کوره نان برشته کن بهترین توستر اجاق برای شما بررسی آشپزخانه گیک

به عنوان جایگزینی و یا همراهی به فر مرسوم است. کوچکتر، بیشتر انرژی کارآمد و قابل انعطاف، وجود دارد بسیاری از دلایل خوبی برای خرید یکی است. اما که آون توستر یکی از بهترین خرید? ما زنجیردار پایین برخی از بهترین دسته است.

فکر می کنم قبل از غواصی به خرید مورد چرا شما می خواهید. اندازه یک چیز بزرگ در نظر گرفتن است. تمام توستر اجاق های کوچک تر از فر معمولی است که آنها را بزرگ اگر شما یک آپارتمان کوچک و یا آشپزخانه، اما برخی از بزرگتر از دیگران است. به همین ترتیب، برخی قوی تر از دیگران است که می تواند چیز خوبی است، بسته به آنچه که شما در حال برنامه ریزی در در پخت و پز است.

به یاد داشته باشید، توستر اجاق های مصرف برق بسیار کمتر از اجاق گاز استاندارد است به همین دلیل است که آنها برای استفاده بیشتر متوسط و درآمد. آنها نیز حرارت کمتر منتشر می کنند در حالی که هنوز پخت و پز به طور موثر. برخی از کوره نان برشته کن هنوز به اندازه کافی بزرگ را در حالی که دیگران adept در وعده های غذایی کوچک تر، سبک تر از روز مرغ پخت و پز است.

ما تا طیف گسترده ای از کوره نان برشته کن که پوشش هر نیاز از “من یک دسته از توستر برای بچه ها من می خواهم می خواهم” به “من می خواهم به بعضی از مرغ کورنی کباب” گرد است و همه چیز را در میان. انتخاب ما را از این دسته است.

بهترین پایان آون توستر: Breville هوشمند فر طرفدار همرفت آون توستر ($ 270)

اگر پول بدون هدف است که شما با Breville هوشمند فر بركنفكتسنّي اجاق طرفدار توستر نمی تواند به اشتباه. نوع آون توستر است که به راحتی جای خود فر مرسوم و شما تعجب چگونه شما بدون آن تمام این مدت زندگی را دارد.

این ظرفیت به 6 برش در یک بار نان برشته یا 13″ پخت پیتزا. برای پخت گوشت خوک loins کیک سیب زمینی و تقریبا هر چیز دیگری شما می توانید از فکر می کنم خوب است. است که در حالی که هنوز به اندازه کافی کوچک است که شما می توانید آن را به آشپزخانه آپارتمان شما بدون هیچ زحمتی خیلی فشار بودن. همانطور که بسیاری از ما می تواند گواهی دادن، چون کوره های اجاره اغلب قدیمی ضعیف کالیبره شده و مشکل کار با هستند صحبت از آپارتمان آن خصوص محبوب در میان مستاجرها است. در حالی که شما ممکن است قادر به متقاعد کردن صاحب خانه خود را به ارتقاء خود فر شما همیشه می توانید پاپ هوشمند فر در مقابله با و کشتی آپارتمان قدیمی زهوار در رفته بالاتر از دسترس نباشد.

بنابراین شما را تضمین می پخت حتی در حالی که متوسط 10 آشپزی توابع از پیش تنظیم شما لازم نیست که یک متخصص در آشپزخانه اینجا موفق فن ساخته شده به گردش هوای گرم. تنظیمات شامل toasting، پخت، غذایی، broiling، پخت کوکی ها reheating و پخت و پز آهسته. بنابراین، بله، اجاق آهسته خود را در بعضی از موارد بیش از حد، با تنظیمات از 2 تا 10 ساعت، بسته به آنچه که شما در حال آشپزی جایگزین آن.

تعدادی از اعضای هیات یکی و می گویند این مورد مفید ترین (و بیشتر استفاده می شود) در آشپزخانه خود. ما بسیار با اعتماد به نفس است Breville هوشمند فر طرفدار همرفت آون توستر سرعت قلب آشپزخانه شما تبدیل خواهد شد.

بهترین اواسط آون توستر محدوده: Breville مینی فر هوشمند (149$)

در Breville هوشمند فر طرفدار همرفت آون توستر Gazed و حال کمی شوک دشنه کوچولو? Breville مینی فر هوشمند در عوض سعی کنید. بیش از 100 دلار کمتر یعنی کاملا شگفت انگیز است، اما هنوز هم بسیار مفید و صالح.

عناصر آن فقط به قدرتمندی است که 1800 وات, اما تا کمتر از پیش تنظیم عملکرد پخت و پز است–8 می شود دقیق. کوچکتر است. ظرفیت برش نان تست 4 معنی آن هنوز هم برای بسیاری از افراد نیاز با فضای پیتزا 11 و انتخاب 3 موقعیت های دندانه دار کردن تهیه کنید. سینی خروج خرده برای راحتی بیش از حد وجود دارد.

اجاق های همرفت که مسئله است اگر شما مشتاق شیرینی اما برای خانواده های متوسط به فقط بزرگ همراهی به خود را منظم اجاق معمولی کار کنید ندارد.

آون توستر بودجه بهترین: همیلتون ساحل آون توستر (50 دلار)

A قیمت مقرون به صرفه، شما نمی توانید انتظار همیلتون ساحل آون توستر به عنوان غنی به عنوان برخی از گزینه های در اینجا از ویژگی های اما آن هنوز که شمارش آن بسته پانچ.

آون توستر پخت، broiling و toasting توابع با همرفت فن می پخت حتی در سراسر اطمینان حاصل کرد. ساعت محدود به گزینه 30 دقیقه است، اما که هنوز باید پوشش شما در یکی از اساسی ترین وظایف. آن است یا نه، به راحتی اتصالات پیتزا 12 یا 6 برش نان تست کوچک. ، در حالی که این آون توستر ممکن است چند ویژگی های روکش عدم، هم هنوز فضا برای سینی جداشدنی خرده.

اگر در بودجه و یا هر چند وقت یکبار شما آون توستر استفاده مطمئن نیستند، این یکی برای خرید است.

بهترین راه حل برای ویژگی های کانوکشن: همرفت VonShef آشپزخانه کوچک آون توستر ($ 60)

VonShef همرفت آشپزخانه توستر اجاق مینی آون توستر خیلی مفید پوشش تمام اصول است به علاوه در کمی بیشتر فرم کانوکشن کباب تابع تف.

کباب سیخ گردان کردن تف است علاوه بر بزرگ به نسبتا خوبی در غیر این صورت گرد بسته. مطمئنا، شما نمی خواهد اتصالات ترکيه در اینجا اما برای متوسط مرغ یا مرغ کوچکتر مناسب است. در جای دیگر، آون توستر 5 توابع دیگر پخت و پز خود را دسته معمول broiling، پخت، کباب و بو دادن گزینه های فراگیر است. وجود دارد تابع تایمر 60 دقیقه با دمای قابل تنظیم بین 150-450F بیش از حد، بنابراین شما می توانید در پخت همه چیز درست کار می کنند.

حرکت نزولی تنها که الکسیس،، وجود سینی خرده نان ندارد بنابراین همه چیز کثیف می توانید است.

بهترین برای پخت و پز سریع: پاناسونیک فلش Xpress آون توستر ($ 108)

پاناسونیک فلش Xpress آون توستر با بهره گیری از برخی از تکنولوژی فانتزی منحصر به فرد شناخته شده به عنوان FlashXPress. ایده این است که آن دو نور مادون قرمز آشپز تا 40 ٪ سریعتر از آون توستر متعارف است. برای کسانی که در زمان کوتاه آن راه ایده آل برای آماده سازی مواد غذایی سریع است.

آن هم با الگوریتم محاسبه خودکار بهترین زمان بسته به آنچه شما پخت آشپزی یا پخت و پز هوشمند است. هنوز هم وجود دارد گزینه ای را برای ایستگاه از پیش تنظیم هر چند، با لیست 6 منو برای درخواست های مردمی مانند نان تست پیتزا منجمد یا به سادگی به سرعت به چیزی reheating. تایمر دیجیتال تا 25 دقیقه speediness را تقویت می کند.

این یک کمی در سمت کوچک است اما در آنجا اتاق برای تا 4 برش نان یا پیتزا 9 است. اگر سرعت جوهر به جای انعطاف پذیری “، این آون توستر برای شما است.

بهترین راه حل برای بسیاری از ایستگاه از پیش تنظیم: Cuisinart آشپز همرفت آون توستر (206 دلار)

اگر می خواهید به آون توستر است که فقط به آنچه انجام می دهد آن را به, بدون واقعا به minutiae روکش چیزهایی، سپس آشپز Cuisinart را گرفتن بهتون آون توستر همرفت یک تا است. این ارائه می دهد قابل توجه 15 پخت و پز توابع مختلف، از جمله کوک دو حالت و سرعت همرفت حرارت.

با آن ساده است برای استفاده از کنترل، شما به راحتی می توانید طبخ و پخت نان تست شیرینی، می خواهم، ساندویچ، باقی، پیتزا، کاهش گوشت و بیشتر هر چیز دیگری که نیاز به حرارت مي باشد. بیش از حد سنگین در اندازه است بنابراین شما می توانید نان برشته 9 برش نان یا پیتزا 13″ بدون مشکل. امکان بهینه سازی زمان toasting، بسته به آنچه که شما در آن وجود دارد بیش از حد محل است.

تابع دو کوک اجازه می دهد تا شما را به اجرای دو عملکرد متفاوت که دو درجه حرارت مختلف متوالی، که مناسب برای ای گوشت قبل از آرام پز است سطوح. برای آشپز طرفداری این آون توستر برای شما است.