گوشی های هوشمند سال 2018 در اینجا هستند بهترین تراکم فعلی ما

با آندروید کاملا مسلط به صنعت تلفن همراه، چیدن بهترین گوشی های هوشمند آندروید تقریبا مترادف با انتخاب بهترین گوشی های هوشمند دوره است. در حالی که تلفن ها چند مخالفان واقعی بر روی دیگر سیستم عامل، رقابت داخلی فوق العاده شدید است. از دستگاه براق که تحت تاثیر قرار دادن با حق بیمه طراحی دو نیروگاهی brimming با ویژگی های دو دستگاه بزرگ همه در اطراف و تلفن های مقرون به صرفه است که پانچ بالاتر از وزن خود را اندیشه اکوسیستم مختلف متناوب جذاب تلفن های جمعیت. اما کدام یک از آنها بهترین گوشی های هوشمند از سال 2018 است؟

مرتبط با: مرمت تلفن راهنمای | بهترین قرص اندیشه | اندیشه بهترین ساعت

“عظمت” ذهنی است و گاهی ورق تنظیمات و ویژگی لیست هستند کافی نیست به ایده چقدر خوب گوشی واقعا است. در این مجموعه ما مطلق بهترین نگاه — تلفن 2018 شما با نمی تواند به اشتباه.

یادداشت سردبیر: به عنوان دستگاه های جدید راه اندازی ما به طور منظم این لیست به روز رسانی.


ببینید بیشتر گوگل پیکسل 2 گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 XL

 بهترین گوشی های هوشمند سال 2018

و پیکسل 2 خیلی بزرگ عکس

پیکسل 2 و پیکسل 2 خیلی بزرگ گوگل آخرین و بهترین گل سرسبد گوشی های هوشمند است و آنها بزرگ در فقط در مورد همه چیز. آنها به عنوان زنگ یا سوت به عنوان برخی از نوشته های دیگر در این لیست ندارند اما اگر شما در بازار برای گوشی ساده XL پیکسل 2 و 2 گزینه های بزرگ دارد.

XL پیکسل 2 و 2 را 5 و 6 اینچ صفحه نمایش OLED جلوی بلندگو و مشخصات بالا از خط زیر کاپوت — پردازنده Qualcomm گل میمون 835, 4 GB RAM LPDDR4x و همچنین 64 یا 128 گیگابایت از ذخیره سازی انجمن.

آنها همچنین به دو تا از بهترین دوربین گوشی آندروید در دسترس است. نه تنها این گوشی دو به نام بهترین دوربین گوشی های هوشمند در بازار با توجه به DxOMark، ما در بر داشت 2 پیکسل دوربین اصلی فوق العاده تاثیر گذار در بیشتر مواقع باشد. حتی وجود دارد حالت عمودی در جلو و پشت دوربین, حتی اگر گوشی راه اندازی دوربین های دو ندارد.

با وجود تعداد انگشت شماری از مسائل با XL 2 پیکسل صفحه نمایش هنوز هم خوشبختانه تلفن یا به هر کسی به دنبال بهترین تلفن Android 2018 وجود دارد توصیه می کنیم.

اطلاعات بیشتر در


سامسونگ کهکشان S9 و S9 پلاس

S9 کهکشان کهکشان S9 عکس است همه چیز در مورد پالایش را مشاهده کنید. طراحی صفحه نمایش عکاسی و عملکرد شد همه زمینه های قوی برای خط کهکشان S8 و S9 همه آنها را بهتر کند.

بزرگترین پیشرفت در کهکشان S9 با دوربین است. S9 ورزشی تنها دو پیکسل 12MP فوکوس خودکار سنسور با OIS، همراه با پشتیبانی از دو دیافراگم که f/1.5 و f/2.4. این لنز عنبیه مکانیکی قادر به سوئیچ بین دیافراگم بسته به شرایط نوری است. اگر شما نیاز به چیزی حتی قوی تر، می آید S9 کهکشان با راه اندازی دو دوربین در پشت.

سامسونگ همچنین شامل نسخه creepier خود را از اپل Animoji به نام علیرضا Emoji اجازه می دهد شما را به Gif و فیلم های کارتونی را برای دوستانتان بفرستید.

اینها سامسونگ جدید گوشی های هوشمند شدند flagships، بنابراین جای تعجب نیست که آنها قابلیت مشخصات ترین بالا از-خط در حال حاضر در دسترس است. آنها با 5.8 6.2 اینچ HD چهار آمده + نمایش سوپر AMOLED, 4 و 6 GB RAM, 64 GB ذخیره سازی, 3.5 میلی متر جک هدفون و هر دو به مجهز Exynos یا 845 9810 گل میمون SoC بسته به منطقه شما.

ببینید بیشتر


Huawei P20 نرم افزار

P20 جدید بیشتر Huawei P20 طرفدار عکس

Huawei در و طرفدار P20 هستند در نهایت اینجا و هر دو گام بزرگ کردن از پیشینیان خود آنها می خواند. بهترین گوشی های آندروید از چین هستند. مقاله مرتبط

برای شروع این برخی از چشم نواز ترین دستگاه های ام می بینیم تا کنون است. هر دو مدل در چند رنگ مختلف در دسترس هستند، اما نرم افزار P20 در گرگ و میش منحصر به فرد نسخه که شیب ویژگی های براق آبی به-بنفش است که تغییر لحن بسته به شرایط نور می آید. این تنها دلیل طرفدار P20 سر ترنر، یا می خواهد نیست. مدل بالاتر پایان می آید با سه دوربين عقب رو که 40MP 20 8 و . 20 و دوربین های 40MP فاقد OIS اما Huawei می گوید تثبیت هوش مصنوعی به کمک آن کاربران دست لرزان تشکیل خواهد شد.

اینها شدند flagships اول 2018 Huawei است، بنابراین هر دو گوشی که برخی از مشخصات قاتل زیر سرپوش بیش از حد. P20 با 5.8 اینچ Full HD + ال سی دی نمایش, 4 GB RAM و 3, باتری های 400mAh در حالی که ورزش P20 طرفدار 6.1 اینچ Full HD + OLED صفحه نمایش, 6 GB RAM و 4 باتری 000mAh. هر دو دستگاه مجهز Huawei در Kirin 970 SoC، که همچنین می تواند در 10 خوراک و خوراک 10 طرفدار یافت می شود.

دفعات بازدید: بیشتر 6 OnePlus


را مشاهده کنید بیشتر OnePlus 6 عکس

OnePlus 5T هنوز هم گوشی های هوشمند جامد با استانداردهای امروزی, اما که OnePlus از هل دادن مرزهای حتی بیشتر گوشی قطع است. OnePlus 6 همه چیز در مورد پالایش است.

OnePlus معرفی طراحی جدید، تمام شیشه با OnePlus 6. پشت براق است — تقریبا شبیه S9 کهکشان — و جلو خانه 6.28 اینچ صفحه نمایش AMOLED. بله، شکاف وجود دارد، اما شما اساسا آن در منوی تنظیمات می توانید خاموش.

این گوشی همچنین دارای آخرین و بزرگترین موجود مشخصات: گل میمون SoC 845 6 یا 8 گیگابایت رم و تا 256 گیگابایت از ذخیره سازی. دوربین های این زمان در اطراف بیش از حد بهبود است. آن را با 16 دوگانه و 20MP سنسور دور برگشت با دیافراگم f/1.7 همراه با 19 درصد پیکسل اندازه های بزرگتر از 5 ساعت می آید. حرکت آهسته حالت ویدئو است که اجازه می دهد برای فیلم 720 p 1080 p که 240 فریم در ثانیه و 480 فریم در ثانیه که وجود دارد. شما همچنین 4 k ویدئویی در 60 فریم در ثانیه شلیک می توانید.

همچنین, این احتمالا به یکی از اولین دستگاه های که P آندروید دریافت خواهید کرد که راه اندازی آن است. برای همه شما مردمی که فن پیکسل اما هنوز هم می خواهید به روز رسانی سریع، OnePlus 6 ممکن است برای شما.

اطلاعات بیشتر 19659020 ال جی ThinQ G7

بیشتر ال جی G7 ThinQ

جدید ال جی ThinQ G7 است ادغام از سال گذشته V30 و G6… با آیفون کمی X پرتاب اید

در بالای این صفحه نمایش فوق العاده روشن 6.1 اینچ، شما دیدن عکس بی نظیر آه-تا-2018 قطع جریان. اگر نباشند، فن شما “شکاف در منوی تنظیمات می توانید خاموش”.

ال جی گوشی همیشه تجربه های صوتی جامد برخیزند و G7 ThinQ هیچ تفاوتی ندارد. تلفن واقع فضای درونی آن به عنوان اتاق رزونانس افزایش صدای بم و ارائه تمام اطراف بلندتر صدا استفاده می کند. همچنین با 32 بیتی فی چهار DAC و DTS می آید: X پشتیبانی 3D صدای فراگیر.

این گوشی همچنین با برخی از مشخصات بهترین شما می توانید بر روی هر گوشی های هوشمند وجود دارد می آید: 845 SoC گل میمون، 16MP دو زاویه دوربین و همچنین گواهینامه 810G IP68 و میل-بیمارهای مقاربتی. به عنوان پاداش اضافه شده است، نیز وجود دارد دکمه Google دستیار اختصاص داده شده است که امکان صحبت کردن دستیار صدا مانند یک دستگاه مخابره ترانزیستوری. خیلی شسته و رفته است.

دفعات بازدید: بیشتر


سامسونگ کهکشان توجه 8

 بهترین گوشی های آندروید

دیدن بیشتر عکس های کهکشان توجه 8

پس از سال 2016 جنجالی سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان خط در نیروی کامل شده است. با مشخصات بالا از خط، خیره کننده طراحی راه اندازی دو دوربین و ویژگی های جدید نرم افزار، 8 توجه داشته باشید کهکشان هنوز یکی از بهترین گوشی های آندروید شما می توانید خرید حال حاضر است. مقاله مرتبط “/>