017 قابل حادثه رخ داده است. هیچ سابقه ای از این حادثه حال حاضر و مدیریت است که درگیر حادثه بلند رفته است. ما نمی تواند نظر یا در آنچه رخ داده اند ممکن است حدس بزنیم.

IPVanish نمی کند ندارد و ورود و یا بزرگ سیاهههای مربوط به فعالیت کاربران ما به عنوان یک شرکت StackPath. تعهد ما به حریم خصوصی مشتریان بی دریغ است.

مدیر عامل شرکت StackPath، لانس کرازبی بود به این می گویند در این موضوع: “من نمی تواند به آنچه اتفاق افتاده در پخش فرد دیگری صحبت می کنند و تیم مدیریت که بلند رفته است. اما علاوه بر این در را نمی ورود به سیستم، StackPath حریم خصوصی کاربران ما بدون در نظر گرفتن که در غیر این صورت خواسته دفاع. ”